Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Var på visning der vi skal vie oss i dag da, var egentlig ikke nødvendig, visste jo hvordan det så ut der, og han som viste oss rundt hadde ikke noe særlig å tilføye, syntes det var mest gøy å spøke med at vi hermet etter Dagfinn Lyngbø... hehe... men var jo greit da, samboer hadde ikke vært inne der før, men han syntes det var fint :)

Stedet hvor vi skal vie oss er jo litt gammelt og slitt, men sjarmerende... og sikker på at det ser mye finere ut en sommerdag med pynt enn på en grå vinterdag :)

Gleder meg sånn :-D

Jeg og samboer har sett på fotografbilder i dag, lurer på om jeg skal kontakte dem ang pris etc allerede... eller er det tidlig?

Og så har vi hørt litt på sanger som vi kunne tenke oss å ha under vielsen :) Er anlegg der, men mener han sa det var ødelagt... har uansett folk som kan spille gitar og sax under vielsen :)

Sliter litt med en sang som passer å bare være instrumental på sax eller gitar da...

Og så har jeg litt lyst å spille "how can I tell you" av Cat Stevens, men føler det blir litt feil, for er egentlig om ulykkelig kjærlighet, og vi er jo i høyeste grad lykkelige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har i det hele tatt lyst å spille en Cat Stevens sang, men sliter med å finne en som passer... hmm.... skal ikke være lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med musikk, mange av sangene jeg kunne tenkt meg er liksom ikke sanger som passer helt i bryllup!

Synes ikke det er så tidlig i forbindelse med fotograf... like greit å ha det ordnet, da! Vi kommer nok til å titte litt på det i sommer når vi er kommet oss hjem.

God helg _lene_ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ikke det er for tidlig å titte rundt nei... er jo noen steder man må bestille lang frem i tid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med musikk, mange av sangene jeg kunne tenkt meg er liksom ikke sanger som passer helt i bryllup!

Synes ikke det er så tidlig i forbindelse med fotograf... like greit å ha det ordnet, da! Vi kommer nok til å titte litt på det i sommer når vi er kommet oss hjem.

God helg _lene_ :klem:

Ja, jeg sliter litt med det samme... vil ikke ha noe altfor vanlig heller... helst...

Tror kanskje jeg skal sende noen mailer om pris etc i neste uke...

God helg til deg også!! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror nok ikke det er for tidlig å titte rundt nei... er jo noen steder man må bestille lang frem i tid også.

Jepp, er sikkert greit å spørre litt rundt, tror jeg skal gjøre det neste uke kanskje :) God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit å ta kontakt med fotograf allerede, jeg har allerde bestilt fotograf og er superglad for at jeg gjorde det med engang jeg fant en fotograf jeg ønsket- han har nemlig lagt på prisene sine og gjort endel forskjell på pakkene! (han har blitt nevnt mye her på KG så jeg tipper han har fått mange forspørsler og har så sjekket litt rundt og funnet ut at han var underpriset, for billig var han ;))

Musikk under vielsen er vanskelig, er nok enda verre for dere som ikke skal ha vielsen i kirken - vi har jo en bok å velge sanger fra, på godt og vondt ;) Dog ønsker jeg sangen vår i kirka og gjerne noe mer utradisjonelt... Har heldigvis god tid!

Du får ha en fin fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit å ta kontakt med fotograf allerede, jeg har allerde bestilt fotograf og er superglad for at jeg gjorde det med engang jeg fant en fotograf jeg ønsket- han har nemlig lagt på prisene sine og gjort endel forskjell på pakkene! (han har blitt nevnt mye her på KG så jeg tipper han har fått mange forspørsler og har så sjekket litt rundt og funnet ut at han var underpriset, for billig var han ;))

Musikk under vielsen er vanskelig, er nok enda verre for dere som ikke skal ha vielsen i kirken - vi har jo en bok å velge sanger fra, på godt og vondt ;) Dog ønsker jeg sangen vår i kirka og gjerne noe mer utradisjonelt... Har heldigvis god tid!

Du får ha en fin fredag! :klemmer:

Hmm, tror prisnivået her i Bergen er ca likt hos de fleste, har inntrykk av at Fame er de dyreste... Men dette er før jeg har undersøkt noe da...

Ja, det er vanskelig... tror kanskje jeg skal diskutere det litt med han som skal spille sax neste gang han er hjemme :)

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har sett litt rundt på confetti.co.uk og diverse sider, sååå mye fint, men tør liksom ikke kjøpe noe før jeg har kjolen... føler det er litt teit, men vil at alt skal matche :P

Tror jeg kommer til å gå for hvit kjole, og da blir det fint med hvitt og sølv, men heller litt mot gull og krem også... skal ikke være lett nei! Har lyst å komme i gang med invitasjoner også, men greier ikke bestemme meg for det heller... ulikt meg egentlig, men er så mye fint!

Har forresten fått meg ny jobb, fortsatt ikke noe studierelatert, men virker kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sinnsykt travelt de siste dagene med studier og ny jobb, trives superbra da :)

Har ikke hatt tid å tenke på bryllup i det hele tatt, men en venninne kommer hit søndag, og håper vi greier å finne ut av invitasjonene da, selv om jeg tviler på at jeg greier å bestemme meg før jeg har prøvd kjolen egentlig :P

Skal jobbe mandag-torsdag i påsken i gamle jobben, og skulle egentlig på fjellet resten av påsken, men skal jobbe påskeaften i nye jobben nå. Litt kjedelig å være alene i byn hele påsken (skal være litt med min søster da), men sett fra den positive siden får jeg og kjæresten tid å savne hverandre litt, og siden de fleste av vennene mine reiser bort/hjem på påskeferie får jeg tid til å lese litt etter jobb også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulere med ny jobb!! kjipt å jobbe i påsken ja.. meeen du tjener jo penger da..

vanskelig dette med farger.. man må nesten bare si at nå er det sånn, hvertfall jeg som er så vinglete.. ville jo helst ha creme og gull (tror mange satser på det), men så fikk sambo velge farger og han ville ha blå.. så da ble det blå/lilla/sølv.. og etter å ha jobbet med det tror jeg det blir fint... mye sølv og lite blått da men.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl

Angående dikt, så har jeg faktisk noen forslag:

Halldis Moren Vesaas har noen fantastisk nydelige kjærlighetsdikt. Ellers har vi jo Kolbein Falkeid, Tarjei Vesaas, det kommer i grunnen an på hvilke type dikt du er ute etter. Vil du ha noe friskt og moderne, eller noe gammelt og mer klassisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:vinke: Long time, no see!!

Gratulerer med ny jobb! :-D Skjønner at det er litt kjedelig å være alene igjen i byen, men som du sier - da får dere muligheten til å savne hverandre litt! Jeg kjente at det var egentlig litt greit nå å være borte fra kjære - vi har vært sammen hver natt nå siden nyttår, så helt greit med noen netter alene :ler: Bare alene med lillesøs og mamma!! :hjerte:

Ha en kjempefin påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en kjempefin påske på tross av mye jobbing! Sett deg ned med appelsin og kvikklunsj så snart du har muligheten for å suge til deg litt påskefølelse! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb! Spennende!

Mitt tips om kjærlighetsdikt: Andrè Bjerke (tror jeg) - En hemmelig armè (eller noe sånt). Er egentlig ikke glad i dikt, men det synes jeg er utrolig fint. Tror kanskje vi skal ha det med i vielsen.

Håper du har en fin bypåske! Synes du er litt heldig jeg da. Savner Bergen gitt :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...