Lilywhite Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #541 Del Skrevet 26. februar 2008 WOW, dei kakene fra dinkake var jo utruleg flotte, men tydligvis må ein vere tidleg ute med å bestille derfra ja! Stilige sokker Duu, siden du skreiv at de hadde fått ordna lkaler i Gamle Bergen, betyr det at du held til i Bergensområdet?? Eg gjer ikkje det no lengre då, men det er jo nærmaste storby og kjekt med fleire vestlendingar her Ser sånn ut ja... tror kanskje jeg får sende henne en mail en av de nærmeste dagene Er fra Bergen ja Og Gamle Bergen er bare så nydelig Vi skal ha festen et annet sted da... men regner med vi tar bildene ute i Gamle Bergen hvis været tillater det... får heller avtale en plan B med fotografen... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #542 Del Skrevet 26. februar 2008 I morgen er det "bare" 1 år og 4 mnd igjen Har eksamen i morgen jeg, så dere får krysse fingrene for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 26. februar 2008 #543 Del Skrevet 26. februar 2008 Lykke til, hva har du eksamen i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 26. februar 2008 #544 Del Skrevet 26. februar 2008 Lykke til på eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. februar 2008 #545 Del Skrevet 27. februar 2008 Lykke til på eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 27. februar 2008 #546 Del Skrevet 27. februar 2008 Heia! Hvordan gikk det på eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #547 Del Skrevet 28. februar 2008 Takk jenter Tror det gikk greit, hadde eksamen i menneskerettigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. februar 2008 #548 Del Skrevet 29. februar 2008 Takk jenter Tror det gikk greit, hadde eksamen i menneskerettigheter ' Oi.. Hva studerer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #549 Del Skrevet 29. februar 2008 Juss God helg alle sammen, nå skal jeg bare pakke, så setter jeg meg på toget til fjells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 29. februar 2008 #550 Del Skrevet 29. februar 2008 god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. februar 2008 #551 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) God tur Kos dere masse og god helg Endret 29. februar 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 1. mars 2008 #552 Del Skrevet 1. mars 2008 God helg på fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #553 Del Skrevet 2. mars 2008 Takk Har hatt en fantastisk helg, og min søster var "skiinstruktøren" min, lærte meg faktisk å ploge noenlunde ordentlig Har ikke full kontroll ennå, men det kommer seg... Har mer jeg vil skrive også, men får skrive mer og se gjennom andre dagbøker i morgen, nå bør jeg sove... Natta Håper forresten dere andre har hatt en fin helg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. mars 2008 #554 Del Skrevet 3. mars 2008 Innom og oppdaterer meg litt, håper du får en fin uke Oj jepp, det nærmer seg vår tur og etterhvert nå. Plutselig er det bare 1 år igjen, og det er jo ingenting :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. mars 2008 #555 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei Så bra du hadde en fin helg på fjellet. Greit å ha søster som er flink på ski og kan lære bort litt. Jeg er elendig på ski, men det er søstrene mine også så det er nok ikke noe å hente der. Men jeg har en flink bror da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #556 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei Så bra du hadde en fin helg på fjellet. Greit å ha søster som er flink på ski og kan lære bort litt. Jeg er elendig på ski, men det er søstrene mine også så det er nok ikke noe å hente der. Men jeg har en flink bror da. Hehe... jepp... min søster er supersporty... jeg, derimot... hehe... liker å svømme og spille badmington, ellers er det ikke så mange sporty gener å spore Min søster løper gjerne opp en fjelltopp på 1500 m på i underkant av to timer!! Hjelp... tror jeg hadde dødd om jeg skulle forsøkt meg på noe lignende Har hatt det kjempefint de siste par ukene egentlig, hadde min søster og en kamerat av oss på besøk i kveld, veldig koselig Det som var kjempeflaut var at vi glemte visningen i Gamle Bergen i dag Hadde glemt å skrive det ned, og dagene har gått i ett i det siste med skole, jobb, sosiale ting... skal muligens møte han på torsdag igjen allerede, om det passer han... Sorry at jeg ikke følger så godt med i dagbøkene om dagene, men har det veldig travelt, og nå begynner jeg å bli forkjølet og, så er litt sliten... men har det veldig bra altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 5. mars 2008 #557 Del Skrevet 5. mars 2008 Hehe... jepp... min søster er supersporty... jeg, derimot... hehe... liker å svømme og spille badmington, ellers er det ikke så mange sporty gener å spore Min søster løper gjerne opp en fjelltopp på 1500 m på i underkant av to timer!! Hjelp... tror jeg hadde dødd om jeg skulle forsøkt meg på noe lignende Har hatt det kjempefint de siste par ukene egentlig, hadde min søster og en kamerat av oss på besøk i kveld, veldig koselig Det som var kjempeflaut var at vi glemte visningen i Gamle Bergen i dag Hadde glemt å skrive det ned, og dagene har gått i ett i det siste med skole, jobb, sosiale ting... skal muligens møte han på torsdag igjen allerede, om det passer han... Sorry at jeg ikke følger så godt med i dagbøkene om dagene, men har det veldig travelt, og nå begynner jeg å bli forkjølet og, så er litt sliten... men har det veldig bra altså skulle gjerne vært litt mer sporty selv.. var nemlig det i mine yngre dager.. er jo sportsanlagt liksom.. ble alltid valgt først av jentene til lag og slikt.. og se hva som har skjedd med meg.. du får ringe opp igjen og si at du rett og slett har hatt så mye å gjøre i det siste at du glemte det... det skjer jo alle så de forstår nok det, men litt irriterte er dem jo sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #558 Del Skrevet 5. mars 2008 Innom og oppdaterer meg litt, håper du får en fin uke Oj jepp, det nærmer seg vår tur og etterhvert nå. Plutselig er det bare 1 år igjen, og det er jo ingenting :-D Åh, så ikke at du hadde skrevet her når jeg var inne i går... litt stresset da, hehe... Håper du får en fin uke også! Ja, tiden går nok fortere enn vi aner Og tenk, når du gifter deg har du en liten baby og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #559 Del Skrevet 5. mars 2008 skulle gjerne vært litt mer sporty selv.. var nemlig det i mine yngre dager.. er jo sportsanlagt liksom.. ble alltid valgt først av jentene til lag og slikt.. og se hva som har skjedd med meg.. du får ringe opp igjen og si at du rett og slett har hatt så mye å gjøre i det siste at du glemte det... det skjer jo alle så de forstår nok det, men litt irriterte er dem jo sikkert... Du får fortsette å være flink og trene, så blir det nok bra resultat til slutt Ja, vi har snakket med han. Han var veldig høflig, men var sikkert grådig irriterende ja!! Huff... stakkar, stått der og ventet på oss... Skal dit i morgen da. Får håpe han ikke sier noe om det når vi møtes, blir litt flaut, hehe... er flau og da, jeg pleier ALLTID å holde avtaler og bli litt irritert på andre når de ikke gjør det... huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #560 Del Skrevet 5. mars 2008 Snakket forresten nettopp med en kompis nå, og sa han måtte holde av 27. juni neste år... han ble så glad for å være invitert, hadde visst aldri vært i bryllup før! Søtingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg