Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig lesning, Knøttet :-D

Ha en fin dag med lille S :-D

Kunne også tenkt meg å vite hva S står for.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, har vært med på fire fødsler... Så litt vet jeg, men umulig å vite hvordan man selv opplever smertene og reagerer på ting.

Men det er spesielt koselig å lese fødselshistoriene til dere andre her inne på KG :rødme: Virker som mange av dere har hatt veldig fine fødsler, og det er bra :)

Tenk at S. er 1 uke allerede :hoppe:

Godt å høre at alt går så fint med dere!

Høres utrolig spennende ut å være med på fødsler da! Nei sant det, man vet jo ikke hva det går ut på før man ligger der selv...

Takk for kjempefin fødselsrapport! :klemmer:

Ha en fin dag i sommerværet! :sol:

Bare hyggelig :klem:

En fin dag til deg også!

Hehe for en flott rapport!! Her sitter jeg med alle mine hormoner og tårene triller :legrine:

Jeg kjente igjen det svupet, hehe det var det eneste jg gledet meg til å kjenne på nytt med nr 2 :) Blir spennende å se om det blir sånn denne gangen også. Hvis jeg ikke må ta keisersnitt da.

Så godt å høre at det går bra med ammingen :tommelsmil:

og så :hoppe: jeg sammen med deg for 1 uke ;)

Koselig å høre ;)

Åj, så ikke før nå at du er gravid du også! :rodme: Gratulerer så mye! Blir spennende, er bare å glede seg- men det vet du jo ;)

Er det mulig å få se bilde av lille prinsen deres? *smiler pent* ;)

Jepp, men har ikke funnet ut hvordan enda... Om jeg skal legge ut her eller opprette meg en blog eller noe...

Jeg smiler også fryktelig pent og spør om det sammes om susiepia :)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Koselig lesing :)

Koselig å høre :)

Koselig lesning, Knøttet :-D

Ha en fin dag med lille S :-D

Kunne også tenkt meg å vite hva S står for.

Koselig å høre :)

Takk for det, det skal jeg! :-D

Skal sende deg en pm jeg ;)

Innom med en :klem: til Knøttemammaen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde akkurat en "skremmende", i positiv forstand, opplevelse. Pappa sendte meg et bilde av meg når jeg var nyfødt, og jeg var faktisk nesten usikker på om det var meg eller S på bildet :overrasket: Eneste som avslørte at det var meg var 80-tallsklærne, og det faktum at vi ikke har samme dyna eller klærne på S... :overrasket::hakeslepp: Mannen har hele tiden sagt han er lik meg når jeg var liten, så han har jo tydeligvis rett da!

Ellers så er det fryktelig varmt her nå, for varmt for små bebiser ser det ut til. S har vært veldig urolig i dag, nektet å ligge i vognbagen og vugga si, og skreket masse :( Nå ligger han på fanget mitt, oppå ammeputa og sover søtt, enn så lenge. Håper han får sove i natt, ellers tror jeg jeg blir gal... :sjenert: Kjenner at det tar på at han skriker så mye, og så blir jeg frustrert når jeg ikke får roet han. Forhåpentligvis blir det litt kaldere i morgen, så vi ikke har en urolig baby.

Var så dum at jeg spiste løk i går, det er mulig han har luft i magen pga det :sjenert: Tror ikke det blir så mye eksperimentering av matvarer fremover om det skal bli slik som dette... Både de på sykehuset og helsesøster sier jo at det ikke er noe man ikke skal spise, men man kan prøve seg frem med de tingene som kan gi luft i magen. Prøvde Pepsi her en dag,og det reagerte han ikke på. På sykehuset sa de at koffeinen i brus ikke hadde noe å si pga det er så små mengder, men helsesøster sa man burde holde seg unna... Hva skal jeg tro da da?! Og jeg som elsker Cola... :sjenert:

Hadde hjemmebesøk av helsesøster i går, det gikk kjempefint :) Fikk spurt om det vi lurte på og fikk mye nyttig informasjon.

Ble litt bekymret i natt, når S ikke våknet og ville ha mat før halv seks. Da ammet jeg sist klokken 00:40, og vanligvis så vil han ha mat med 2-4 timers mellromrom... :sjenert: Han har spist bra i dag da, oftere enn vanlig til og med- men det er vel pga varmen sikkert.

Da skal jeg ta meg en tur innom deres dagbøker, får se hvor mange jeg rekker før gullet våkner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at han er så lik deg, da :) Men de forandrer seg fort, de små, så plutselig ser dere kanskje mer av pappaen? :)

Skjønner godt at det er vanskelig med en liten baby i denne varmen. Får håpe det blir litt kjøligere framover, mer behagelig for både store og små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at han er så lik deg, da :) Men de forandrer seg fort, de små, så plutselig ser dere kanskje mer av pappaen? :)

Skjønner godt at det er vanskelig med en liten baby i denne varmen. Får håpe det blir litt kjøligere framover, mer behagelig for både store og små.

Ja, det var helt sært :forvirret:

Ja de gjør det, og folk ser så så forskjellige ting. Noen mener han er prikk lik meg, andre mener han har masse trekk fra pappaen. Rart det der egentlig.

Ja, varmen er herlig den- men ikke for de små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er innom som snarest via pappas mobile nettverk på hytta for å sjekke ståa og fødselsrapport! Flott å lese om fødselen din! Høres ut som det gikk forholdsvis greit? Gleder meg utrolig til det er min tur :)

Jeg er også nysgjerrig på hva S står for? Tror kanskje du har nevnt det før, men ... :klø: Send meg gjerne en pm!

Varmen, ja ... Sliter selv, jeg, så kan godt forstå at de små synes det er plagsomt. Krysser fingrene for litt kjøligere vær fremover.

Ha en strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at S liknar sånn på deg! :-D

Han kan forandra seg mykje etterkvart som han veks, og plutseleg likna mest på pappa eller nokon andre slektnngar. Men det er jo også mulig at han fortset å lina mest på deg i tida framover.

Den eine gutten til søstera mi, som no er 4 år, er prikk lik pappaen sin! Det har ha vore heilt frå den dagen han vart født. Den andre gutten til søstera mi er 2 år,og liknar egentlig ikkje på nokon av foreldra sine. Han er vel egentlig mest lik den eine broen min, altså onkelen sin.

Blir spennande å sjå kven mi lilliejente kjem til å likna på! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er innom som snarest via pappas mobile nettverk på hytta for å sjekke ståa og fødselsrapport! Flott å lese om fødselen din! Høres ut som det gikk forholdsvis greit? Gleder meg utrolig til det er min tur :)

Jeg er også nysgjerrig på hva S står for? Tror kanskje du har nevnt det før, men ... :klø: Send meg gjerne en pm!

Varmen, ja ... Sliter selv, jeg, så kan godt forstå at de små synes det er plagsomt. Krysser fingrene for litt kjøligere vær fremover.

Ha en strålende helg! :klem:

Hei hei!

Jøss, nett på hytta? Ikke verst!

Ja da, fødselen gikk forholdsvis greit den, det var jo tross alt en fødsel :fnise:

Skal sende pm, minn meg på det om jeg glemmer det ;)

En kjempefin helg til deg også! :klemmer:

Artig at S liknar sånn på deg! :-D

Han kan forandra seg mykje etterkvart som han veks, og plutseleg likna mest på pappa eller nokon andre slektnngar. Men det er jo også mulig at han fortset å lina mest på deg i tida framover.

Den eine gutten til søstera mi, som no er 4 år, er prikk lik pappaen sin! Det har ha vore heilt frå den dagen han vart født. Den andre gutten til søstera mi er 2 år,og liknar egentlig ikkje på nokon av foreldra sine. Han er vel egentlig mest lik den eine broen min, altså onkelen sin.

Blir spennande å sjå kven mi lilliejente kjem til å likna på! ;)

:jepp: var helt rart å se! Ja, de forandrer seg fort. Venninna mi sin datter er 7 år nå, og prikk lik mammaen sin når hun var på den alderen. Men når dattera var baby var hun ikke lik henne.

Jeg vil også vite navn. Også vil jeg se bilde! :-D

Det skal du selvsagt få! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så artig at S likner på deg! :-D

Her var også lillesnuppa veldig urolig i går, men sov godt i natt. Og i dag er det soving og pupping som gjelder :fnise:

Når det gjelder mat/drikke, så prøver jeg å unngå løk, kål og erter. Men jeg har spist kokte erter (ved et uhell) og rødløk, og Pepsi drikker jeg rett som det er ;) , og det har gått veldig fint :jepp: Tror ikke du behøver å holde deg unna colaen, Knøttet :klemmer:

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser! :klemmer:

:vinke:

Så artig at S likner på deg! :-D

Her var også lillesnuppa veldig urolig i går, men sov godt i natt. Og i dag er det soving og pupping som gjelder :fnise:

Når det gjelder mat/drikke, så prøver jeg å unngå løk, kål og erter. Men jeg har spist kokte erter (ved et uhell) og rødløk, og Pepsi drikker jeg rett som det er ;) , og det har gått veldig fint :jepp: Tror ikke du behøver å holde deg unna colaen, Knøttet :klemmer:

Ha en fin dag! :vinke:

:Nikke: Var helt sært å se!

Det tar nok på å være liten baby i varmen, ja... Godt det har vært kaldere i dag!

Lurte en stund på om S hadde luft i magen, men tror nok det mest var det veldig varme været ja.

Glemmer meg når jeg spiser jeg, og spiser det jeg bruker :sjenert: Må skjerpe meg litt der... Håper jeg slipper å kutte colaen ja...

En fin dag til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sykehuset sa de at koffeinen i brus ikke hadde noe å si pga det er så små mengder, men helsesøster sa man burde holde seg unna... Hva skal jeg tro da da?! Og jeg som elsker Cola... :sjenert:

Jeg som trodde det var kullsyre som kunne være problemet ved amming? :klø: Men det beste er jo om babyen ikke reagerer på noe av det, og du slipper å tenke på det i det hele tatt :Nikke:

Godt å høre at det hjalp i dag som det var litt kjøligere. Satser på at det holder seg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde det var kullsyre som kunne være problemet ved amming? :klø: Men det beste er jo om babyen ikke reagerer på noe av det, og du slipper å tenke på det i det hele tatt :Nikke:

Godt å høre at det hjalp i dag som det var litt kjøligere. Satser på at det holder seg sånn!

Ja, det er det også... Men Cola er vistnok enda verre pga koffeinet, mener noen iallfall. Blir jo usikker når jeg får så forskjellige beskjeder :vetikke:

Har jo drukket Pepsi, og S reagerte ikke da iallfall...

Jepp, kaldt vær er fint nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...