Gjest Reka Skrevet 21. juli 2008 #3241 Del Skrevet 21. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3242 Del Skrevet 23. juli 2008 Er ikke det verste du kunne søle utover ham da, men jeg skjønner at mannen mobber deg litt Skjønner at jeg ble mobbet jeg også Å, så koselig med dåp Det blir nok koselig. Paracet er trygt det. Min bebis får jo masse medisiner i melka si, hver dag... Jepp, gleder oss til dåp. Ja, sant det... De fleste sier jo at paracet er trygt, så da satser vi på det. Så herlig å få bestemt dåpsdato da Dere blir omtrent like mange gjester som vi blir Hvordan gjør dere det forresten, leverer dere ut innbydelser eller tare dere det bare muntlig? Har ikke tenkt så mye på det, tror det blir muntlig beskjed. Hva gjør dere da? Er sånn bæresjal bra egentlig? Hadde babybjørn til lillemann, men regner med at den bittelille sikkert må bæres mer siden jeg tross alt har en unge til å ta meg av. Og da hadde kanskje sjal vært tingen? Ha en fortsatt fin helg! Bæresjal er genialt! S roer seg veldig når jeg bruker det, og så får jeg hendene fri så jeg kan gjøre andre ting. Anbefales! Innom og ønsker deg en fin dag Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3243 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Beklager om det er noen sin dagbok jeg ikke har fått vært innom, tiden jeg får på nett blir så oppdelt siden S bestemmer alt her hjemme Har endelig fått til ammingen uten brystskjold, men nå har jeg såklart et nytt problem... Jeg har så sinnsykt ømme brystvorter, det gjør vondt hver gang jeg legger han til for å amme. Tror kanskje han har utviklet feil teknikk i og med at han bare har brukt brystskjold før Blir ganske frustrert av det, aner ikke hva jeg skal gjøre... Har lest litt på nett, men føler ikke jeg får til noe. Ellers så startet mannen på jobb igjen på mandag, så S og jeg har vært alene hjemme hele uken. Jeg var veldig bekymret for hvordan det skulle gå, men det har faktisk gått kjempebra! Blir ikke mye tid til ting jeg vil gjøre, for S vil ikke sove noe særlig lenge alene på dagtid, og når jeg har han på armen så får jeg ikke gjort noe særlig. Da er det genialt å ha bæresjal, men når det er varmt så vil jeg ikke bruke det inne for da blir han for varm og da blir han sutrete... Morsomt å gå ut med bæresjal forresten, masse folk som ser på oss :-D Endret 23. juli 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. juli 2008 #3244 Del Skrevet 24. juli 2008 Så godt å høre at det går så fint med deg og S. alene hjemme Vet jo du var litt spent på hvordan det ville bli. Synd at amminga gjør vondt... Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3245 Del Skrevet 24. juli 2008 Så godt å høre at det går så fint med deg og S. alene hjemme Vet jo du var litt spent på hvordan det ville bli. Synd at amminga gjør vondt... Håper det ordner seg Var veldig redd for hvordan det skulle gå når jeg ikke får noen som helst avlasting før mannen kommer hjem i halv åtte-tiden på kvelden. Heldigvis har det gått bra hittil! :-D Ja... Nesten så jeg gruer meg til hver amming =============================================== Varmt i dag, ikke så bra siden S bruker å bli urolig av det. Hittil er han veldig rolig, håper det varer. Hvis ikke får vi ta oss en tur ut i skyggen Har time hos ammepoliklinikken her i dag, håper jeg får ordnet problemet mitt! Kanskje han ikke har feil teknikk, at det bare er at brystene mine ikke er herdet siden jeg har brukt brystskjold? :klø: Trodde ikke det skulle gjøre så sinnsykt vondt idet han tar tak iallfall, så jeg føler jeg må sjekke det opp. Når det blir så ille at jeg blir superfrustrert ved ammingen så bør jeg sjekke det opp... I går var det like før jeg ville gi opp hele ammingen og gi han flaske i stedet... Hater å bli så frustrert! Men nå skal vi snart ut, til sykehuset. Tenker vi sitter litt ute i det fine været etterpå også Heldigvis er det snart helg, mannen jobber bare 4 timer i morgen, så har vi hele lørdag og hele søndagen sammen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3246 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Glemte helt at.... S er 1 måned i dag! :-D :juhu: Som tida går! Lille gutten begynner å bli stor... Endret 24. juli 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 25. juli 2008 #3247 Del Skrevet 25. juli 2008 Her skulle jeg vært innom for leeeeenge siden. *dårlig samvittighet* Men, jeg skrev en liten melding til deg på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juli 2008 #3248 Del Skrevet 25. juli 2008 ÅåÅ :-D 1 måned!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3249 Del Skrevet 25. juli 2008 Her skulle jeg vært innom for leeeeenge siden. *dårlig samvittighet* Men, jeg skrev en liten melding til deg på msn. Er ikke noe rart da, dere har jo en ny sjef i huset Jepp, jeg så den- takk for tilgang ÅåÅ :-D 1 måned!!! :-D Tida flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3250 Del Skrevet 25. juli 2008 I dag har vi vært ute store deler av dagen, kost oss i byen S er så grei å ha med, men han liker veldig godt å bli tatt opp slik at han får sett litt. Skjønner jo at det er kjedelig å ligge i vogna og ikke se noe. Sliter fortsatt med den ammingen... Fikk god hjelp på ammepoliklinikken på sykehuset, fikk det fint til når jeg var der- men når jeg kom hjem igjen så fikk jeg det ikke til Vet ikke helt om han har feil teknikk eller om det er pga såre brystvorter siden jeg nettopp har begynt å amme uten brystskjold... Får se det an til over helgen, og eventuelt spørre om hjelp igjen på ammepoliklinikken eller på helsestasjonen tror jeg. Fikk forresten veid S når vi var på sykehuset, nå veier han nesten 1kg mer enn fødselsvekta si! Så han får iallfall godt med mat og legger fint på seg :-D Herlighet så sliten man blir av småbarn... Noen dager er jeg så sliten at jeg bare setter meg ned og har null energi igjen... Kan bli så sliten at jeg gråter Jeg har alltid blitt litt fort sliten, tror ikke jeg er så sterk... Føler meg unormal når jeg gråter av slitenhet, virker jo ikke som andre mødre blir såå slitne liksom Er dessverre meldt fint vær så og si hele neste uke... Dessverre fordi S blir urolig av varmen, og det skjønner jeg godt- han blir jo så varm stakkar liten. Men vi får bare komme oss ut, sette oss i skyggen og holde ut. Burde jo ikke klage når vi endelig får fint vær, egentlig... Men nå er det på høy tid å legge seg... Dessverre blir det ikke mye tid til nett nå for tiden, S liker ikke å ligge alene i mer enn maks 15 min som regel på dagtid... Heldigvis har jeg mannen hjemme hele helgen, så da får vi avlaste hverandre litt. Mannen min er kjempeflink til å avlaste meg, heldigvis! Er bare litt bekymret for om han blir for sliten, for han jobber jo 100% og i tillegg avlaster han meg mye om kvelden og i helgene... Skal ta dagbokrunden en dag jeg får bedre tid, jeg lover! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. juli 2008 #3251 Del Skrevet 26. juli 2008 Huff, håper amminga går seg til. Ikke noe moro når det gjør så vondt. Du får ha ei flott helg sammen med S og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. juli 2008 #3252 Del Skrevet 26. juli 2008 Ha en kjempefin lørdag sammen med lille S og mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 26. juli 2008 #3253 Del Skrevet 26. juli 2008 Begynner og bli litt glad for at jeg ikke har en sånn helt nyfødt i sommervarmen. At lillegutten vår faktisk er passert 6-7mnd før varmen slår til neste år. Virker kjedelig med en sååå liten og hjelpeløs baby da det er så varmt som nå! Til sommeren når lillegutt er noen måneder, kan vi jo bare fylle opp en liten balje med vann, og ha han med ut og plaske litt da det er som varmest. Kjedelig at ammingen din ikke går helt som ønsket!! Men det går seg nok til etter hvert! Forresten, hvordan ble det med den tegningen av deg selv, som du skulle gi til mannen i 1års-bryllupsgave...? Mulig du har skrevet det, men har ikke fått med meg det jeg.... Den ble ferdig? Du ble fornøyd? Ble han glad? Ha en fn dag med lille S og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. juli 2008 #3254 Del Skrevet 26. juli 2008 Vil bare gi deg en , jeg. Håper ammingen går bedre snart, og da kan det jo hende det hjelper på slitenheten også. Men unormalt er det nok ikke, men er vel gjerne slik at man ikke snakker så høyt om det kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 27. juli 2008 #3255 Del Skrevet 27. juli 2008 Håper virkelig at amminga går bedre snart. Må være fælt å slite med den Tror nok ikke du er den eneste som er sliten og trist til tider, men det er kanskje ikke det folk snakker mest åpent om. Bra at du kan lufte tankene dine her inne, viktig å dele det med noen. Mange fra Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3256 Del Skrevet 27. juli 2008 Huff, håper amminga går seg til. Ikke noe moro når det gjør så vondt. Du får ha ei flott helg sammen med S og mannen! Nei, ikke særlig moro med vond amming... Men jeg tror (krysser fingrene!) at det går mye bedre nå, håper bare det varer! Takk for det, håper du får en kjempefin ny uke Ha en kjempefin lørdag sammen med lille S og mannen din! Takk for det, håper du får en fin uke Begynner og bli litt glad for at jeg ikke har en sånn helt nyfødt i sommervarmen. At lillegutten vår faktisk er passert 6-7mnd før varmen slår til neste år. Virker kjedelig med en sååå liten og hjelpeløs baby da det er så varmt som nå! Til sommeren når lillegutt er noen måneder, kan vi jo bare fylle opp en liten balje med vann, og ha han med ut og plaske litt da det er som varmest. Kjedelig at ammingen din ikke går helt som ønsket!! Men det går seg nok til etter hvert! Forresten, hvordan ble det med den tegningen av deg selv, som du skulle gi til mannen i 1års-bryllupsgave...? Mulig du har skrevet det, men har ikke fått med meg det jeg.... Den ble ferdig? Du ble fornøyd? Ble han glad? Ha en fn dag med lille S og mannen! Nei, ikke særlig gøy med denne varmen og en bitteliten baby... Samtidig er jeg glad jeg ikke er høygravid nå, jeg syntes det var varmt nok å være høygravid i begynnelsen av juni- da var det ikke i nærheten så varmt som nå! Ammingen går bedre nå, håper bare det varer! Joda, mannen fikk tegningen han... Han ble kjempeglad, og syntes jeg var såå flink :-D Nå skal vi bare kjøpe en ramme til den (jeg betaler, så klart) og så få den hengt opp Håper du får en fin kveld! Vil bare gi deg en , jeg. Håper ammingen går bedre snart, og da kan det jo hende det hjelper på slitenheten også. Men unormalt er det nok ikke, men er vel gjerne slik at man ikke snakker så høyt om det kanskje Takk Håper virkelig at amminga går bedre snart. Må være fælt å slite med den Tror nok ikke du er den eneste som er sliten og trist til tider, men det er kanskje ikke det folk snakker mest åpent om. Bra at du kan lufte tankene dine her inne, viktig å dele det med noen. Mange fra Ella Den går bedre nå, håper bare det ikke er forbigående nå da... Du har nok rett i det, de fleste småbarnsforeldre er vel slitne- men man snakker ikke så høyt om det kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3257 Del Skrevet 27. juli 2008 Nå går ammingen bedre! Iallfall på dagtid, om natten sitter jeg så ubehagelig og dessuten er jeg jo halvt i svime når jeg våkner, så er kanskje ikke så rart det ikke går så bra da nei Vurderer å sette meg i sofaen og amme om natten også, kanskje det går bedre da? :klø: Det har iallfall ikke gjort vondt i dag, bare litt ubehagelig i det han tar tak- men det tror jeg er normalt. Virker iallfall som det er det utifra hva jeg har lest meg frem til S har vært så snill i dag, til tross for at det har vært 29 grader her inne. Han har ligget på fanget og "pratet" og bare vært oppmerksom og nysgjerrig og god Takk og pris for airconditionen på soverommet... Når det er opp til 29 grader alle andre steder i huset har det vært ned i 20 grader på soverommet, herlig! :-D Det er ikke bare bare å ha loftsleilighet med store vinduer, og takvindu! Har hatt besøk i dag, ei venninne som ville hilse på S. Hun syntes han var sååå søt koselig å høre Så fikk han mer klær, kjempefine klær han kan bruke om noen uker sikkert. Ser katter på tv nå, jeg vil ha katt!! Skikkelig katteabstinenser, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 27. juli 2008 #3258 Del Skrevet 27. juli 2008 Så bra at amminga går bedre Misunner dere den airconditionen.... Hadde virkelig hatt bruk for den her i dag! Må være herlig å kunne søke tilflukt på et kjølig rom... *drømme* Ha en flott uke framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. juli 2008 #3259 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er i alle fall helt normalt å være sliten når man har liten baby! Jeg har vært så sliten og lei mange ganger at jeg bare har hatt lyst til å gi bort ungen og grave meg ned. Det høres fælt ut men jeg tror mange har det sånn, men ikke tør si det, for barseltiden skal være en sånn rosenrød lykkeperiode... Heldigvis er det gode dager også, som veier opp. Det er lov å bli sliten! Håper dere har det bra alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3260 Del Skrevet 30. juli 2008 Så bra at amminga går bedre Misunner dere den airconditionen.... Hadde virkelig hatt bruk for den her i dag! Må være herlig å kunne søke tilflukt på et kjølig rom... *drømme* Ha en flott uke framover! Det er virkelig en lettelse at ammingen går bedre! Den airconditionen angrer vi ikke på at vi kjøpte, nei... Utrolig god å ha i sommervarmen Det er i alle fall helt normalt å være sliten når man har liten baby! Jeg har vært så sliten og lei mange ganger at jeg bare har hatt lyst til å gi bort ungen og grave meg ned. Det høres fælt ut men jeg tror mange har det sånn, men ikke tør si det, for barseltiden skal være en sånn rosenrød lykkeperiode... Heldigvis er det gode dager også, som veier opp. Det er lov å bli sliten! Håper dere har det bra alle sammen. "Godt" å høre at jeg ikke er alene om å være sliten... Vurderte å bytte han i en kattunge her en dag, de er ikke så krevende Nei da, jeg ville ikke byttet gullet mitt for alt i verden- han er da verdens beste, det er bare det at han får horn i panna når han gråter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå