Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for 36 uker! :duskedame:

Jeg har også fått litt høyere blodtrykk nå på slutten, tror det er vanlig. Men fikk likevel beskjed om å følge med på symptomene for svangerskapsforgiftning, som synsforstyrrelser, plutselige ødemer, vondt i høyre side av magen og hodepine :Nikke: Det er jo bra at de følger oss opp, da. Er nok bare en ekstra sjekk du skal på på fredag :klemmer:

Gleder meg til flatere mage her også, har vært og shoppet ny topp til etter fødselen i dag :ler:

Mhm, tror jeg har hørt det er vanlig med høyere blodtrykk mot slutten. Skal holde øye med andre tegn på svangeskapsforgiftninger også, sikkert lurt det :)

Hehe, herlig med postfødselsshopping ;)

:klem:

Er så koselig å lese her!!!

Det var litt av et undertrykk du hadde ja.. Godt de følger godt opp, trenger jo ikke å være noe, men kan jo også være et tegn på begynnende svangerskapsforgiftning. Men nå er du uansett kommet så langt at om det skulle skje noe så er jo Fragle klar!!! Krysser fingrene og håper på at blodtrykket ditt har sunket litt til neste sjekk :tommelsmil:

Tenk om maks 6 uker er du mamma :hoppe:

Håper du har en flott onsdagskveld!!!!

:klemmer:

Så koselig at du synes :)

Ja, blir spennende å se hva blodtrykket mitt ligger på i morgen...

Tenk det... 6 små uker, og enda mindre for deg sannsynligvis! :hoppe:

En flott tordagskveld til deg også! :klem:

Her også er jeg sjelden enig i tellinga dems når de holder på med det hjulet... Har stort sett vært en dag avvik hos jordmor og 2 dager når jeg var på sykehuset.

Men når jeg var på UL viste skjermen det samme som tickeren min viser her. Så satser på at det er riktig... (Det stemmer best også. Termin er jo 40+2 og jeg er 40 uker på fredag...)

Men en dag til eller fra gjør ikke den store forskjellen. Det er jo termindatoen det telles fra om du evt må settes i gang.

Kjedelig med høyt blodtrykk. Men godt de følger med på det, så går det sikkert bra :kose:

:klø: Merkelig det der, men én dag fra eller til har jo ikke så mye å si da :)

Kjedelig og merkelig med høyt blodtrykk, ja... Men jeg blir jo sjekket nøye opp da iallfall. :klem:

Innom med en torsdagsklem jeg, så bra at Lille Fragle ligger på gjennomsnittet da :-D

God torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært så herlig og varmt :sol: Har gått i byen sammen med ei venninne store deler av dagen, spist is og bare kost oss :)

Merket at ringene mine ble litt små i dag, og turte ikke bruke vanlige sko ute siden føttene mine føltes en smule større ut. Men det er sikkert pga varmen da... Hater å ha hovne fingre, får angst av å nesten ikke få av meg ringene :forvirret:

I morgen skal vi kjøpe babystash, blant annet badeløsning (om vi finner) og mer klær :) Så det blir nok bytur, med is i morgen også, om været blir bra :)

Blir spennende å se hvordan blodtrykket mitt er i morgen...

Nå er jeg så trøtt og tett/snørrete at jeg tror jeg like gjerne kan legge meg :Gjesp: :søvn: Tar dagbokrunden i morgen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt isvær i dag også :sol:

Jeg må bare anbefale en ting, mulig du har spist det før da. Men Cielo, i alle fall den på solsiden, har en nydelig is med kindersmak! Den er bare helt fanstastisk :-D

Håper blodtrykket ditt ser bra ut i dag, og at du får en kjempefin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Is med kindersmak!! Farlig å nevne sånt når jeg er i nærheten... :fnise: Synd jeg bor mange timer unna Trondheim...

Lykke til på kontroll i dag, Knøttet :)

Og kos deg med is, det skal jeg også gjøre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ser deg* :fnise:

Hvordan gikk det på kontroll? Eller har du ikke vært der ennå, kanskje? I så fall, lykke til!!! Blir spennende å høre BT....

Og kos deg i byen på shopping i dag!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke fantastiks vær her om agen :juhu: Jeg spiser is dagen lang, og koser meg. Men får ikke utnyttet fullt ut, siden jeg må lese til eksamen, men det er jo fint om kveldene også :)

Lykke til på kontroll i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg må flytte til Trondheim jeg, kinderis!! :sikle:

Sov godt knøttet, håper blodtrykket er bra i morgen og at du ikke blir mer hoven!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit lite spørsmål til deg, no når du nærmar deg fødselen. Har du fått deg ein sladris her på KG, som kan oppdatera oss underveis når fødselen startar? Det er viktig, veit du! :jepp:

Har fulgt med på fødselen til jente 79 i dag, og fått oppdateringar underveis av sladrisen hennar - så var derfor eg kom på det no. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i dag og lykke til med blodtrykket

Takk takk

Det er definitivt isvær i dag også

Jeg må bare anbefale en ting, mulig du har spist det før da. Men Cielo, i alle fall den på solsiden, har en nydelig is med kindersmak! Den er bare helt fanstastisk :-D

Håper blodtrykket ditt ser bra ut i dag, og at du får en kjempefin helg :klem:

Ja, skikkelig herlig vær!

Cielo har fantastisk is! Har ikke smakt kinderisen enda, men favoritten er lakrisis.

En god helg til deg også :klem:

Åh... Is med kindersmak!! Farlig å nevne sånt når jeg er i nærheten... Synd jeg bor mange timer unna Trondheim...

Lykke til på kontroll i dag, Knøttet :)

Og kos deg med is, det skal jeg også gjøre

Hehe... Da har du en veldig god grunn til å komme hit ;)

Takk for det!

Lykke til på kontroll!

Åh, nå fikk jeg også lyst på is ...

Takk :)

Hihi... is er naaam

Lykke til på kontroll!!!

:sikle: Var det noen som sa is??????

*sniker meg i fryseren etter en kroneis*

Takk :)

Hihi... godt det ikke er bare jeg som lar meg friste!

*ser deg*

Hvordan gikk det på kontroll? Eller har du ikke vært der ennå, kanskje? I så fall, lykke til!!! Blir spennende å høre BT....

Og kos deg i byen på shopping i dag!!! :)

Oppdatering lengre ned.

Takk, har kost meg i dag! :)

Ja, er det ikke fantastiks vær her om dagen.Jeg spiser is dagen lang, og koser meg. Men får ikke utnyttet fullt ut, siden jeg må lese til eksamen, men det er jo fint om kveldene også

Lykke til på kontroll i dag :klem:

Jo, kjempenydelig vær! Håper det varer leeeenge

Takk for det :klem:

Jeg tror kanskje jeg må flytte til Trondheim jeg, kinderis!!

Sov godt knøttet, håper blodtrykket er bra i morgen og at du ikke blir mer hoven!! :klem:

Jepp, det syntes jeg var en god plan!

Takk for det, og god natt :klem:

Eit lite spørsmål til deg, no når du nærmar deg fødselen. Har du fått deg ein sladris her på KG, som kan oppdatera oss underveis når fødselen startar? Det er viktig, veit du!

Har fulgt med på fødselen til jente 79 i dag, og fått oppdateringar underveis av sladrisen hennar - så var derfor eg kom på det no. ;)

Nei, jeg har ikke det... :sjenert: Litt treg...

Utrolig spennende med jente79s fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, som jeg hater smileybegrensningen! :kjefte::frustrert::kjempesinna: Hvis dere lurer så er det pga den jeg har tatt bort smileyene i innleggene deres, det hjalp ikke å bare ta bort mine egne... :(

Har bare kost meg i dag også, skikkelig herlig å ha fri! :sol:

Blodtrykket mitt var helt greit i dag, det høyeste undertrykket mitt var på 81, jeg husker ikke overtrykket mitt, men jeg tror det var på 120-ett eller annet. De skulle ringe meg over helgen hvis legen min mente jeg burde komme inn igjen og måle på nytt.

Vet ikke om jeg er hoven i føttene i dag, men etter å sittet på kafé en god stund var det vondt å gå på beina, føltes ømt og ubehagelig, akkurat slik som forrige lørdag når jeg var så øm :forvirret:

Har gått en del i byen, spist på kafé og kjøpt litt babyting i dag. Kjøpte blant annet denne Ser veldig spesiell ut, men det virket jo veldig okay. Hvis vi mot formodning ikke er fornøyd var den jo ikke så dyr heller :)

I morgen skal vi div. ting i byen,blant annet kjøpe litt mer basistøy. Fikk råd og tips fra bestevenninna mi angående hva vi trenger til lille Fragle :)

I det siste har jeg hørt en sær lyd fra magen min, veldig vanskelig å beskrive men jeg skal prøve. Mannen mener det høres ut som ledd som blir "knekt" (slik man "knekker" fingerleddene) mens jeg synes det høres mer ut som når man smatter med tunga/plasker i vann eller lignende. Sjekket litt på google, og så at det er flere som har hørt dette men ingen som vet hva det kommer av! Tidligere trodde jeg nesten det var innbilling, men når mannen min også hører det så kan det jo ikke være det :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smileybegrensningen er noe fælt tull!!!!!!!!! :sur::kjefte::frustrert::kjempesinna:

Jeg vet! :kjefte::frustrert:

===============================================

Utrolig herlig vær i dag! :sol: Har tatt på meg sommertopp, jeg hadde utrolig nok noen som går an å bruke med mage :fnise: Håper ikke jeg overvurderer temperaturen og fryser når jeg går ut nå da... :sjenert:

Har noen småærend i byen, og så skal vi bare vandre og spise is i det fine været og slik også såklart :)

I kveld er vi bedt på reker til et vennepar, eneste problemet er at jeg ikke liker reker :sjenert: Får se om jeg tar med meg noe annet, f.eks røykalaks. Det er greit å spise røykalaks om det er lenge til den går ut, og jeg kjøper en pakke på butikken som jeg spiser rett etter den er åpnet, eller? :klø: Jeg har jo spist røykalaks tidligere i svangerskapet, både hjemme og på steder som Big Bite. Sistnevnte er vel neppe å anbefale egentlig, man vet jo aldri hvor lenge laksen har ligget... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Like du ikke reker?? :overrasket::ler:

Håper du koser deg ute i det fine været, her er det så varmt at etter å ha solt oss i parken i 3 timer dro vi inn igjen :ler:

Ha en fin helg, kan desverre ikke hjelpe til med røkelaks problemet, for jeg har null peiling på sånn jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkelaksen bør være relativt fersk, dvs at det er så nærme pakkedatoen som mulig og så langt unna "best-før" datoen. Du bør ikke spise røkelaks som går ut på dato i dag, selv om den er uåpnet.

matportalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Røkelaksen bør være relativt fersk, dvs at det er så nærme pakkedatoen som mulig og så langt unna "best-før" datoen. Du bør ikke spise røkelaks som går ut på dato i dag, selv om den er uåpnet.

matportalen

Flickan du er så søt :kyss: Kan alt som gravide skal kunne :) Du kommer til å bli en eksemplar-gravid :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flickan du er så søt :kyss: Kan alt som gravide skal kunne :) Du kommer til å bli en eksemplar-gravid :-D

:fnise: Sånn går det når man sikler på gravid-tilværelsen lenge... Leser alt man kommer over... kremt.. mest søkte ordet i min google er "gravid" tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...