Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:rødme: Høres herlig ut :) Ikke lenge igjen til termin :hoppe:

Jepp! :hoppe: :juhu:

:hoppe: :hoppe: 39 uker! :hoppe: :hoppe:

:klem:

Yeah! :hoppe:

:klemmer:

39 uker! :-D

:hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere/maserier er vonde jo! :forvirret: Men de blir svakere eller slutter om jeg legger meg annerledes... Merkelige greier :klø:

Nå skal jeg ut med ei venninne :) Har litt dårlig samvittighet for å dra fra mannen når han har fridag og vi skulle være sammen, men siden vi ikke hadde noen spesielle planer og han mener det er helt ok at jeg drar så gjør jeg det. Stakkar, han har vondt i hodet i dag :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med venninnen din og gratulerer med 39 uker!

Du kan jo kose ekstra på mannen ikveld da, hodemassasje hjelper mot hodepine :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: 39 uker!! :juhu:

Jaaaa, magebilde!!! :Nikke:

:klø: Merkelig med de terminene, men det er jo bare én dag fra eller til, og det har jo ikke noe å si for når ungen vil ut så ;)

:vinke:

:ler: Ja, ungen kommer når han vil, han!! Er vel et fåtall som faktisk føder på termindatoen..

På "unge mødre" på Fem var det ei som var gravid som røykte 5-10 om dagen, jordmoren mente det var helt ok :hår: :hakeslepp: Greit nok at dette var i Danmark, men... Hjelp!

Det reagerte jeg på også!!!! :klø:

Skulle vel heller trodd at JM ville oppmuntret henne til å kutte ned enda mer, gjerne slutte helt... :sjenert:

Kjære og jeg så også Unge mødre, og begge to var like sjokkerte over at jordmoren syntes det var helt greit at hun røylet såpass mye! :sjokkert: Trodde ikke det var bra for babyen jeg? :klø: En annen ting jeg la merke til, var at de røykte inne... DET kan iallefall ikke være godt for den lille jenta????? :hakeslepp:

:fnise: Jeg syns det er så rart hver gang jeg er i utlandet og ser folk som røyker inne overalt....Er så uvant.... :fnise: Men GUUUD så glad jeg er for det....er forferdelig å sitte inne i rom der det røykes, når man selv er ikke-røyker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, me vil sjå magebilde!!! :hoppe: Me er jo nødt til å få sjå eit aller siste magebilde før du føder, veit du. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med venninnen din og gratulerer med 39 uker!

Du kan jo kose ekstra på mannen ikveld da, hodemassasje hjelper mot hodepine

Det tror jeg nok han setter pris på, så det kan jeg gjøre nå etterpå :)

Gratulerer med 39 veker i dag, Knøttet! :danser:

Takk

Du må gjerne legge ut et magebilde, altså! :)

Hehe... Tenkte faktisk på det selv i dag!

:hoppe: Magebilde!!

;)

:juhu: 39 uker!!

Jaaaa, magebilde!!! :Nikke:

:ler: Ja, ungen kommer når han vil, han!! Er vel et fåtall som faktisk føder på termindatoen..

Det reagerte jeg på også!!!! :klø:

Skulle vel heller trodd at JM ville oppmuntret henne til å kutte ned enda mer, gjerne slutte helt...

:fnise: Jeg syns det er så rart hver gang jeg er i utlandet og ser folk som røyker inne overalt....Er så uvant.... :fnise: Men GUUUD så glad jeg er for det....er forferdelig å sitte inne i rom der det røykes, når man selv er ikke-røyker...

Skal se å få tatt bilde i morgen :)

Det er vel 4-5% som føder på termindatoen, så det er liten sjanse for det ja...

Akkurat det tenkte jeg også når jeg se den episoden, at jordmoren kunne si det var helt greit å røyke så mye! :overrasket:

Jeg er også utrolig glad for røykeloven... Spesielt nå!

Jaaaa, me vil sjå magebilde!!! :hoppe: Me er jo nødt til å få sjå eit aller siste magebilde før du føder, veit du.

Hehe... Har tenkt å ta bilde i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 39 uker! :danser:

Jøss, sa virkelig jordmora at det var greit at hun røyket? Merkelig! :klø:

Jeg vil også gjerne se magebilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 39 uker!!! :danser:

Høres jo ut som det skjer noe med deg. Får håpe det skjer av seg selv og du slipper å settes i gang pga svangerskapsforgiftning eller no...

Spent på magebilde :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 39 uker! :danser:

Jøss, sa virkelig jordmora at det var greit at hun røyket? Merkelig! :klø:

Jeg vil også gjerne se magebilde!

Takk :)

Ja... Virket som jordmoren mente 5-10 røyk om dagen var en helt okay mengde :hår.

Magebilde kommer, jeg er bare litt treg :sjenert:

Innom med en :klem: jeg knøttet! Håper hodemassasjen hjalp på mannen igår ;)

Hvordan er formen? Magebilde? :-D

Hei hei!

I'm a bad wife, glemte helt hodemassasje... :sjenert: Får tilby han i dag i stedet :)

Formen er helt ok, litt hodepine og sliten men skal ikke klage

:danser: 39 uker!!! :danser:

Høres jo ut som det skjer noe med deg. Får håpe det skjer av seg selv og du slipper å settes i gang pga svangerskapsforgiftning eller no...

Spent på magebilde :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Tja, ikke lett å i hva som skjer... Frustrerende, egentlig... Men men, det går bra :)

Takk for det! En fin dag ønskes deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr altså! :roll:

Målte blodtrykket først med helsesekretærene på legekontoret. Da var undertrykket mitt på 103, så jeg ble sendt inn til legen. Der fikk jeg undertrykk på 93. Så jeg ble sendt tilbake for å ligge på en benk når blodtrykket ble tatt. Da ble det lavere, mellom 93 og 83. Siden det fortsatt er høyt så skal jeg tilbake i morgen og på mandag. Urinprøven min var fin, de fant bare litt sukker i den.

Men nå har jeg fått antydning til hodepine da... Har både hatt det i panna, toppen av hodet og tinningen. Det er visst pannehodepine som er tegn på svangeskapsforgiftning. Synes ikke jeg er så hoven i dag, men aner ikke hva det kan komme av da :vetikke:

Jeg har klødd under og ved siden av fotsålene i noen uker nå, men har ikke nevnt det til legen før. Hun mente det var et tegn det også... Ups... Klør ikke så utrolig mye da, men når det begynner å klø så er det utrolig irriterende :forvirret:

Huff, nå høres jeg sytete ut! :roll:

Lillegutt er iallfall aktiv og herlig som vanlig :hjerte: Lurer på når han vil ut jeg :hjerter_rundt:

Skal ta magebilde, men orker ikke akkurat nå... Er litt lat :sjenert:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars Knøttet - det er lov å syte litt når det er så mye styr, synes jeg! :troest:

Bra du blir fulgt opp ordentlig. Jeg er også spent på når gutten bestemmer seg for å komme ut! Høres ut som det begynner å skje noe, i hvert fall! :hoppe:

Ha en fin og lat dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Uff, stakkars Knøttet - det er lov å syte litt når det er så mye styr, synes jeg! :troest:

Bra du blir fulgt opp ordentlig. Jeg er også spent på når gutten bestemmer seg for å komme ut! Høres ut som det begynner å skje noe, i hvert fall! :hoppe:

Ha en fin og lat dag! :klem:

Takk :)

Ja da, blir ordentlig fulgt opp og det er jo kjempebra. Føler meg godt tatt vare på og trygg, og det er jo viktig, spesielt når man er førstegangs :)

Håper det skjer noe snart... Har ikke hatt noe særlig kynnere/maserier i det siste da... :sjenert:

Takk for det! Ha en fin dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har gullet vårt fått spider-pig-bamse :fnise:

Altså, den fra Simpson's the movie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, det er så spennende her nå. Det kan jo skje når som helst egentlig, og jeg gleeeeder meg til å se bilde av lille plutten. (for det får jeg vel se, sant? :-D)

Bra med god oppfølging og at du føler deg trygg. Det er viktig!

Hold ut nå, ikke mange dagene igjen. Det er lov å syte!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare syt i vei du, Knøttet! Det er lov her inne :)

Er så glad for at du får bra oppfølging... Virker jo som det kan oppstå svangerskapsforgifting, at du er i faresonen... Håper du slipper det :klem:

Ja, blir kjempespennende å se når han vil ut :Nikke: Trenger ikke være så lenge til det :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...