Lilywhite Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #581 Del Skrevet 21. mars 2008 gratulere med ny jobb!! kjipt å jobbe i påsken ja.. meeen du tjener jo penger da.. vanskelig dette med farger.. man må nesten bare si at nå er det sånn, hvertfall jeg som er så vinglete.. ville jo helst ha creme og gull (tror mange satser på det), men så fikk sambo velge farger og han ville ha blå.. så da ble det blå/lilla/sølv.. og etter å ha jobbet med det tror jeg det blir fint... mye sølv og lite blått da men.. Takk Er ikke kjipt å jobbe i nye jobben, men var litt lite lysten på de siste vaktene i gamle jobben... men gikk nå fint da I dag har jeg fri, deilig Stod opp for to timer siden og har egentlig ikke gjort noenting... får vel prøve å gjøre noe fornuftig snart Tror jeg skal treffe en kamerat senere i dag i allefall... Ja, det er vanskelig... jeg føler alt må matche, og er ganske sikker på at jeg velger hvit kjole, har fått det for meg at jeg kommer til å se bedre ut i helt hvitt enn i krem... så nå heller jeg mot hvitt og sølv, men vet ikke hva den tredje fargen skal være... har litt lyst på rosa, men samboer mente det ville se ut som en barnedåp for en jente... skjønner hva han mener, men er ikke nødvendigvis enig, spørs hvordan man gjør det... Synes for eksempel dette så ganske romantisk og bryllupsaktig ut: Confetti borddekning Kanskje litt voldsomt, hvis vi går for rosa som farge i tillegg til hvitt og sølv kommer jeg nok til å tone det ned... Men jeg lurer på, når dere har blått, hvordan blir det i forhold til buketten? Min søster foreslo også blått, men jeg har ikke lyst på blå bukett... Så blir nok rosa eller rødt som blir tredje fargen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #582 Del Skrevet 21. mars 2008 Angående dikt, så har jeg faktisk noen forslag: Halldis Moren Vesaas har noen fantastisk nydelige kjærlighetsdikt. Ellers har vi jo Kolbein Falkeid, Tarjei Vesaas, det kommer i grunnen an på hvilke type dikt du er ute etter. Vil du ha noe friskt og moderne, eller noe gammelt og mer klassisk? Hmm, jeg vet ikke helt... det må ikke ha enderim hele veien liksom, men jeg liker best når de er litt tradisjonelle i formen, er ikke helt fan av Jan Erik Vold for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #583 Del Skrevet 21. mars 2008 Long time, no see!! Gratulerer med ny jobb! :-D Skjønner at det er litt kjedelig å være alene igjen i byen, men som du sier - da får dere muligheten til å savne hverandre litt! Jeg kjente at det var egentlig litt greit nå å være borte fra kjære - vi har vært sammen hver natt nå siden nyttår, så helt greit med noen netter alene Bare alene med lillesøs og mamma!! Ha en kjempefin påske! Takk Ja, vi har ikke vært borte fra hverandre siden jeg var i Berlin i desember heller, så er jo greit å være vekke fra hverandre litt, men nå gleder jeg jeg til han kommer hjem søndag Håper du koser deg i påsken du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #584 Del Skrevet 21. mars 2008 Stikker innom for å si God Påske før jeg reiser på påsketur! I like så, kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #585 Del Skrevet 21. mars 2008 Ønsker deg en god påske. God påske til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #586 Del Skrevet 21. mars 2008 Håper du får en kjempefin påske på tross av mye jobbing! Sett deg ned med appelsin og kvikklunsj så snart du har muligheten for å suge til deg litt påskefølelse! Har vært litt stress hittil, har jobbet lørdag og mandag til torsdag hittil, så har ikke blitt så mye ferie, men nå har jeg fri i dag, så skal jeg bare jobbe 3 timer i morgen, så har hvertfall litt tid til å slappe av i morgen kveld og søndag og mandag Hadde faktisk kjempelyst på appelsiner når jeg var i butikken på onsdag, men de som var der så ikke noe gode ut :/ Men pappa har vært på jobbreise og kom hjem med Anton Berg egg og påskehare Forrige uke var han i USA og da kom han hjem med Ipod nano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #587 Del Skrevet 21. mars 2008 Gratulerer med ny jobb! Spennende! Mitt tips om kjærlighetsdikt: Andrè Bjerke (tror jeg) - En hemmelig armè (eller noe sånt). Er egentlig ikke glad i dikt, men det synes jeg er utrolig fint. Tror kanskje vi skal ha det med i vielsen. Håper du har en fin bypåske! Synes du er litt heldig jeg da. Savner Bergen gitt Takk, og takk for tips, skal sjekke det ut Jeg er heller ikke så glad i dikt, men har noen favoritter. Dessverre er ikke de kjærlighetsdikt... Joda, har ikke så mye påskefølelse egentlig, har ikke pyntet eller noe og hittil har jeg egentlig bare jobbet, men har fri i dag da, og i morgen skal jeg spise lammelår hos foreldrene mine God påske til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #588 Del Skrevet 21. mars 2008 Anea: Jeg søkte på det diktet på google nå, men fant ingenting... sikker på at det er det det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. mars 2008 #589 Del Skrevet 21. mars 2008 Anea: Jeg søkte på det diktet på google nå, men fant ingenting... sikker på at det er det det heter? Ja, ganske sikker på at det er det. Har det på PCen. Vet ikke om det er lov å sende dikt på PM jeg, men hvis du sender meg epost adressen din, kan jeg sende det over til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #590 Del Skrevet 23. mars 2008 Ja, ganske sikker på at det er det. Har det på PCen. Vet ikke om det er lov å sende dikt på PM jeg, men hvis du sender meg epost adressen din, kan jeg sende det over til deg. Nå har jeg sendt deg mailadressen min. Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #591 Del Skrevet 24. mars 2008 Var bare en snartur innom KG i går, var først i byen på café med en kompis og deretter med min søster og en venninne som jeg også kjenner litt. Kjempekoselig. Og så kom jo kjære hjem med toget litt forsinket kl 1520, deilig å ha han hjemme igjen! Vi koste oss skikkelig i går, laget tapas og koste hverandre flate :-D Vi er helt nyforelsket, så jeg går litt på min egen lille sky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #592 Del Skrevet 24. mars 2008 Kjæresten har forresten vært kjempeflink de siste to ukene: Trent nesten hver dag, ikke spist snop og drukket mer vann. Han har gått ned 5 kg. Vekten min har vært helt stabil siden vi kjøpte vekt for 2 uker siden, men jeg har ikke hatt tid til å trene (vanligvis dårlig unnskyldning, men har faktisk vært sinnsykt travelt i det siste). Men nå er påsken over, så da er det slutt på snop utenom helgene, og venninnen jeg pleier trene med er tilbake fra ferie, så da får vi se om jeg blir flink jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 24. mars 2008 #593 Del Skrevet 24. mars 2008 Vi koste oss skikkelig i går, laget tapas og koste hverandre flate :-D Vi er helt nyforelsket, så jeg går litt på min egen lille sky :rødme: så herligt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #594 Del Skrevet 24. mars 2008 :rødme: så herligt!!! Ja, kjempekoselig Gutten min er bare såååå god Deilig å savne hverandre iblant, men enda deiligere å være sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 25. mars 2008 #595 Del Skrevet 25. mars 2008 Syntes det var kjempe søtt den bordekkingen du har funnet jeg. Og syntes det passer til bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 25. mars 2008 #596 Del Skrevet 25. mars 2008 det er litt godt å være borte fra hverandre også!! flink du har vært da... har jo ikke trent så mye i påsken selv.. og godteri, ja det har jo vært ferie... har gått to 2 timers turer på langrenn da... må vel telle det!! 5 kilo er faktisk veldig mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 25. mars 2008 #597 Del Skrevet 25. mars 2008 Bare innom og titter litt :smile: Ser dere skal ha humanistisk vielse, så spennende! Har ikke fått lest hele dagboken enda, men skal iallefall begynne å følge med her. Drømmer selv om bryllup, og da blir det humanistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #598 Del Skrevet 25. mars 2008 Syntes det var kjempe søtt den bordekkingen du har funnet jeg. Og syntes det passer til bryllup. Takk Får se om det blir den eller om jeg ombestemmer meg... hehe... må nesten spørre samboeren min om han synes den er fin og, har fortsatt ikke vist den til han, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #599 Del Skrevet 25. mars 2008 det er litt godt å være borte fra hverandre også!! flink du har vært da... har jo ikke trent så mye i påsken selv.. og godteri, ja det har jo vært ferie... har gått to 2 timers turer på langrenn da... må vel telle det!! 5 kilo er faktisk veldig mye!! Skulle ønske det var meg, men er kjæresten som har vært flink Jeg har vært flink i dag da, drukket masse vann og spist forholdsvis sunt Så nå er det bare å holde det sånn fremover Kjæresten er jo så flink, han blir ikke fristet til å kjøpe snop han, så da må jeg bare være like flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #600 Del Skrevet 25. mars 2008 Bare innom og titter litt :smile: Ser dere skal ha humanistisk vielse, så spennende! Har ikke fått lest hele dagboken enda, men skal iallefall begynne å følge med her. Drømmer selv om bryllup, og da blir det humanistisk. Så koselig med en ny leser i dagboken Ja, vi var egentlig ganske klar på at vi ville det begge to, jeg var litt usikker en stund fordi jeg følte vi ikke fikk noe ordentlig svar av HEF... sånn type "jada, men det er så lenge til". Men så snakket samboer med de, og det ser ikke ut til å være noe problem, bare at vi ikke vet 100% sikkert at vi får ønsket dag før til høsten... men vi er de første som har reservert den dagen, og det er jo tross alt midt i bryllupssesongen, så det går nok i orden Bare det at jeg liker å vite ting, så blir litt nervøs av at de ikke ville garantere oss det Du får hinte litt til kjæresten din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg