Knøttet Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3001 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg smågruer meg til fødselen, samtidig er jeg litt utålmodig... Det går veldig opp og ned det der da, noen ganger er jeg utålmodig og andre ganger er det nesten like greit at han ikke er kommet... Men jeg hater å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2008 #3002 Del Skrevet 20. juni 2008 Har full forståelse for at du tenker på den måten Men - det å vente generelt er et herk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juni 2008 #3003 Del Skrevet 20. juni 2008 Nu e det itt leng igjen sjø!! :-D Ha en flott helg knøttebøtten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3004 Del Skrevet 20. juni 2008 Har full forståelse for at du tenker på den måten Men - det å vente generelt er et herk!! Virkelig noe herk... Nu e det itt leng igjen sjø!! :-D Ha en flott helg knøttebøtten min Takk for det God helg til deg også! ================================================= Jeg nekter å gå og vente i tre uker til, jeg nekter! Og det er jo fullt mulig, jeg har jo ikke kommet til terminen engang... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 20. juni 2008 #3005 Del Skrevet 20. juni 2008 Du slipper vente såå lenge da, skal jo føde på onsdag du jo :-D God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. juni 2008 #3006 Del Skrevet 20. juni 2008 Neida, neste lørdag skal hun føde! Eller mandag hadde også vært en kul dag :-D Kan jeg tippe to datoer her også? *smile fint* Ha en fin fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. juni 2008 #3007 Del Skrevet 20. juni 2008 Kjenner til den utålmodigheten sånn helt på slutten! Jeg trodde jeg aldri kom til å få noe baby jeg! Det gårbra, han kommer nok snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juni 2008 #3008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sov godt knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3009 Del Skrevet 20. juni 2008 Du slipper vente såå lenge da, skal jo føde på onsdag du jo :-D God helg Hehe, avtale! God helg! Neida, neste lørdag skal hun føde! Eller mandag hadde også vært en kul dag :-D Kan jeg tippe to datoer her også? *smile fint* Ha en fin fredagskveld! Den er grei! En fin fredag til deg også! Kjenner til den utålmodigheten sånn helt på slutten! Jeg trodde jeg aldri kom til å få noe baby jeg! Det gårbra, han kommer nok snart! Håper det... Føler jeg ikke kan være utålmodig enda, er jo en uke til termin... Sov godt knøttet Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3010 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Slapp, trøtt, svimmel, varm og tett i nesen Og så er jeg så tørst i dag, men har drukket en del vann... Saft frister ikke. Blir nesten bekymret for svangerskapsdiabetes, men man får jo ikke det på en-to-tre vil jeg tro... :klø: Dessuten var blodsukkeret mitt fint på torsdag, selv om det ikke ble tatt fastende da... Lille gullet er iallfall våken... Nydelige gutten vår Nydelige mannen min driver og plukker fra hverandre kaninen, dvs han røyter så sinnsykt, og mannen min må ta bort all den overflødige pelsen- det er snart ikke noe igjen av kaninen Nei, kan like gjerne og God natt! Endret 20. juni 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3011 Del Skrevet 21. juni 2008 Magebilde! Med masse strekkmerker og alt... 39+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juni 2008 #3012 Del Skrevet 21. juni 2008 Nyydelige magen knøttet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. juni 2008 #3013 Del Skrevet 21. juni 2008 Strekkmerker er vel bare noe man må regne med... Men, når alt kommer til alt, er det vel verdt det!!! Men nå tror jeg lille Fragle er klar for å komme ut, altså!!! :D Jeg venter i spenning på melding.. Ha en flott dag, Knøttet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. juni 2008 #3014 Del Skrevet 21. juni 2008 Kjekt med magebilde! Magen din har jammen blitt stor no, så tydeleg at du nærmar deg termin!Strekkmerker er vel noko ein må rekna med å få, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 21. juni 2008 #3015 Del Skrevet 21. juni 2008 Åå, lille (store?) Fraglemagen! :-D Når begynte du å få strekkmerker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3016 Del Skrevet 21. juni 2008 Nyydelige magen knøttet :rødme: Takk Strekkmerker er vel bare noe man må regne med... Men, når alt kommer til alt, er det vel verdt det!!! Men nå tror jeg lille Fragle er klar for å komme ut, altså!!! :D Jeg venter i spenning på melding.. Ha en flott dag, Knøttet!! Ja, dessverre... Håper de blir lyse og nesten forsvinner med tida... Hehe, håper han er klart, ja Du skal få melding med en eneste gang noe skjer! En flott dag til deg også Kjekt med magebilde! Magen din har jammen blitt stor no, så tydeleg at du nærmar deg termin!Strekkmerker er vel noko ein må rekna med å få, ja. Ja-a, rart men man ser det ikke selv før man sammenligner bildene. Ser godt at jeg har vokst siden siste bilde Åå, lille (store?) Fraglemagen! :-D Når begynte du å få strekkmerker? Hm... er ikke helt sikker, var helt mot slutten, ser jeg hadde det på forrige bildet også, i uke 35. Antar jeg begynte å få i uke 30-32 eller noe. Til tross for iherding innsmøring av bodylotion... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3017 Del Skrevet 21. juni 2008 Vært innom jobben i dag, det var på en måte litt trist, for jeg innså at jeg savner å jobbe der Men veldig koselig å snakke med kollegaene mine da I kveld skal vi visst feire bursdagen til en venn, blir godt å komme seg litt ut og møte litt andre folk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 21. juni 2008 #3018 Del Skrevet 21. juni 2008 Fine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3019 Del Skrevet 21. juni 2008 Fine magen! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. juni 2008 #3020 Del Skrevet 21. juni 2008 Ingen tegn til fødsel ennå..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå