mia83 Skrevet 24. februar 2008 #501 Del Skrevet 24. februar 2008 Å så utrolig søte sokker!!! Drømmer er rare vet du... Bare en blanding av alt det man har tenkt på den siste tiden.... Av og til klarer man ikke å sette NOE av det man drømmer i sammenheng med noenting heller.. Jeg drømte for ikke lenge siden at det var dagen før bryllupet.. mamma hadde ikke funnet seg kjole... og det var noe mer som ikke var i orden også men husker det ikke helt.. husker jeg var fortvilet iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. februar 2008 #502 Del Skrevet 24. februar 2008 De sokkene vil jeg også kjøpe til min kjære! Vet du hvor man kan få tak i de her? Og drømmene..*sukk* de klarer man ikke stoppe.. Har drømt at toastmasteren ikke gadd å komme pga hodepine, fyllesyke forlovere, lutefisk til middag, ingen bordkort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 24. februar 2008 #503 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg drømmer også mye rart, drømte blandt annet at vi giftet oss et sted jeg absolutt IKKE ville, så jeg krevde skillsmisse slik at vi kunne gifte oss på nytt i den kirken vi skal gifte oss i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #504 Del Skrevet 24. februar 2008 Å så utrolig søte sokker!!! Drømmer er rare vet du... Bare en blanding av alt det man har tenkt på den siste tiden.... Av og til klarer man ikke å sette NOE av det man drømmer i sammenheng med noenting heller.. Jeg drømte for ikke lenge siden at det var dagen før bryllupet.. mamma hadde ikke funnet seg kjole... og det var noe mer som ikke var i orden også men husker det ikke helt.. husker jeg var fortvilet iallefall.. Jepp Tror det er vanlig å drømme rare ting før bryllupet, kommer nok flere netter hvor jeg våkner halvt hysterisk et par sekunder, før jeg innser at det var en drøm Vi får trøste oss med at det nok går bra i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 24. februar 2008 De sokkene vil jeg også kjøpe til min kjære! Vet du hvor man kan få tak i de her? Og drømmene..*sukk* de klarer man ikke stoppe.. Har drømt at toastmasteren ikke gadd å komme pga hodepine, fyllesyke forlovere, lutefisk til middag, ingen bordkort.. Har dessverre ingen peiling på hvor man får tak i de sokkene i Norge... Hvis du går inn på Lillys hjemmeside er det en liste over forhandlere i Norge, så hvis du har en forhandler i nærheten kan du jo ringe å høre om de fører dem... Tror også Lilly sender til Norge, og siden de bare koster 100 kr slipper du jo unna toll, men spørs jo hvor dyr portoen er... Har ikke sjekket det selv, men tror ikke jeg gidder å bestille dem fra nettsiden hvis portoen er veldig høy... Har en kamerat som bor i Køben, så kan jo prøve å få ham til å kjøpe dem og ta de med hjem neste gang han er hjemme, tror jeg skal forsøke det Nei, mye rart man kan drømme... forhåpentligvis blir det ikke noe som går skeis på den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg drømmer også mye rart, drømte blandt annet at vi giftet oss et sted jeg absolutt IKKE ville, så jeg krevde skillsmisse slik at vi kunne gifte oss på nytt i den kirken vi skal gifte oss i. Haha, tenk å kreve skilsmisse fordi bryllupet ikke var godt nok for så å gifte seg igjen! Den historien hadde garantert kommet i Se og Hør om den var sann Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #507 Del Skrevet 24. februar 2008 Var kjempekoselig hos mormor og morfar i dag forresten, mormor viste meg brudekjolen sin. Den var veldig søt (stroppeløs, til halvveis ned på leggen i blondestoff), men gulnet og skitten, den er tross alt 53 år gammel... jeg kunne aldri lånt den uansett, for mormor er ganske liten og tynn, jeg er høy og litt kraftig. Men veldig koselig å få se den Så fant hun frem kjolen hun gikk med i foreldrene mine sitt bryllup og fant ut at hun kanskje kunne bruke den ennå hvis hun sydde den litt om... veldig koselig at hun er så engasjert Håper jeg har like mye energi når jeg har passert 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 24. februar 2008 #508 Del Skrevet 24. februar 2008 Åh, det må være koselig å få se de gamle kjolene hennes. Jeg synes brudekjoler fra 50-60-tallet er utrolig stilige, de helt enkle som er omtrent til knærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #509 Del Skrevet 25. februar 2008 Åh, det må være koselig å få se de gamle kjolene hennes. Jeg synes brudekjoler fra 50-60-tallet er utrolig stilige, de helt enkle som er omtrent til knærne. Ja, fikk nesten lyst på en sånn selv Hehe... men jeg tror det blir lang, stroppeløs med litt slep for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 25. februar 2008 #510 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg synes det er litt trist at stroppeløse kjoler er sånn på moten nå at man nesten ikke finner noe annet, for jeg kler det ikke. Men det er nydelig når man kler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2008 #511 Del Skrevet 25. februar 2008 jeg også... ikke lett å finne noe nei, men av skreddersydde kjoler så får man vel velge sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #512 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg synes det er litt trist at stroppeløse kjoler er sånn på moten nå at man nesten ikke finner noe annet, for jeg kler det ikke. Men det er nydelig når man kler det. Ja, det er sant... jeg har ikke prøvd kjoler ennå, så kan hende jeg kommer frem til noe annet da, men jeg ser for meg at jeg vil kle det... har hørt at den fasongen skal kle de fleste, kanskje derfor den er så populær? Men det er selvfølgelig du som skal føle deg vel i plagget, så du må finne noe du liker Hva slags fasong tenker du på da? Jeg har sett noen agape-kjoler blant annet med halterneck-topp eller lange ermer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #513 Del Skrevet 25. februar 2008 jeg også... ikke lett å finne noe nei, men av skreddersydde kjoler så får man vel velge sånt? Ja, skreddersydd kjole er vel en idé om man sliter med å finne det man vil ha i butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #514 Del Skrevet 25. februar 2008 Kjæresten ringte forresten til Gamle Bergen i sted og reservasjon for vielse på dagen er i boks!! :hoppe: Er kjempeglad for det Skal på visning der neste tirsdag bare for å se litt, håper jeg får ta bilder så jeg kan planlegge litt dekorasjon og sånt :-D Så nå er de store tingene i boks: Vigsler, vielsessted og festlokale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 25. februar 2008 #515 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva slags fasong tenker du på da? Jeg har sett noen agape-kjoler blant annet med halterneck-topp eller lange ermer.... Jeg vil egentlig ha tykke stropper over skuldrene, synes ikke halterneck er noe fint heller. Jeg er kanskje litt sær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #516 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg vil egentlig ha tykke stropper over skuldrene, synes ikke halterneck er noe fint heller. Jeg er kanskje litt sær? Synes ikke du er sær, det er jo bryllupsdagen din og da vil man jo ta seg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #517 Del Skrevet 25. februar 2008 Noli: Vet ikke helt hva slags fasong du har tenkt deg forøvrig, men her er i allefall en Maggie Sottero kjole som har litt tykke stropper: Maggie Sottero kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 25. februar 2008 #518 Del Skrevet 25. februar 2008 Så flott at alt det viktigste er på plass Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 25. februar 2008 #519 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er jo endel kjoler å finne med tykke stropper - f.eks. hos Maggie Sottero! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #520 Del Skrevet 25. februar 2008 Så flott at alt det viktigste er på plass Gratulerer! Jepp, det er herlig :-D Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg