DDuck Skrevet 21. februar 2008 #481 Del Skrevet 21. februar 2008 Stakkars mannen da hørtes ikke noe særlig godt ut nei... er polo-deo god lukt på da? Aldri luktet på den... min kjære har bursdag om et par uker og jeg sliter fælt med å finne bursdagsgave til han... Så det ender vel opp med masse småting som han egentlig ikke har bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 21. februar 2008 #482 Del Skrevet 21. februar 2008 Stakkars mannen da hørtes ikke noe særlig godt ut nei... er polo-deo god lukt på da? Aldri luktet på den... min kjære har bursdag om et par uker og jeg sliter fælt med å finne bursdagsgave til han... Så det ender vel opp med masse småting som han egentlig ikke har bruk for samboeren min har bursdag i begynnelsen av april (litt tidlig ute, men tenkte å dele opp utgiftene siden datteren vår også har bursdag i april) Uansett, jeg har kjøpt badebukse og hettegenser til ham, også tenke jeg å kjøpe en squash racket eller sko til ham.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2008 #483 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg tenkte på ordentlige scootersko siden han er scooter-fanatiker og benytter hver anledning til å kjøre over grensen for å kjøre scooter eller dumpventli faktisk... må dumpe skikkelig i bilen mener han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #484 Del Skrevet 21. februar 2008 Huff, da. her var det action ja. du får stelle pent for mannnen da.. Ja, skjønner fremdeles ikke helt hvordan det skjedde.... I følge han har hengslene på den øverste skapdøren vært litt skrale lenge, men det visste ikke jeg noe om da... Går bra med ham nå Men blir sikkert litt vondt å fjerne stiftene og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #485 Del Skrevet 21. februar 2008 Stakkars mannen da hørtes ikke noe særlig godt ut nei... er polo-deo god lukt på da? Aldri luktet på den... min kjære har bursdag om et par uker og jeg sliter fælt med å finne bursdagsgave til han... Så det ender vel opp med masse småting som han egentlig ikke har bruk for Jeg synes den blå poloen lukter godt ja! En annen favoritt er Jean Paul sin herreparfyme Lykke til med å finne presang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 23. februar 2008 #486 Del Skrevet 23. februar 2008 Uffda - stakkars kjæresten din! Håper dere får en fin helg begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. februar 2008 #487 Del Skrevet 23. februar 2008 Stakkars kjæresten.. Du får pleie han godt i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #488 Del Skrevet 23. februar 2008 Uffda - stakkars kjæresten din! Håper dere får en fin helg begge to! Ja, huff... hadde litt vondt av han ja! Han har det greit nå da, merker ikke noe til det med mindre han tar på det... han er på jobb nå, så får ikke sett han så mye i helgen, men trenger egentlig å lese til eksamen, så litt greit akkurat nå... God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #489 Del Skrevet 23. februar 2008 Stakkars kjæresten.. Du får pleie han godt i helga Ja... han er på jobb i kveld og i morgen tidlig da, men tenkte å hente han på jobb i morgen (får låne bilen til morfar ) og så blir det søndagsmiddag hos besteforeldrene mine, så får dulle litt med han da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #490 Del Skrevet 23. februar 2008 Har forresten trent to ganger i uken i det siste og begynner å merke at jeg har strammet litt opp Er flink å drikke vann også Når det gjelder hva jeg spiser har jeg fortsatt et lite stykke å gå, men det kommer seg God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. februar 2008 #491 Del Skrevet 23. februar 2008 Innom og ønsker god lørdagskveld Så flink du er å trene, bra at du merker det på kroppen allerede. Jeg og merker det godt på kroppen, men har enda en del igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 23. februar 2008 #492 Del Skrevet 23. februar 2008 Så flinke dere er å trene. Jeg sliter litt der. Men jeg kan da skyte på meg at jeg har vært røykfri i 3 uker i morgen Treningen og riktig kosthold for komme om noen uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #493 Del Skrevet 23. februar 2008 Innom og ønsker god lørdagskveld Så flink du er å trene, bra at du merker det på kroppen allerede. Jeg og merker det godt på kroppen, men har enda en del igjen da.. Kanskje litt sent nå, men håper du har hatt en fin kveld også Jeg har eksamen på onsdag, så er litt ør i hodet etter å ha skrevet 6 sider med notater på PC-en i dag + lest/sett over ting... Hehe... Jeg er heldig, kroppen min er ganske treningsvillig bare jeg gidder Har fortsatt ikke kjøpt vekt, men tror nok ikke det kan merkes på vekten ennå... Bare merker jeg er litt fastere i fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #494 Del Skrevet 23. februar 2008 Så flinke dere er å trene. Jeg sliter litt der. Men jeg kan da skyte på meg at jeg har vært røykfri i 3 uker i morgen Treningen og riktig kosthold for komme om noen uker.. Takk for 3 røykfrie uker!! Skjønner det er vanskelig å kutte alt på en gang ja!! Du er flink du også, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 23. februar 2008 #495 Del Skrevet 23. februar 2008 Flink du er med trening da og gøy at du ser resultater! Har tatt meg sammen nå siste måneden jeg og, og merker at det ikke er så pes å dra påtrening lenger. har ikke merket så stor forskjell på kroppen men får bare være tålmodig. ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #496 Del Skrevet 24. februar 2008 Flink du er med trening da og gøy at du ser resultater! Har tatt meg sammen nå siste måneden jeg og, og merker at det ikke er så pes å dra påtrening lenger. har ikke merket så stor forskjell på kroppen men får bare være tålmodig. ha en fortsatt fin helg! Ja, det er gøy når man merker det Høres ut som du er flink også Ha en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #497 Del Skrevet 24. februar 2008 Glemte helt å si at fredag kveld når kjæresten kom hjem fra jobb så la vi oss på sengen og så i bryllupsbøker Det var så koselig! Han har vært veldig opptatt av å være med å bestemme de store tingene (lokale og vielsessted/form), men har ellers sagt han overlater det meste til meg, så var litt gøy at han faktisk ble litt engasjert i hvordan invitasjoner, kake, bordpynt etc skal se ut... evt overhodet IKKE se ut!! Hehe... (den ene boken er amerikansk, med masse fine bilder av ringer, invitasjoner, brudekjoler, kaker, pynt etc, masse fint, men noe litt overdådig/amerikansk også ) Nå må jeg nesten få lest litt, skal i middagsbesøk til besteforeldrene mine om noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #498 Del Skrevet 24. februar 2008 En annen ting jeg glemte å fortelle fra forrige helg, da vi var på hytten uten internett-tilgang: Jeg tror jeg fikk mitt første snev av bryllupsnerver. Rett før vi dro på fjellet så jeg nemlig en konkurranse hvor man kunne vinne et bryllup nå i 2008 (men vi meldte oss ikke på, for det forutsatte at man booket bryllupet og så ble ett av disse parene trukket til å få det gratis). Uansett, om natten drømmer jeg at vi får vite at vi har vunnet konkurransen, og vi har to uker (!!) til å planlegge et bryllup... pga den knappe tiden kan jeg selvfølgelig ikke dobbeltsjekke alt, og kjære får i oppdrag å selv skaffe seg antrekk... Og på selve dagen dukker han opp i grå dress med knall rosa skjorte og svart slips... og uten vest! Jeg ble sååå skuffet, og så våknet jeg Fortalte om drømmen til kjære og tror han ble litt skuffet over at jeg hadde drømt det, for reaksjonen hans var: Herregud, tror du jeg hadde valgt et SÅNT antrekk? Hehe... Når jeg drømmer sånne ting 16 måneder før bryllupet så lurer jeg på hvordan det blir de siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #499 Del Skrevet 24. februar 2008 Forresten, disse sokkene skal jeg definitivt kjøpe til samboeren min: Lilly sokker De var søte Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #500 Del Skrevet 24. februar 2008 Har sett litt på kaker nå... som nevnt før har jeg lurt på å bestille fra DinKake, men var inne på nettsiden nå og hun tar ikke mot flere bestillinger for 2008! Hvis vi skal ha henne betyr det nok i såfall at vi bør kontakte henne allerede nå... Har også tenkt litt på kake fra Moliere, men spesialiteten deres er etter min mening sjokolademoussekake, og jeg vil ha hvit bryllupskake (men kanskje med sjokolade inne i ene kaken, og make glasur utenpå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg