Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

:ler:

Sambo sier han skal gjøre sin plikt. :fnise: Sånn er det bare om det skal bli noe barn.

:fnise: Flink samboer du har! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, tror ikke jeg har godt av å jobbe så mye jeg ... blir så sliten, og da er ikke :humpe: det første jeg tenker på /orker :sjenert:

Herlighet, om jeg ikke takler å jobbe 100% så er det jo noe galt med meg, nei- skjerpings!! :fy_fy:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene?

Trening = mer energi = mer :humpe:

Trening er dyrt ... veldig dyrt ... :(

Men burde egentlig, hadde hatt godt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det koster å være medlem på treningssenter hvis det var det du tenkte på.

Hva med jogging? Turer i skog og mark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det koster å være medlem på treningssenter hvis det var det du tenkte på.

Hva med jogging? Turer i skog og mark?

Ja, det jeg tenkte på ...

Jeg er ikke noe flink til å jogge eller gå tur. Det går bra en ukes tid, og så slutter jeg :sjenert:

Vurderer å melde meg opp til et fag eller to på universitetet, for da koster det 300,- å trene på treningssentere deres i et halvt år! Men får litt dårlig samvittighet for det også da ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Tja, hvorfor ikke?

Jeg bruker studentrabatten min nå. Men vær obs på at det er andre ting som gir rabatter også. Der jeg trener får man rabatt om man er medlem av boligbyggerlaget her f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tja, hvorfor ikke?

Jeg bruker studentrabatten min nå. Men vær obs på at det er andre ting som gir rabatter også. Der jeg trener får man rabatt om man er medlem av boligbyggerlaget her f.eks.

Vel, jeg får rabatt på 3t siden jeg er ansatt i kommunen ... men det er ikke så mye akkurat. Pluss at bestevenninna mi trener på universitetets treningsstudio, og det er mye bedre å trene med noen ... da kommer jeg sannsynligvis til å trene oftere også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i. Veldig greit å ha noen å trene sammen med.

:Nikke: Ja, hvis ikke så er det ikke så lett å engasjere seg og komme seg på trening ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Er vel samme studenttreningssenteret som jeg bruker. 500 i året er greit ja:) Men jeg får kjøpt der i år også, selv om jeg ikke studerer, for at jeg har vært medlem før. Det er greit da :)

Kunne tenkt meg å bytte til 3t, men det er fryktelig dyrt synes jeg. Skulle ønske flere av vennene mine fortsatte bodde i byen, for da hadde jeg hatt flere å dra med (bli dratt med av) på tur og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel samme studenttreningssenteret som jeg bruker. 500 i året er greit ja:) Men jeg får kjøpt der i år også, selv om jeg ikke studerer, for at jeg har vært medlem før. Det er greit da :)

Kunne tenkt meg å bytte til 3t, men det er fryktelig dyrt synes jeg. Skulle ønske flere av vennene mine fortsatte bodde i byen, for da hadde jeg hatt flere å dra med (bli dratt med av) på tur og sånt.

Veldig kjekt treningsstudio, og så billig! Men har litt dårlig samvittighet for å "utnytte" systemet slik ... :sjenert:

Hvorfor ønsker du å bytte til 3t?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Ja. 500 i året. Genialt :)

Tror ikke jeg hadde orket å ha dårlig samvittighet for det :tunge1:

Men bare jeg oppdaterer medlemsskapet årlig, så får jeg fortsatt være medlem :)

Synes det ser ut som de har et bedre utvalg av timer. Jeg synes det er greit å ha timer å gå til. Så kan jeg ha noen faste. Da vet jeg at det er enklere å komme seg i vei...Også har vel noen av de sentrene tilgang på basseng. Og svømming er godt for leddene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. 500 i året. Genialt :)

Tror ikke jeg hadde orket å ha dårlig samvittighet for det :tunge1:

Men bare jeg oppdaterer medlemsskapet årlig, så får jeg fortsatt være medlem :)

Synes det ser ut som de har et bedre utvalg av timer. Jeg synes det er greit å ha timer å gå til. Så kan jeg ha noen faste. Da vet jeg at det er enklere å komme seg i vei...Også har vel noen av de sentrene tilgang på basseng. Og svømming er godt for leddene mine.

Hehe, bra du ikke mener det er grunn til dårlig samvittighet. Har spurt flere, og alle synes det er helt greit... Men så var det den samvittigheten min da :engel:

Hadde vært kjempekjekt, for da kan venninna mi og jeg motivere hverandre ...

Men er litt redd jeg ikke får dratt så ofte, for jeg vet jo aldri når jeg jobber :sjenert:

3t har nok bedre utvalg i timer, ja ... og svømmebasseng er jo kjempebra!

Jeg kan få ditt medlemsskap på universitetet, så kan du ta 3t? :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filleren, eg og skulle ha trent! :roll: Men i staden sit eg her som eit slakt framfor PCen og råtnar. :ler2: Not good!

Så lenge eg trente saman med venninner, så kom eg meg iallfall opp av sofaen ein gang i veka. No derimot... :sur: Trur jammen eg må prøva å få ho eine venninna mi med på å svømma ein gang i veka igjen! Det gjorde me fram til sommaren, og det var så greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Må nok ha studentmedlemsskapet fram til jeg har litt mer fast jobb tenker jeg. Da skal jeg til 3t eller sats. Men er greit for ei stund det på universitetet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Filleren, eg og skulle ha trent! :roll: Men i staden sit eg her som eit slakt framfor PCen og råtnar. :ler2: Not good!

Så lenge eg trente saman med venninner, så kom eg meg iallfall opp av sofaen ein gang i veka. No derimot... :sur: Trur jammen eg må prøva å få ho eine venninna mi med på å svømma ein gang i veka igjen! Det gjorde me fram til sommaren, og det var så greit. :)

Da er vi to ... jeg er absolutt ikke aktiv nok :sjenert:

Svømming er jo kjempegod trim! :tommel:

Kunne tenkt meg å begynne med det, men det er rådyrt her i byen :sur:

Må nok ha studentmedlemsskapet fram til jeg har litt mer fast jobb tenker jeg. Da skal jeg til 3t eller sats. Men er greit for ei stund det på universitetet da.

Hehe, skjønner deg veldig godt ;)

Synes tilbudet på universitetet er kjempebra jeg! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica

Er så vanskelig å komme seg i vei etter jobb synes jeg. Da er jeg helt tappet for krefter. Så tror jeg må sjekke timeplanen for høsten og velge meg ut noen faste timer. Kanskje to faste timer i uka, også satse på en dag på styrkerommet/tredemølla e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to ... jeg er absolutt ikke aktiv nok :sjenert:

Svømming er jo kjempegod trim! :tommel:

Kunne tenkt meg å begynne med det, men det er rådyrt her i byen :sur:

Rådyrt her i Bergen og! Men svømming er kjempegod trim ja, og så slepp ein å bli våt av svette når ein trenar. ;)

Ellers har eg gode mulighetar til å gå tur i skogen og i fjellet, når eg er heime hos foreldra mine! Det er nemlig langt ute på "bondelandet". :ler:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vanskelig å komme seg i vei etter jobb synes jeg. Da er jeg helt tappet for krefter. Så tror jeg må sjekke timeplanen for høsten og velge meg ut noen faste timer. Kanskje to faste timer i uka, også satse på en dag på styrkerommet/tredemølla e.l.

Det synes jeg også ... Etter jobb vil jeg helst bare sette meg ned med tv-en eller pc-en og slappe av :sjenert:

Da er det kjekt å ha noen å trene med, spesielt om det er timer med spinning eller step o.l

Rådyrt her i Bergen og! Men svømming er kjempegod trim ja, og så slepp ein å bli våt av svette når ein trenar. ;)

Ellers har eg gode mulighetar til å gå tur i skogen og i fjellet, når eg er heime hos foreldra mine! Det er nemlig langt ute på "bondelandet". :ler:

Kjedelig at det må være så dyrt! :sur:

Kjempekjekt å ha mulighet til å gå i fjellet da! Burde bli flinkere til det vi også ... er bare ikke så kjent med hvor vi kan gå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...