Knøttet Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2641 Del Skrevet 27. mai 2008 Tok masse bilder av meg selv i dag, for å finne en positur som så bra ut. Det var mye styr! Tror jeg fant en til slutt, men måtte fikse bildet litt i PhotoShop da, og der er jeg ikke så flink men jeg gjorde jo så godt jeg kunne. Det skal bare brukes til å tegne etter uansett så Tenkte å begynne å tegne i morgen, må bare kjøpe meg maskeringstape først. Ellers har jeg det jeg trenger. Har skisset i dag, det var artig å tegne igjen, så dumt at jeg gjør det så sjeldent! Skjønner ikke hvorfor jeg er trøtt nå, jeg har jo ikke gjort noe annet fornuftig i dag enn å lage pannekaker til meg selv, og ta litt oppvask Lurer på hvor lenge blåbærsyltetøy på Squeesy-flaske holder seg i kjøleskapet jeg. Vi hadde en slik en, som ble åpnet en gang for lenge siden (iallfall en måneds tid siden) men utløpsdatoen er ikke før i juli, men jeg smakte på den og den smakte ok. Måtte spørre mamma hva hun trodde først da, og når hun mente det gikk bra så tok jeg sjansen, så lenge den smakte ok så klart Er vel så stappet med konserveringsmiddel slike ting at de holder seg lenge, pluss at det kommer kanskje ikke luft inn i flaska, siden det er slik spesiell flaske (umulig å forklare...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #2642 Del Skrevet 27. mai 2008 Slikt syltetøy holder seg i eeeeevigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. mai 2008 #2643 Del Skrevet 27. mai 2008 Så moro å være i gang med tegningen da :-D Sånt syltetøy holder seg kjempelenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2644 Del Skrevet 27. mai 2008 Slikt syltetøy holder seg i eeeeevigheter Pjuh, så bra! :-D Min filosofi er at hvis det smaker godt så er det som regel ikke ødelagt Så moro å være i gang med tegningen da :-D Sånt syltetøy holder seg kjempelenge... Kjempegøy å tegne igjen! :juhu: Enda godt det, er jo litt ekstra påpasselig nå når jeg ikke bare har meg selv å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 28. mai 2008 #2645 Del Skrevet 28. mai 2008 Så heldig du er som er så flink til å tegne! Skulle ønske jeg også hadde et slags sånt talent, men den gang ei ... Utrolig kreativ gave - mannen din blir sikkert kjempeglad! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 28. mai 2008 #2646 Del Skrevet 28. mai 2008 Pannekaker :sikle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. mai 2008 #2647 Del Skrevet 28. mai 2008 36 uker!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. mai 2008 #2648 Del Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer så mykje med 36 veker, Knøttet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #2649 Del Skrevet 28. mai 2008 Så heldig du er som er så flink til å tegne! Skulle ønske jeg også hadde et slags sånt talent, men den gang ei ... Utrolig kreativ gave - mannen din blir sikkert kjempeglad! Ha en fin dag! Håper det... Spent på hvordan det blir Ha en fin dag du også! Pannekaker :sikle: Hehe... Kjempeenkelt å lage da 36 uker!!!!!!!!!! yeah! Gratulerer så mykje med 36 veker, Knøttet!!! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. mai 2008 #2650 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) 36 uker! Rart hvor lenge syltetøy holder seg... Nesten litt skummelt (sier noe om hvor mye rart de har puttet oppi) Endret 28. mai 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #2651 Del Skrevet 28. mai 2008 Dagens tall: uke 36+1 i følge legen min, men mener selv jeg er 36? :klø. Blodtrykk: 132/90 ---- åj, litt høyt! Skal sjekkes opp på fredag urin: -- ødem: +1 --- pga hendelsen på lørdagen, og jeg er kanskje fortsatt bittelitt hoven, er ikke helt sikker. leie: Hodeleie/muligens festet? -- legen var ikke helt sikker sf-mål: 34cm -- høyt over den røde linja, nesten på toppen av det grønne, skraverte feltet. Ble litt overrasket over det høye blodtrykket mitt, jeg har alltid hatt relativt lavt blodtrykk, og har vært plaget av svimmelhet og slapphet, som tyder på lavt blodtryk. Skal innom for å ta blodtrykk på fredag, så vi får se da. Lurer på hva høyt blodtrykk kommer av, er vel ikke svangerskapsforgiftning de bekymrer seg for når jeg ikke er hoven? :klø: Legen mente lille Fragle kom til å ligge på gjennomsnittet når han blir født, selv om det bare blir gjetting og ut i fra magen min. Men hun har visst 6 barn selv, så hun har kanskje litt peiling? Tenk, 6 barn! Stod tidlig opp pga legetime i dag, så jeg har sovet litt på sofaen. Hittil har det ikke vært noe problem å være hjemme, har ikke kjedet meg hittil heldigvis. Etterpå blir det fiskegrateng til middag, bare slik fra butikken, men med poteter og gulrøtter blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. mai 2008 #2652 Del Skrevet 28. mai 2008 Slik er det til meg også... Når jeg har vært på de siste kontrollene er lege/jordmor en dag foran i tellingen... :klø: Det er vel rutine å følge opp blodtrykket når du har såpass høyt undertrykk... Sikkert bare for å være føre var. Fiskegrateng er godt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 28. mai 2008 #2653 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) 36 uker Undertrykk på 90 er høyt, bør ikke passere det. Så da man kommer opp til 90, skal det holdes godt øye med. Måles ofte. Men det er vel også ganske vanlig å ha høyt blodtrykk mot slutten av svangerskapet....? Endret 28. mai 2008 av Monica85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 28. mai 2008 #2654 Del Skrevet 28. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #2655 Del Skrevet 28. mai 2008 Slik er det til meg også... Når jeg har vært på de siste kontrollene er lege/jordmor en dag foran i tellingen... :klø: Det er vel rutine å følge opp blodtrykket når du har såpass høyt undertrykk... Sikkert bare for å være føre var. Fiskegrateng er godt :-D Hmm... Merkelige greier :klø: Er vel bare slik det skal være med den telling da Én dag fra eller til gjør jo ingenting Jepp, var rutine å følge opp blodtrykket ja. Og om det fortsatt er høyt på fredag skulle jeg vistnok inn til legen igjen... Det er faktisk det! Selv jeg som er kresen, skeptisk og vegetarianer synes det er godt 36 uker Undertrykk på 90 er høyt, bør ikke passere det. Så da man kommer opp til 90, skal det holdes godt øye med. Måles ofte. Men det er vel også ganske vanlig å ha høyt blodtrykk mot slutten av svangerskapet....? Ja, det er vel kanskje vanlig... Husker ikke helt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 28. mai 2008 #2656 Del Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer med 36 uker! Bare kort, kort tid igjen, noe fåååå små uker. :-D Håper de går fort. Er du lei av å være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #2657 Del Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer med 36 uker! Bare kort, kort tid igjen, noe fåååå små uker. :-D Håper de går fort. Er du lei av å være gravid? Takk, takk Ja, bare to uker til han kan komme når som helst! Sannsynligvis går det iallfall 4 uker, men Er ikke lei av å være gravid, egentlig. Men det skal bli godt å få flat(ere) mage igjen, og selvfølgelig hilse på gullet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 28. mai 2008 #2658 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hurra for 36 uker! Jeg har også fått litt høyere blodtrykk nå på slutten, tror det er vanlig. Men fikk likevel beskjed om å følge med på symptomene for svangerskapsforgiftning, som synsforstyrrelser, plutselige ødemer, vondt i høyre side av magen og hodepine Det er jo bra at de følger oss opp, da. Er nok bare en ekstra sjekk du skal på på fredag Gleder meg til flatere mage her også, har vært og shoppet ny topp til etter fødselen i dag Endret 28. mai 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. mai 2008 #2659 Del Skrevet 28. mai 2008 Er så koselig å lese her!!! Det var litt av et undertrykk du hadde ja.. Godt de følger godt opp, trenger jo ikke å være noe, men kan jo også være et tegn på begynnende svangerskapsforgiftning. Men nå er du uansett kommet så langt at om det skulle skje noe så er jo Fragle klar!!! Krysser fingrene og håper på at blodtrykket ditt har sunket litt til neste sjekk Tenk om maks 6 uker er du mamma Håper du har en flott onsdagskveld!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. mai 2008 #2660 Del Skrevet 28. mai 2008 Her også er jeg sjelden enig i tellinga dems når de holder på med det hjulet... Har stort sett vært en dag avvik hos jordmor og 2 dager når jeg var på sykehuset. Men når jeg var på UL viste skjermen det samme som tickeren min viser her. Så satser på at det er riktig... (Det stemmer best også. Termin er jo 40+2 og jeg er 40 uker på fredag...) Men en dag til eller fra gjør ikke den store forskjellen. Det er jo termindatoen det telles fra om du evt må settes i gang. Kjedelig med høyt blodtrykk. Men godt de følger med på det, så går det sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå