Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med de andre her, selv om det er en utrolig kjip situasjon. Sånn er det bare noen ganger. Håper alt er bra med dere ellers :klem:

Jada, går bedre nå, men ser at kjæresten er litt lei seg ennå da... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da.. så trist :tristbla:

Det er så vanskelig i sånne situasjoner bestandig.

Håper du/dere får en fin helg uansett :kose:

Ja, selv om vi visste at han var ganske redusert så var det litt uventet likevel...

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff så kjipt... :klemmer: men han skjønner jo det han og!!!

du får pleie han litt ekstra i etterkant!!

Jada, både han og familien skjønte at jeg måtte konsenterere meg om oppgaven den kvelden, men føltes litt fælt å ikke være med han da likevel... går litt bedre nå da. Blir begravelse på torsdag.

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg!! Kan ikke annet enn å gi deg en god :klemmer: og håpe på at det går bedre nå!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist for kjæresten og deg og selvfølgelig sjølv om du ikkje kjente han på same måte. Dei andre har nok rett i at han forstår at du må levere inn heimeeksamenen.

Håper det går greit med eksamenen og så får du ta deg ekstra godt av forloveden etterpå :kose:

Det er trist ja, men går bedre med ham nå. Heldigvis hadde hele familien hans forståelse for at jeg måtte konsentrere meg om oppgaven den dagen, men vi har nå fått vært endel sammen i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt skikkelig forkjølet. Kjedelig, men ikke særlig rart, ettersom både kjæresten og min søster har vært forkjølet siden forrige uke. Håper jeg får byttet vakt på jobb fra i morgen til fredag. Ikke det at jeg er sååå dårlig, men er ikke noe kjekt å være på jobb når man ikke er helt i form, med rennende nese og tungt hode... har dotter i ørene også, irriterende... Skulle egentlig hatt jentekveld hos meg i kveld, men den har jeg avlyst...

Har vært en ganske kjekk helg da... fredag lagde jeg pizza, jeg og kjæresten skulle ha kosekveld sammen, men ble litt kjedelig ettersom kjæresten var såpass forkjølet, han gikk og la seg kl 22 :P

Lørdag shoppet jeg med noen venninner, besøkte besteforeldrene mine etterpå, og så så jeg og kjæresten litt på TV og sånt sammen når jeg kom hjem...

I går trosset jeg tegn på forkjølelse og gikk tur i det fine været... kanskje ikke så lurt, for føler meg ikke særlig bra i dag... men kunne bare ikke sitte inne i det nydelige været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte forresten MYE rart om bryllupet i natt... drømte at vielsen skulle være i en slags gammel stavkirke, og at festlokalene var i tilknytning til denne. De av gjestene som hadde dukket opp hadde parkert RETT utenfor hovedinngangen, nærmest oppå kirketrappen, og jeg ble stresset med tanke på at det ødela for bildene som skulle bli tatt når vi kom ut, hehe...

Vi skulle ha vielsen kl 19 (!!) om kvelden, og nesten ingen av gjestene, og heller ikke han som skulle vigsle oss, var presis... Jeg derimot hadde vært der hele dagen og stresset, for det var ikke noe duker eller bordpynt der, så det måtte vi prøve å fikse... kl 1850 forsvant ene forloveren min uten å si ifra, sammen med noen gutter fra gamleklassen... da hadde hun fortsatt ikke pyntet seg eller noe... omtrent da våknet jeg fra drømmen... husker ikke alt, men var mer som skjedde også...

Har heldigvis ikke mistanke om at noen av disse tingene faktisk vil skje på dagen vår... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og så drømte jeg at flere av venninnene mine hadde kjøpt klær til meg i bryllupspresang, og at jeg ble lei meg fordi det ikke var en presang til begge to... :ler: Ikke særlig realistisk at de kommer til å gjøre det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ser nervene begynner å komme, ja. Hadde også mange rare drømmer i forkant av bryllupet, og det ble bare verre og verre etterhvert som det nærmet seg..

Likte spesielt spesielt at forloveren din ikke var klar 10 min før vielsen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de drømmene er ikke helt gode.. :ler: Har hatt noen av de selv også..huff..slitsomt..

Ja, er vel ganske normalt når man skal gifte seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ser nervene begynner å komme, ja. Hadde også mange rare drømmer i forkant av bryllupet, og det ble bare verre og verre etterhvert som det nærmet seg..

Likte spesielt spesielt at forloveren din ikke var klar 10 min før vielsen. :ler:

Ja, de blir nok bare verre... når jeg allerede har drømt om bryllupet flere ganger lurer jeg på hvordan det blir om ett års tid... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, bryllupsdrømmer er artige saker ;)

Så du hadde spurt i boka mi ang catering i går. Vi har ikke bestilt enda, altså. Men i lokalet vi skal være er det ikke særlig kokemuligheter, kun anretningskjøkken. Så vi er avhengig av noen som leverer, og gjerne noen som kjenner lokalet godt. Disse har lokaler 5 minutter unna selskapslokalet, og er de som er mest brukt, i tillegg til at de er veldig rimelige, så derfor prøver vi å være tidlig ute. Er ikke så utrolig mye annet å velge i, uten å måtte gå opp mye i pris :)

Så du trenger nok ikke stresse med det enda :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jeg har også begynt å få sånne rare drømmer... at jeg måtte jakte på hjort for å få satt vekk bordene... helt usammenhengende...

kjipt å bli syk da.. men er nok desverre høysesong for dette!! Men jeg tror faktisk det var bra du tok deg en tur ut i det fine været jeg.... har hørt at frisk luft er det beste!!

god bedring i allefall!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bryllupsdrømmer er artige saker ;)

Så du hadde spurt i boka mi ang catering i går. Vi har ikke bestilt enda, altså. Men i lokalet vi skal være er det ikke særlig kokemuligheter, kun anretningskjøkken. Så vi er avhengig av noen som leverer, og gjerne noen som kjenner lokalet godt. Disse har lokaler 5 minutter unna selskapslokalet, og er de som er mest brukt, i tillegg til at de er veldig rimelige, så derfor prøver vi å være tidlig ute. Er ikke så utrolig mye annet å velge i, uten å måtte gå opp mye i pris :)

Så du trenger nok ikke stresse med det enda :klem:

OK. Nei, her i Bergen er det jo endel muligheter, men vi har jo et par som skiller seg ut som favoritter... Men må høre med svigermor også, hun skrøt veldig av de som hadde levert mat til et bryllup de var i ifjor, men husket ikke navnet på dem... må spørre henne om hun kan sjekke det opp...

:klem: til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jeg har også begynt å få sånne rare drømmer... at jeg måtte jakte på hjort for å få satt vekk bordene... helt usammenhengende...

kjipt å bli syk da.. men er nok desverre høysesong for dette!! Men jeg tror faktisk det var bra du tok deg en tur ut i det fine været jeg.... har hørt at frisk luft er det beste!!

god bedring i allefall!! :klemmer:

Ja, heldigvis har ikke de rare drømmene så mye rot i virkeligheten ;) Men er jo morsomt å le av de når du våkner, hehe...

Takk :) Føler meg bedre i dag, men er nok ikke helt pigg før i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...