Knøttet Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #2721 Del Skrevet 3. juni 2008 Lurer på det samme som deg! Hm... så må vi vente sååå lenge... Er det Grey's som kommer nå? :-D Ja, dårlig gjort! Aner ikke hva som kommer, eneste jeg fant ut var at de sender ett eller annet fotballgreier neste tirsdag den tiden Du holder`n inne ennå ja! Nå er det virkelig ikke lenge igjen for oss Må si at nå gleder jeg meg til å bli ferdig. Var på omvisning i dag på sykehuset, var ok å se hvor man kunne havne Tenkte å drøye'n littegrann enda, komme meg over i uke 38 iallfall Nei, det er ikke lenge igjen! Blir godt å bli ferdig, men samtidig tror jeg jeg kommer til å savne å kjenne sparkene, og ha han trygt her hvor jeg kan passe på han hele tiden... Omvisning er veldig kjekt, var det for noen uker siden- veldig greit å se hvor man skal være ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #2722 Del Skrevet 3. juni 2008 Mulig jeg har skrevet det før, i og med at jeg av og til er angrepet av litt pre-ammetåke, men... Mamma og ei venninne av henne gikk gjennom babyalbumet mitt her en dag, tror det er ei som gleder seg til å bli bestemor jeg Uansett, jeg var visst i underkant av 3500g og 50cm lang da jeg ble født, helt gjennomsnittlig altså. Mannen min ble tatt med hastekeisersnitt 3 uker før terminen, så han var liten, men han hadde neppe blitt noen stor baby uansett. Så jeg håper at det er noe i at slikt er arvelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 4. juni 2008 #2723 Del Skrevet 4. juni 2008 Vi får satse på babyer under 3500. Selv veide jeg 2800 og mannen 3300, så jeg krysser også fingre for at det er arvelig Ha en fin dag, K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. juni 2008 #2724 Del Skrevet 4. juni 2008 Mannen susan kysset vet jeg ikke hvem er, men jeg vet at neste sesong vil være 5 år eller noe etter denne sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. juni 2008 #2725 Del Skrevet 4. juni 2008 Lurer også på hvem hun kysset... Merkelige greier :klø: Håper mors fødselsvekt er mest arvelig jeg Jeg var 2950 gram og 51 cm da jeg ble født en uke over termin... Mannen var ca 4200 og 53 cm da han ble tatt med keisersnitt to uker før termin... Ha en fortsatt fin dag i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 4. juni 2008 #2726 Del Skrevet 4. juni 2008 Ang frustrerte fruer.. Det lurer virkelig jeg på også!!! Når begynner neste sessong?!! Jeg var 3750gram og 52 cm da jeg ble født tre uker etter termin.... Vet faktisk ikke om samboeren, annet enn at han kom en uke før termin... Men har hørt at gram'ene egentlig ikke spiller noen rolle, er hodeomkretsen som har noe å si!!! Visstnok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 4. juni 2008 #2727 Del Skrevet 4. juni 2008 Nå er det ikke lenge igjen Knøttet!! Synes ikke det er så lenge siden du giftet deg og så testet du positivt. Og nå er jammen meg tiden her... Den bare flyr! Snart har dere bryllupsdag også. Mye spennende som skjer fremover. Ville bare ønske deg masse lykke til med fødsel når den kommer. Er ikke så flink å skrive så mye her inne, men jeg følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2728 Del Skrevet 5. juni 2008 Vi får satse på babyer under 3500. Selv veide jeg 2800 og mannen 3300, så jeg krysser også fingre for at det er arvelig Ha en fin dag, K. Jepp, satser på det! En fin dag til deg også! Mannen susan kysset vet jeg ikke hvem er, men jeg vet at neste sesong vil være 5 år eller noe etter denne sesongen! Sært om de skal starte neste sesong "5 år etter" men de greier vel å gjøre det på en bra måte, får satse på det Lurer også på hvem hun kysset... Merkelige greier :klø: Håper mors fødselsvekt er mest arvelig jeg Jeg var 2950 gram og 51 cm da jeg ble født en uke over termin... Mannen var ca 4200 og 53 cm da han ble tatt med keisersnitt to uker før termin... Ha en fortsatt fin dag i solen Da satser vi på at babyen slekter på deg Ha en fin dag i solen du også! Ang frustrerte fruer.. Det lurer virkelig jeg på også!!! Når begynner neste sessong?!! Jeg var 3750gram og 52 cm da jeg ble født tre uker etter termin.... Vet faktisk ikke om samboeren, annet enn at han kom en uke før termin... Men har hørt at gram'ene egentlig ikke spiller noen rolle, er hodeomkretsen som har noe å si!!! Visstnok.. Aner ikke... Forhåpentligvis til høsten en gang, men tv-kanalene har jo ikke lov til å "ta igjen" USA, så må nok vente ei stund utover høsten sikkert... Hm, aner ikke hodeomkretsen min da jeg ble født, er ikke sikkert foreldrene mine vet engang... Nå er det ikke lenge igjen Knøttet!! Synes ikke det er så lenge siden du giftet deg og så testet du positivt. Og nå er jammen meg tiden her... Den bare flyr! Snart har dere bryllupsdag også. Mye spennende som skjer fremover. Ville bare ønske deg masse lykke til med fødsel når den kommer. Er ikke så flink å skrive så mye her inne, men jeg følger med! Hei! Nei, tida går som bare det! Synes det var bare noen uker siden jeg giftet meg, fikk positiv test og gledet meg til å få mage jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2729 Del Skrevet 5. juni 2008 I går var mannen og jeg i byen og kjøpte de siste babytingene. Det ble en del ting: 2 nattdrakter 1 vindtett jakke strømpebukse bleietruse lue 2 smekker 1 body 1 album for å lime inn bilder 1 album "barnets første fem leveår" hvor du kan skrive inn viktige ting og lime inn bilder Håper bare ikke vi får album av noen nå da, for jeg likte så godt de albumene vi kjøpte, vil ikke bytte de inn igjen Etter handlingen kjøpte vi reker (til mannen) jordbær, is og smoothie og satt oss på Marinen i det fine været Herlig! Trodde jeg hadde en del sommerkjoler jeg kunne bruke nå i varmen jeg, men det viser seg at det har jeg ikke Har vel to eller tre stykker jeg kan bruke, resten får jeg ikke på meg. Ble nesten litt deprimert over klær jeg ikke får på meg, men er jo en naturlig grunn da Vurderte et halvt øyeblikk å kjøpe noen sommermammaklær, men det er for bortkastet i og med at jeg ikke har så lang tid igjen, og jeg har en del klær jeg kan bruke. Tenkte å sette på babyklærne på vask i dag, så er de rene og klar til bruk. Lurer bare på om jeg skal vaske klær som har hvit som grunnfarge men har trykk i annen farge på hvitt eller farget tøy... Nå tenkte jeg å gå ut igjen, ta med meg et pledd og sette meg med en is, noe godt å drikke, musikk og bare nyte sola Tar dagbokrunden senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. juni 2008 #2730 Del Skrevet 5. juni 2008 Så bra dere har fått gjort de siste innkjøpene!! Så ergelig at du har så få kjoler som passer, men nå er det ikke så veldig lenge igjen da :-D Kos deg i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. juni 2008 #2731 Del Skrevet 5. juni 2008 For en fin dag da, godt å ha de siste småtingene i hus Skjønner problemet med kjolene, men 2-3 stykker er jo bedre enn ingen? :-) Også har du kanskje et skjørt, eller tights + overdel? Er jo ikke lenge igjen til termin nå heller, så kanskje litt bortkastet å kjøpe noe nytt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2732 Del Skrevet 5. juni 2008 Så bra dere har fått gjort de siste innkjøpene!! Så ergelig at du har så få kjoler som passer, men nå er det ikke så veldig lenge igjen da :-D Kos deg i sola Jepp, nå tror jeg (legger vekt på tror, for jeg har ingen erfaring what so ever med babyer...) at vi har det vi trenger Nei, det går nok forhåpentligvis bra med lite utvalg av klær, med mindre det blir varmt hver eneste dag fremover og jeg går to uker over tiden, noe som ikke får skje! Takk for det, du også! For en fin dag da, godt å ha de siste småtingene i hus Skjønner problemet med kjolene, men 2-3 stykker er jo bedre enn ingen? :-) Også har du kanskje et skjørt, eller tights + overdel? Er jo ikke lenge igjen til termin nå heller, så kanskje litt bortkastet å kjøpe noe nytt ja. Ja da, det kunne vært så mye verre! Jeg har skjørt, men jeg aner ikke hvordan de vil se ut siden de ikke er graviditetsskjørt... Tightser har jeg ikke en eneste en av egentlig, jeg gikk liksom aldri for den moten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2733 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Da står første vasken med babyklær i maskina Jeg glemte selvfølgelig å ta med sengeklærne, så de må få seg en runde alene etterpå... Ganske bortkastet egentlig, men men... Jeg er virkelig ikke noen husmor, er ikke engang sikker på hvordan jeg skal vaske klær Vanligvis vasker vi både hvitt og farget 60graders tøy sammen, og 40graders tøyet som er hvitt vaskes på skånsomt program, og det som er farget på vanlig program. Men når man har babytøy som er hvitt og skal vaskes på 60 da? :klø: Vasker alt 60-graders babytøyet sammen uavhengig av farge jeg, fordi det aller meste er lyst eller har hvitt som hovedfarge med noen fargede detaljer... Håper det går bra... Tenker å vaske babytøy sammen med vanlig tøy til vanlig, men første gang jeg vasker det så vasker jeg det alene. Hm, det går vel på et vis får vi håpe... *oppgitt over seg selv og manglende vaskekunnskaper* Tror det er varmt for kaninen også i dag, han ligger langstrakt i buret sitt og røyter som bare det... daaakal I dag er det siste dagen min på jobb før permisjon! Dvs siste dagen min var for nesten to uker siden, i og med at jeg måtte ta ut ferie. Men i morgen er faktisk første permisjonsdagen min, det er iallfall et tegn på at det begynner å nærme seg! :-D Endret 5. juni 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. juni 2008 #2734 Del Skrevet 5. juni 2008 Oi, nå er det bare tre uker igjen til termin. Tenk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2735 Del Skrevet 5. juni 2008 Oi, nå er det bare tre uker igjen til termin. Tenk det! Ja... hjelp! :dåne: Nei da, gleder meg! Eller, både gleder og gruer meg ============================================== Airconditionen vår har selvsagt greid å begynne å lekke, akkurat nå når det er på sitt varmeste Er ikke sikker på om det er noe galt med den eller ikke, for produsenten mente det ikke skulle ha noe å si at den står på et skeivt gulv, men da mannen gjorde slik at den stod rettere i går så lakk den ikke... Håper det bare var det skeive gulvet, ufattelig kjedelig å sove i 28 grader! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. juni 2008 #2736 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå er det ikke lenge igjen her heller, nei... Er mye spennende å følge med på for tiden i dagbøkene Skal ikke komme med noen vaskeråd til deg, kommer sikkert til å lure på sånne ting jeg også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 5. juni 2008 #2737 Del Skrevet 5. juni 2008 vi har ikke Airconditionen ei gang :gråte: Tenk ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. juni 2008 #2738 Del Skrevet 5. juni 2008 Ikke lenge igjen nå, håper airconditionen har ordnet seg nå ; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 5. juni 2008 #2739 Del Skrevet 5. juni 2008 Knøttet - du husker vel på å vaske babyklærne 3 ganger??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #2740 Del Skrevet 5. juni 2008 Knøttet - du husker vel på å vaske babyklærne 3 ganger??!! Det er sånne ting jeg aldri hadde hørt om hadde det ikke vært for KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå