Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Å, no er eg så spent på å høyra frå deg, Knøttet! :jepp: Er du heime igjen, eller?

Monica85: Kva med å senda Knøttet ein SMS, og høyra korleis det går? Begynnar å bli litt utålmodig, eg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle hilsner, alle sammen! Og spesielt takk til Monica85 for sladring! :klemmer: til alle

Da var jeg endelig hjemme, med lille prinsen :hjerte:

Grunnen til at jeg ikke har kommet hjem før i dag var at jeg og lille S har slitt litt med ammingen. Han er litt lik mammaen sin, han er litt utålmodig og kan gi opp litt fort når han blir frustrert... Men nå skal alt være i orden, håper vi. Vi får iallfall god oppfølgning, og skal på ammepoliklinikken i morgen :)

Lille S er bare helt fantastisk, nydelig, søt, snill og bare god :hjerter_rundt:

Vi har hatt besøk av de stolte besteforeldrene på begge sider, svigers er her ennå. Så jeg kommer innom senere og oppdaterer meg i deres dagbøker og så skal jeg skrive fødselsrapport etterhvert :)

Men nå er det ammetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo endelig, Knøttet! :juhu:

Velkommen heim med lille S, og gratulerer så mykje som nybakt mamma! :klem: Høyrest så herlig ut å vera mamma. :)

Håpar at amminga går greit no, og at lillegutt får i seg den næringa han treng. Det går nok heilt sikkert kjempefint!

Gledar meg fortsatt veldig til fødselsrapport! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Så godt å høre fra deg! :klemmer: Det ble en liten S? Akkurat som vår nevø? :-D Nydelig navn! :jepp:

Kos dere mye sammen! Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, Knøttet!

Håper amminga går fint framover, sikkert ikke gøy å plages med det.

Kan jeg få vite hva S. står for....? (Nysgjerrig sjø).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaa, der var du jo!!! :)

Dere ble et par dager ekstra, ja...godt å få hjelp til ammingen!!! Håper alt går greit nå :jepp:

Gleder meg til fødselsrapport!! :juhu:

Har bare vært moro å sladre for deg, takk for at jeg fikk "ta del i" dagen du fødte!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE MED SKJØNNHETEN; KNØTTET!!

:babygutt::babygutt::babygutt::babygutt::babygutt::babygutt::babygutt::babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt:

Gleder meg masse til å høre hvordan det går med dere.

Sender deg de beste tanker og gratulasjoner :klem:

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem med lille gutten din! :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Der er du jo endelig, Knøttet! :juhu:

Velkommen heim med lille S, og gratulerer så mykje som nybakt mamma! :klem: Høyrest så herlig ut å vera mamma. :)

Håpar at amminga går greit no, og at lillegutt får i seg den næringa han treng. Det går nok heilt sikkert kjempefint!

Gledar meg fortsatt veldig til fødselsrapport! :hoppe:

Takk for det! Det er virkelig herlig å være mamma, det er bare å glede seg ;)

:klemmer:

Så godt å høre fra deg! :klemmer: Det ble en liten S? Akkurat som vår nevø? :-D Nydelig navn! :jepp:

Kos dere mye sammen! Stooor :klemmer:

Hei hei!

Ja, det ble en liten S her også ja :)

Velkommen hjem, Knøttet!

Håper amminga går fint framover, sikkert ikke gøy å plages med det.

Kan jeg få vite hva S. står for....? (Nysgjerrig sjø).

:klem:

Takk for det!

Ammingen var noe herk ei stund ja, men det går så mye bedre nå :)

Skal sende deg en PM jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ :juhu:

Velkommen hjem knøttet :juhu:

Tenk nå er du mamma :-D

Håper dere koser dere masse hele familien :klem:

Takk for det!

Ja, det er helt utrolig å tenke på... og sååå fantastisk! :-D

Aaaa, der var du jo!!! :)

Dere ble et par dager ekstra, ja...godt å få hjelp til ammingen!!! Håper alt går greit nå :jepp:

Gleder meg til fødselsrapport!! :juhu:

Har bare vært moro å sladre for deg, takk for at jeg fikk "ta del i" dagen du fødte!! :)

Veldig greit å få til ammingen før man drar hjem ja, heldigvis veldig flinke de på sykehuset :jepp:

Bare koselig det, veldig kjekt med sladrissystem ;)

GRATULERER SÅ MYE MED SKJØNNHETEN; KNØTTET!!

:babygutt::babygutt::babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt:

Gleder meg masse til å høre hvordan det går med dere.

Sender deg de beste tanker og gratulasjoner :klem:

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å være hjemme igjen! Følte meg tilslutt ganske innestengt på sykehuset... Og veldig fortvilet over å ikke få til ammingen :(

Men nå går det så mye bedre :) Var innom ammepoliklinikken i dag for å sjekke om S får i seg nok mat eller ikke. Han hade gått opp 100g siden i går, og det mente de var bra. Skal til helsestasjonen på onsdag eller torsdag og veie igjen, men nå går det riktige veien :)

I dag har vi vært ute i byen en tur, for det var en feil på vogna. Fikk byttet hele understellet, skikkelig god service og veldig hyggelige folk på den butikken :jepp: Vi er veldig fornøyd med vogna, den er kjempegod å trille og veldig lett å manøvrere :)

Selvfølgelig begynte en skikkelig syndeflod da vi var ute, så vi ble klissvåte alle sammen, utenom S heldigvis :)

Merker at man kan ikke være så spontan når man har baby. Det er kanskje ikke slik for alle, for for tida må jeg amme ca hver 3 time, men vi måtte iallfall amme mens jeg var på sykehuset- og da ble vi litt forsinket i forhold til at vi hadde tenkt å tilbringe tid med svigers før de skulle hjem igjen. Men slik er det jo å ha baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :blomst:

Spontanitet, hva er det? :fnise: Her vil lillesnuppa ha mat hver andre time :dåne: , så jeg rekker ikke så mye annet enn å amme.

Så bra at amminga går bedre! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann og velkommen hjem :)

Deilig å komme hjem ja... nesten som man føler at man kommer til en ny verden med det samme, man har jo tross alt logget på føden i noen dager :-D

Så deilig at amminga kommer seg. 100 gram er jo mye siden dagen før, her sa helsesøster at det er normalt med 150-200 i uka... og lille H. hadde gått opp 360 på ei uke, så vi var superfornøyd og det skal dere også være!!

Kjenner til det der med å være lite spontan....he-he... i begynnelsen kunne vi sitte med puppen i mange timer, men bedre nå ;) Så blir lite planlegging.

Vil gjerne vite navnet på lille prinsen deres *smiler pent og håper Knøttet sender PM* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :blomst:

Spontanitet, hva er det? :fnise: Her vil lillesnuppa ha mat hver andre time :dåne: , så jeg rekker ikke så mye annet enn å amme.

Så bra at amminga går bedre! :tommelopp:

Tusen takk!

Hehe... ja, det lurer jeg også på hva er *ler*

Gratulerer så mye knøttet :)

Tusen takk :)

Heisann og velkommen hjem :)

Deilig å komme hjem ja... nesten som man føler at man kommer til en ny verden med det samme, man har jo tross alt logget på føden i noen dager :-D

Så deilig at amminga kommer seg. 100 gram er jo mye siden dagen før, her sa helsesøster at det er normalt med 150-200 i uka... og lille H. hadde gått opp 360 på ei uke, så vi var superfornøyd og det skal dere også være!!

Kjenner til det der med å være lite spontan....he-he... i begynnelsen kunne vi sitte med puppen i mange timer, men bedre nå ;) Så blir lite planlegging.

Vil gjerne vite navnet på lille prinsen deres *smiler pent og håper Knøttet sender PM* ;)

Hei og takk for det :)

Ja, det føltes som en ny verden å komme hjem. Mannen sier både jeg og S ble som nye mennesker også, mer positive og avslappede.

Åj, ja da var det jo litt han har lagt på seg- så bra!

Sender PM straks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler vi renner over med babyklær her :overrasket: Har fått så mye fint! Både fra venner, slekt og kollegaer :jepp: Trenger ikke kjøpe noe på en god stund tror jeg, vaskemaskina har gått i så og si hele dag ;)

Nå blir det vel amming og legging etter at jeg har vært på badet for kvelden. Så må jeg klippe neglene mine, lange negler og liten baby er hverken hygienisk eller en bra kombinasjon... :sjenert:

Natta! :goodbye::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her har det jo virkelig skjedd ting mens jeg var borte

:rødme: GRATULERER SÅ MYE MED LILLE S :rødme:

Jeg blir rørt igjen jeg :grine:

Tenk at nå er du mamma, det er svært det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her har det jo virkelig skjedd ting mens jeg var borte

:rødme: GRATULERER SÅ MYE MED LILLE S :rødme:

Jeg blir rørt igjen jeg :grine:

Tenk at nå er du mamma, det er svært det. :klemmer:

Tusen takk :)

Hehe, så koselig at du blir så rørt ;)

Ja, det er utrolig å være mamma... Kan jo nesten ikke tro at den fantastiske lille bylten er vår! :hjerter_rundt:

Gratulerer!!! :D

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...