flickan Skrevet 12. august 2008 #3301 Del Skrevet 12. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. august 2008 #3302 Del Skrevet 13. august 2008 Håper du hadde en fin helg hjemme, og at du får snakket med noen om dette. Må passe på deg selv også, nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 13. august 2008 #3303 Del Skrevet 13. august 2008 Håper du føler deg litt bedre etter helgen. Da har det kanskje vært mange som har kunnet avlaste deg litt? Håper dere finner en løsning på dette, K. Kan jo ikke ha det slik over lengre tid vet du. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3304 Del Skrevet 13. august 2008 uff, så fælt å være så sliten da. har du ingen venner du kan spørre? snakke med helsestasjonen kanskje? har også hørt det finnes sånn frivillighets greier som kan hjelpe med barnepass men vet ikke noe særlig om det... håper alt går bra! Ja, er ikke helt bra det her... Jeg har iallfall ei venninne jeg kan spørre, men hun har selv barn da, og skole og jobb- så hun er ganske opptatt, men hun har tilbydd seg å hjelpe til når hun kan da, utrolig glad for det. Skal snakke med helsesøster i morgen God helg du også! Så håper jeg at du får slappa av litt i helga iallefall God helg knøttis! God helg. Håper du får slappa litt av også. Mange til deg, Knøttet. Høres ikke ut som du har det så bra.. Er det ikke noen du kan spørre om hjelp? Tror det er lurt å snakke med helsesøsteren ja... Er ikke meningen at det skal være sånn. Håper du får en fin helg i hjembyen Takk Nei, jeg tror ikke det er meningen at det skal være slik. Sliten, ja, men ikke så ille... Skal til helsesøster i morgen, spent på hva hun vil si... God helg Håper du får hvilt deg litt og tatt en prat med helsesøster til uka Innom å legger igjen spor. Mange til deg. Håper du hadde en fin helg, Knøttet, og at du fikk hvilt godt ut. Høres ikke bra ut at du er så sliten, sikkert ikke så dumt å ta en prat med helsesøster som de andre sier - kanskje det finnes avlastingstilbud som imli nevner? Ha en fin tirsdag, tenker på deg! Ja, det ordner seg forhåpentligvis... Skal iallfall snakke med helsesøster i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3305 Del Skrevet 13. august 2008 Håper du hadde en fin helg hjemme, og at du får snakket med noen om dette. Må passe på deg selv også, nå skal prøve Håper du føler deg litt bedre etter helgen. Da har det kanskje vært mange som har kunnet avlaste deg litt? Håper dere finner en løsning på dette, K. Kan jo ikke ha det slik over lengre tid vet du. Lykke til:) Foreldrene mine har vært snille og avlastet oss i helgen, det var veldig godt å få litt tid alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3306 Del Skrevet 13. august 2008 Bare en rask oppdatering, burde jo egentlig vært i seng... Det var kjempekoselig å være hjemme i hjembyen min i helgen, selv om det ble veldig stressende også å ha med S i bryllup og å møte så mange folk som ville hilse på S. Vi gruet oss til første bilturen med S, men det gikk kjempefint! Han sov så søtt mesteparten av turen, veldig flink gutt Bryllupet var kjempefint, skikkelig romantisk og rørende. Jeg tok til tårene flere ganger, ble så rørt av alt det romantiske. S ble veldig urolig utover kvelden, men det er jo ikke noe rart, veldig mange inntrykk for en liten baby. Det var to andre babyer der også, en som var født samme dag som S og en som var 4 måneder. Skikkelig søte begge to Jeg trodde jeg var utvhilt etter helgen, fordi foreldrene mine tok S en god stund, men så feil kan man ta... Når jeg kom hjem på mandag var jeg helt kake, og tirsdagen var enda verre Blir bekymret for S som ser mammaen sin så utslitt, sint, frustrert og fæl... Mannen blir jo fortvilet han også, så dette går ikke i lengden... Men så har jeg de fine dagene også da, slik som i dag. I dag har det gått veldig bra, men nå når kvelden har kommet er jeg likevel helt utslitt og har null energi Forresten, problemet med hvem vi skulle be i dåpen er løst Blir til at vi ber de tre nærmeste venninnene mine, det var visst plass likevel Skulle gjerne oppdatert meg i dagbøkene deres, men nå burde jeg virkelig komme meg i seng... Hvis jeg ikke får gjort det tidligere skal jeg iallfall få gjort det i helgen! God natt :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 13. august 2008 #3307 Del Skrevet 13. august 2008 *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. august 2008 #3308 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg hadde det mye som deg første tiden... Det er ikke lett, men om ikke annet kan jeg trøste deg med at det går over. Synes alt ble lettere da vi runda 3 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #3309 Del Skrevet 14. august 2008 Bare innom med en god klem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. august 2008 #3310 Del Skrevet 14. august 2008 Så bra at dere koste dere i bryllupet! Ikke rart S ble litt urolig etter så mange inntrykk, nei Lykke til hos helsesøster i dag, håper hun kan hjelpe deg! Stoooooooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 16. august 2008 #3311 Del Skrevet 16. august 2008 Innom med en jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. august 2008 #3312 Del Skrevet 16. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 16. august 2008 #3313 Del Skrevet 16. august 2008 Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. august 2008 #3314 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Håpar du fekk snakka med helsesøster. Kan ikkje vera noko særlig å vera så trøtt og sliten som du er no. Endret 16. august 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. august 2008 #3315 Del Skrevet 17. august 2008 Huff, høres fælt ut å være så sliten som du er nå... Og jo mer jeg leser i alle dere nybakte mødres dagbøker fra de første månedene, jo mer begynner jeg nesten å grue meg litt til vår tid kommer... Å bli tappet for krefter er HELT forferdelig, og når man samtidig skal passe på en liten en... Hmm.... Og jeg skal i tillegg fortsette på skolen to dager i uka..... Håper du får hjelp snart, og at ting blir bedre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 17. august 2008 #3316 Del Skrevet 17. august 2008 Hei! Håper du har det bra til tross for at det ikke har vært noe aktivitet i boka di i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3317 Del Skrevet 17. august 2008 *klemmepå* Jeg hadde det mye som deg første tiden... Det er ikke lett, men om ikke annet kan jeg trøste deg med at det går over. Synes alt ble lettere da vi runda 3 måneder. "Godt" å høre at jeg ikke alene, om du skjønner hva jeg mener... De fleste sier at det bedrer seg ved 3-4måneders alderen, håper virkelig det stemmer! Bare innom med en god klem jeg Koselig Så bra at dere koste dere i bryllupet! Ikke rart S ble litt urolig etter så mange inntrykk, nei Lykke til hos helsesøster i dag, håper hun kan hjelpe deg! Stoooooooooooor Var et nydelig bryllup, og vi greide heldigvis å kose oss til tross for en urolig S Innom med en jeg. Håper det går bra med deg. Jepp, det gjør det. Går litt opp og ned, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3318 Del Skrevet 17. august 2008 Håpar du fekk snakka med helsesøster. Kan ikkje vera noko særlig å vera så trøtt og sliten som du er no. Jepp, fikk snakket med henne. Hun er veldig grei og veldig forståelsesfull. Veldig glad for det Huff, høres fælt ut å være så sliten som du er nå... Og jo mer jeg leser i alle dere nybakte mødres dagbøker fra de første månedene, jo mer begynner jeg nesten å grue meg litt til vår tid kommer... Å bli tappet for krefter er HELT forferdelig, og når man samtidig skal passe på en liten en... Hmm.... Og jeg skal i tillegg fortsette på skolen to dager i uka..... Håper du får hjelp snart, og at ting blir bedre!!! Det er ikke noe særlig, nei... Ikke bli skremt av det du leser,det er langt fra sikkert at du får det slik som dette altså! Slitsomt er det for alle, det er jo en veldig tøff periode så klart, men det er bedre å ta det som det kommer enn å grue seg, iallfall når det ikke er sikkert at du har noe å grue deg til Hei! Håper du har det bra til tross for at det ikke har vært noe aktivitet i boka di i det siste Hei hei Joda, det går da egentlig bra her. Det går litt opp og ned, noen dager er bedre enn andre dager. Skulle gjerne vært her mer, men det er ikke så lett med en selskapssyk liten knott... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 17. august 2008 #3319 Del Skrevet 17. august 2008 Skulle gjerne vært her mer, men det er ikke så lett med en selskapssyk liten knott... Kjenner til det der... har ei selskapssyk lita tøtta her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3320 Del Skrevet 17. august 2008 Jobber meg sakte, men sikkert gjennom dagbøkene deres nå Kan ikke love jeg kommer meg gjennom alle da... De siste dagene har vært turbulente, og veldig opp og ned. Husker ikke sist jeg skrev her, og orker ikke å gå tilbake og sjekke for KG er litt ustabilt nå virker det som... Mandag var jeg dødssliten, tirsdag var ok (tror jeg) onsdag var grusom,torsdag var bedre igjen (fordi jeg fikk snakket med helsesøster og fikk avlastning av ei venninne) fredag var fin (fordi mannen var hjemme :-D ), lørdag var fin (tusen takk til Flickan som tok med gullet på trilletur ) og i dag har vært litt slitsomt, men helt greit- deilig med alenetid sammen alle tre Satt og gråt når jeg snakket med helsesøster jeg... Vet ikke helt hvorfor, var vel pga at jeg fikk snakket om det, fordi jeg bekymrer meg og fordi det er en så kjip situasjon... Hun hadde iallfall veldig god forståelse for hvordan jeg hadde det, og mente at mannen måtte ta seg fri de neste dagene iallfall. Så skal jeg snakke med psykolog gjennom helsestasjonen, det er godt å få snakket med noen om det Ellers så har de en omsorgsarbeider på helsestasjonen som kan ta med S på trilletur i blant, og det er jo supert. På torsdag tok ei venninne med S på trilletur, og mannen kom hjem tidligere, lørdag tok Flickan han med på trilletur- og jeg merker at det hjelper veldig bare det å være alene og få sove noen timer. Skjønt, er jo litt overbekymret mamma som savner gullet mitt når han ikke er der... Foreldrene mine er bekymret for meg også, og de vil veldig gjerne at jeg drar nedover til de og blir der en stund. Mamma er lærer og har derfor korte arbeidsdager og pappa jobber bare 60% så han er hjemme i ett-tiden om dagen. Det er bare det at det er et godt stykke å reise, det er styr å reise alene (har ikke bil) med en baby og barnevogn, og jeg føler meg veldig lost uten mannen... For selv om jeg får skikkelig god avlastning av foreldrene mine så blir det jo ikke det samme som å ha mannen der, og om natten føler jeg ikke at jeg kan be de om hjelp- selv om jeg ikke trenger så mye hjelp om natten da, S er veldig flink til å sove om natten Heldigvis bare 3 uker til dåp nå, da føler jeg at jeg har noe å se frem til og det hjelper mye tror jeg. Dessuten skal vi jo være borte fra lørdag til onsdag, og da får vi forhåpentligvis slappet av litt Det er så frustrerende at så og si alle andre kan legge ned S i vognbagen, både sovende og våken, men om jeg så mye som prøver meg så hylgriner han... Her en dag prøvde jeg å legge han fra meg fordi jeg skulle spise frokost- han hylte med en eneste gang jeg la han fra meg Så da må han bare ligge og gråte litt, for jeg må jo ha mat for å greie å ta meg av han... Mamma og svigermor mener at han er "bortskjemt" og må bare få gråte litt for å venne seg til det, men etter hva jeg har lest så er han alt for liten for det enda. Mener at de må være rundt 3 måneder før de kan ligge alene og gråte... Slitsomt, ja... *sukk* Barselstreff på torsdag, det blir forhåpentligvis koselig. Veldig koselig å møte andre med babyer på samme alder, forhåpentligvis er det koselige folk som jeg kan holde kontakten med Jeg er vel ikke den som lettest kommer i kontakt med folk akkurat, men... Burde legge meg nå, for S ligger og sover søtt, men er jo en evighet siden jeg har vært her, så jeg føler for å sitte litt til... Helt sikkert dumt av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå