Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Før jeg får bedøvelsessprøyta hos tannlegen så får jeg bedøvende krem på jeg :tunge1:

Ja, men det har ikke den sadistiske drittannlegen min... :kjefte::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj, skjønner godt du gruer deg til å gå til tannlegen. Liker det ikke, jeg heller, men jeg har heldigvis en veldig ålreit tannlege. Det hjelper på. Jeg tok røntgen da jeg var hos tannlegen i høst/vinter - det var visst ingen risiko, sa hun. Fikk sånn forkle på, da. Håper du finner en ny og hyggelig tannlege snart! Det betyr så mye ... Og det FINNES mange flinke og snille der ute, altså! Gjelder bare å finne dem :)

Ha en fin kveld, Knøttet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var aldri hos tannlege i Trondheim, jeg :sjenert: Har en tannlege i hjembyen min som jeg er kjempefornøyd med, så jeg passet på å time besøkene mine til da jeg var hjemme. Glad det aldri kom opp noe akutt. For det skal litt til å finne de man virkelig er komfortabel hos.

Samboer gikk til noen som hadde kontor ved Bunnpris ved Bakke Bro, og han var fornøyd der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke har fødet uten meg knøttet!!! :ler:

Håper du har hatt en flott helg :klem:

:fnise: Nei, må jo vente på Reka, må skjønne! ;)

Takk for det, jeg har hatt en fin-fin helg :)

Håper du hadde en fin helg på hytta, uten å gjøre noe jeg ikke ville gjort :lur:

:klemmer:

Usj, skjønner godt du gruer deg til å gå til tannlegen. Liker det ikke, jeg heller, men jeg har heldigvis en veldig ålreit tannlege. Det hjelper på. Jeg tok røntgen da jeg var hos tannlegen i høst/vinter - det var visst ingen risiko, sa hun. Fikk sånn forkle på, da. Håper du finner en ny og hyggelig tannlege snart! Det betyr så mye ... Og det FINNES mange flinke og snille der ute, altså! Gjelder bare å finne dem :)

Ha en fin kveld, Knøttet! :klem:

Tannleger er noe herk! :kjefte:

Håper jeg finner en jeg liker ja, skal sjekke ut litt forskjellig før jeg bestiller tenker jeg :)

Takk for det, ha en fin kveld du også! :klemmer:

Jeg var aldri hos tannlege i Trondheim, jeg :sjenert: Har en tannlege i hjembyen min som jeg er kjempefornøyd med, så jeg passet på å time besøkene mine til da jeg var hjemme. Glad det aldri kom opp noe akutt. For det skal litt til å finne de man virkelig er komfortabel hos.

Samboer gikk til noen som hadde kontor ved Bunnpris ved Bakke Bro, og han var fornøyd der.

Jeg vurderte å gjøre det slik jeg også, siden foreldrene mine har en tannlege i hjembyen min som de er veldig fornøyd med. Men jeg fant ut at det blir mye styr og upraktisk i lengden, dessverre.

Hm, får sjekke opp det tannlegekontoret også da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slutte å lese "skrekkhistorier" tror jeg... Leste akkurat om en dødfødsel, noe så grusomt! :grine:

Heldigvis er lille Fragle veldig flink til å være aktiv og bevege seg mye, så jeg trenger ikke bekymre meg for at han er rolig :hjerter_rundt:

Det strekkes og strekkes i lysken kjennes det ut som, både når jeg går og spesielt når jeg reiser meg opp fra sittende eller liggende stilling så er det vondt til tider. Og så kjenner jeg på en måte at han har hodet nede i bekkenet tror jeg, kjennes på en måte litt trangt og ømt ut... Vanskelig å forklare. Tror nok legen og jordmoren har rett i at hodet er festet iallfall ;)

Nå er det leggetid for gravide og små babyer, og i morgen er det atter en kontroll av blodtrykket, men heldigvis ikke før på ettermiddagen, sovedyr som jeg er :fnise:

Natta! :sove::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sove godt! :sove:

Takk takk, I did :)

=============================================

Legekontroll kvart over to i dag, ellers lite som skjer. Skal møte ei venninne i løpet av dagen :)

Nå er det faktisk fint vær også! Håper det holder :sol:

Småkvalm nå, men det kan komme av at det er for lenge siden jeg spiste eller noe :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på kontroll! :juhu: :juhu:

Og ikke les flere skumle historier nå Knøttet :riste:

:klem:

Takker :)

Nei, skal ikke gjøre det... Har fått streng beskjed fra mannen også... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er mange fæle skrekkhistorier ute og går, ja - er nok greit å ikke fordype seg altfor mye i de aller verste ...

Lykke til på kontroll i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på kontroll i dag. Jeg vet hun kommer til å si at du skal føde på torsdag :) Hadde ikke det vært greit?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er mange fæle skrekkhistorier ute og går, ja - er nok greit å ikke fordype seg altfor mye i de aller verste ...

Lykke til på kontroll i dag! :)

:Nikke: Og jeg er så dum at jeg leser de også... :klaske:

Takk for det :)

Lykke til på kontroll i dag. Jeg vet hun kommer til å si at du skal føde på torsdag :) Hadde ikke det vært greit?! :fnise:

Takk :)

Hehe, hadde vært helt greit for meg iallfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det på kontrollen???

Merklig at du ikke har vært inne her etterpå...aner jeg fødsel på gang?? :lur:

:nei: Hold deg langt unna skrekkhistorier rundt fødsler nå!! Det prøver jeg også....Ikke noe lurt å fordype seg i det verste som kan skje, for i de aller fleste tilfeller går jo alt helt uproblematisk!!! :Nikke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikkje så lurt å lest slike skrekkhistoriar - det har eg sjølv erfart. Blir jo heilt stressa og livredd av å lesa sånt. I terminklubben min på SM er det nettopp to som har mista dei små babyane sine, og måtte føda dei på vanleg måte. Var heilt deppa i helga, etter å ha vore der inne og lest. :(

Me får tenka på at det er sjelden at slike ting skjer, og ikkje la slike historiar gå altfor sterkt inn på oss. No skal du jo snart få treffa lillegutten din, og det må jo vera fantastisk å tenka på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...