jente 79 Skrevet 26. mai 2008 #2621 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hender jeg får litt oppstøt også... Tror det har noe med at det er dårligere plass der nede nå... Nei, det er jo ikke lenge til 1.bryllupsdagen deres også? Skal tegne akttegning selv, ja Har googlet forskjellige positurer, og tror jeg finner en jeg kan bruke som ikke viser alt for mye Første bryllupsdag. Bra å kunne tegne sånt selv da. Imponert Endret 26. mai 2008 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. mai 2008 #2622 Del Skrevet 26. mai 2008 Er ikke det "oppkastet" sure oppstøt som kommer langt opp? Sure oppstøt_lommelegen *flickan svarer selv om hun aldri har vært gravid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2623 Del Skrevet 26. mai 2008 Hender jeg får litt oppstøt også... Tror det har noe med at det er dårligere plass der nede nå... Første bryllupsdag. Bra å kunne tegne sånt selv da. Imponert Ja, jeg har tenkt på det... Det er sikkert det der er, og det er jo vanlig Får se hva jeg får til da Er ikke det "oppkastet" sure oppstøt som kommer langt opp? Sure oppstøt_lommelegen *flickan svarer selv om hun aldri har vært gravid* Jo, jeg tror kanskje det er det... Har liksom aldri vært plaget med noe sånt før, men jeg tror det Det er så søtt at du er så engasjert i alt som har med graviditet å gjøre *gleder seg til Flickan blir gravid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2624 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg fant til slutt ut at jeg måtte ringe legen min jeg, sånn ca en halvtime før telefontida deres var over Det endte med at jeg tok meg turen, for å måle blodtrykket. Det var på 125/80, så det var jo ikke noe særlig høyt, helt godkjent i følge legen. Siden jeg har time på onsdag skulle jeg komme tilbake da, så jeg antar det ikke er noen svangerskapsforgiftning eller noe på gang Tror føttene mine er mindre hoven eller ikke hovne lengre, jeg greier iallfall å gå uten sko inne nå Jeg har lyst på ny frisyre, men jeg aner ikke hvordan! Det passer jo fint å gå til frisøren nå, når jeg har mye fritid... Har ganske langt hår, så jeg vil iallfall klippe det endel (til skuldrene?) og klippe det litt opp. Kanskje skeivt midtskille, eller hva det heter? Med litt "sidepannelugg" eller hva man kan kalle det... Men nå skal jeg lage middag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 26. mai 2008 #2625 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan nok være sure oppstøt ja... Er jo liten plass der nede nå. Så bra at du fikk komme på legekontoret en tur da, nå slipper du å bekymre deg Ny frisyre ja... Spennende å prøve noe nytt, høres fint ut det du beskriver (Uten at jeg skal uttale meg noe mer, vet jo ikke hvordan du ser ut ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. mai 2008 #2626 Del Skrevet 26. mai 2008 Høres ut som min frisyre, det der Men den er jo ganske vanlig, da. Jeg vil ikke anbefale altfor mye pannelugg hvis du har fall/krøller i håret, det blir bare pes å måtte rette den ut hele tiden Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mai 2008 #2627 Del Skrevet 26. mai 2008 Godt du fikk sjekket blodtrykket :-D Stort sett er det jo ikke noe skummelt, men greit å være på den sikre siden. Hørtes ut som en fin frisyre... Lyst på ny selv snart også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2628 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan nok være sure oppstøt ja... Er jo liten plass der nede nå. Så bra at du fikk komme på legekontoret en tur da, nå slipper du å bekymre deg Ny frisyre ja... Spennende å prøve noe nytt, høres fint ut det du beskriver (Uten at jeg skal uttale meg noe mer, vet jo ikke hvordan du ser ut ). Tror det var det det var, men jeg har liksom aldri vært plaget med det- så jeg vet egentlig ikke forskjellen på det og oppkast... Veldig greit å ha et legekontor som tar meg på alvor, ja! Vanskelig å uttale seg når man ikke vet hvordan en person ser ut ja Høres ut som min frisyre, det der Men den er jo ganske vanlig, da. Jeg vil ikke anbefale altfor mye pannelugg hvis du har fall/krøller i håret, det blir bare pes å måtte rette den ut hele tiden Ha en fin kveld Jaa-aa er vel ganske vanlig. Jeg aner ikke hva jeg kler, og hittil har jeg ikke funnet en frisør som kan fortelle meg hva jeg kler heller Jeg har litt fall, men ikke så mye at det er et problem i forhold til "pannelugg", har ikke vært et problem før iallfall En fin kveld/natt til deg også! Godt du fikk sjekket blodtrykket :-D Stort sett er det jo ikke noe skummelt, men greit å være på den sikre siden. Hørtes ut som en fin frisyre... Lyst på ny selv snart også... Veldig greit å være på den sikre siden, ja! Det er virkelig på tide jeg skifter frisyre, jeg har ikke klipt meg på over et år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2629 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet om noen gode frisører i tr.heim? Aner ikke hvor jeg skal gå... Bør ikke være for dyrt, men antar jo jeg må betale litt da... Jobben til mannen skal ha grillfest på et sted som er ca 20 minutter unna, om to helger. Mannen er usikker på om han kan dra, i forhold til hvis noe skjer og fødselen starter. Jeg mener at han kan dra, for det er liten sjanse for at noe skjer allerede da, selv om det selvsagt kan skje. Hvis det mot formodning skjer noe så setter han seg jo i en drosje med en eneste gang. Jeg er 37 +3 den dagen. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #2630 Del Skrevet 27. mai 2008 Først; jeg tror nok mannen din kan dra Han trenger jo ikke drikke eller noe og hvis han ikke føler seg så vel med å være der, så kan han jo komme hjem tidlig Men hvis han ikke vil så får han jo la være Har ikke du heller klippet deg på et år? Å, jeg gleder meg til jeg kan klippe meg i august! :juhu: Jeg synes det er veldig herlig å ha hår opp mot skuldrene. Pleier ikke ha langt hår så synes det er litt tungt nå... og når det er sommer er det jo herlig med lett hår! Men som sagt, det er bare meg! Ha en fin dag! :klemmer : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. mai 2008 #2631 Del Skrevet 27. mai 2008 Noen som vet om noen gode frisører i tr.heim? Aner ikke hvor jeg skal gå... Bør ikke være for dyrt, men antar jo jeg må betale litt da... Jobben til mannen skal ha grillfest på et sted som er ca 20 minutter unna, om to helger. Mannen er usikker på om han kan dra, i forhold til hvis noe skjer og fødselen starter. Jeg mener at han kan dra, for det er liten sjanse for at noe skjer allerede da, selv om det selvsagt kan skje. Hvis det mot formodning skjer noe så setter han seg jo i en drosje med en eneste gang. Jeg er 37 +3 den dagen. Hva mener dere? Jeg har vært hos flere frisører som jeg liker greit. Akkurat nå bruker jeg ei som heter Mariann og jobber på BLOW (i nordregt i nybygget etter branntomta, 2. etg) Jeg får studentrabatt, så det blir ikke så dyrt, men tror de har helt normale priser. Har vært hos henne 3-4 ganger, og kommer til å gå til henne fremover også. Ellers er jo H2 kjent for å være flinke. Jeg mener og at mannen din kan dra, det er jo fortsatt en stund til termin, og 20 min er jo ikke langt. Fødselen pleier jo å ta litt tid, så han rekker nok fint på komme hjem til deg. Han kan jo ikke isolere seg helt, selv om du skal føde snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. mai 2008 #2632 Del Skrevet 27. mai 2008 Måtte bare inn her og se til hvordan det gikk med deg jeg, ble jo litt sånn småbekymra med disse hovne beina dine og sånn. godt at blodtrykket var godkjent, så får du vel bli sjekka skikkelig i morgen når du skal på kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2633 Del Skrevet 27. mai 2008 Først; jeg tror nok mannen din kan dra Han trenger jo ikke drikke eller noe og hvis han ikke føler seg så vel med å være der, så kan han jo komme hjem tidlig Men hvis han ikke vil så får han jo la være Har ikke du heller klippet deg på et år? Å, jeg gleder meg til jeg kan klippe meg i august! :juhu: Jeg synes det er veldig herlig å ha hår opp mot skuldrene. Pleier ikke ha langt hår så synes det er litt tungt nå... og når det er sommer er det jo herlig med lett hår! Men som sagt, det er bare meg! Ha en fin dag! :klemmer : Hei hei! Jeg mener også at han kan dra- hvis det mot formodning blir fødsel så får han jo tak i en drosje og det er ikke såå langt unna. Han drikker nok litt om han drar, men han drikker seg aldri ordentlig full nesten, så det er nok ikke noe problem. Nei, jeg klipper meg alt for sjelden jeg Tror sist jeg klippet meg var til bryllupet, og da var det ikke klipping- bare stussing av tuppene... Kan du ikke klippe deg før i august? Det er veldig herlig når man nettopp har klippet seg! Man føler seg så fin og "ny" :-D Takk det samme! Jeg har vært hos flere frisører som jeg liker greit. Akkurat nå bruker jeg ei som heter Mariann og jobber på BLOW (i nordregt i nybygget etter branntomta, 2. etg) Jeg får studentrabatt, så det blir ikke så dyrt, men tror de har helt normale priser. Har vært hos henne 3-4 ganger, og kommer til å gå til henne fremover også. Ellers er jo H2 kjent for å være flinke. Jeg mener og at mannen din kan dra, det er jo fortsatt en stund til termin, og 20 min er jo ikke langt. Fødselen pleier jo å ta litt tid, så han rekker nok fint på komme hjem til deg. Han kan jo ikke isolere seg helt, selv om du skal føde snart. Takk for tips, da skal jeg sjekke ut de stedene! Tror nok mannen får dra, ja. Om jeg ser noen tegn til fødsel dagen han skal dra så får han heller trekke seg, og hvis noe skjer etter at han har dratt så tar han jo bare en drosje hjem Nei, han kan ikke isolere seg helt! Når jeg nevnte at jeg er 37 +4 den dagen så ble han veeldig usikker på om han ville dra, i tilfelle... Men jeg vil ikke at han skal gå glipp av noe bare fordi noe kanskje muligens kan skje... Måtte bare inn her og se til hvordan det gikk med deg jeg, ble jo litt sånn småbekymra med disse hovne beina dine og sånn. godt at blodtrykket var godkjent, så får du vel bli sjekka skikkelig i morgen når du skal på kontroll. Så koselig at du er innom og kikker Fant ut jeg burde ringe legen likevel ja, for sikkerhetsskyld. Og det mente jo det var nødvendig de også så... Jepp, får vel en ordentlig sjekk i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2634 Del Skrevet 27. mai 2008 Vondt i magen i dag... Hadde det i går også, men det er bare luft kjennes det ut som Det er vel vanlig når man er gravid, så det er vel ikke så mye å gjøre med det Tror beina mine er normale nå, men jeg blir jo litt usikker... Det kjennes ubehagelig ut hvis jeg står ei stund om gangen, men er usikker på om jeg innbiller meg det eller om det alltid har vært slik. Bare jeg står 5-10 min foran speilet kjenner jeg ubehag i beina. Normalt? :klø: Skal begynne på tegningen i dag, men vet ikke helt hvilken positur jeg skal bruke. Tenkte å skisse litt forskjellige positurer først, for så å ta bilde i den jeg vil bruke og så begynne å tegne. Blir morsomt å tegne igjen, er så alt for lenge siden sist. Jeg elsker å sitte og tegne og bare høre musikk/ha tv-en i bakgrunnen og bare kose meg Svigerinna og samboeren kommer sannsynligvis på besøk 3. helga i juli. De skal kjøre oppover til ei venninne, og da tenkte de å kjøre innom oss i samme slengen, for å hilse på lille Fragle Svigers, mine foreldre og svigerinne med samboer kommer altså oppover i løpet av juli. Sikkert ikke samtidig, da Blir koselig med besøk, alle vil jo hilse på lille gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. mai 2008 #2635 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg ser heller ingen problem med at han kan dra. Så lenge han kan avlyse hvis det skulle skje noe. Sannsynlgivis går du over, og dette er jo litt før det mest sannsynlig skjer noe... Men ville nok bedt han tatt det litt med ro med drikkinga. Så ringer du bare hvis noe skulle skje. 20 min er jo ingenting, og skulle det gå fort med deg så får dere bare møtes på sykehuset. Men tror ikke det skulle være noe problem!!! Jeg blir også fort nummen i det ene beinet når jeg står en stund. Tror det er pga vannet i kroppen. Vært sånn lenge, selv når jeg ikke er mest hoven. Lykke til hos legen i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 27. mai 2008 #2636 Del Skrevet 27. mai 2008 Synes også at mannen din kan dra. Er jo ikke så langt unna, og det er jo en stund igjen til termin også. Går nok bra Lykke til med tegningen og valg av positur :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 27. mai 2008 #2637 Del Skrevet 27. mai 2008 For halvannet år siden var jeg sååååå lei mitt lange, strie hår.... Bestemte meg bare for å gå til frisøren, og gi henne så godt som HELT frie tøyler!!! Var fryktelig spent, jeg ble ganske så kort, og det var veeeldig uvant i førsten. Men jeg ble kjempefornøyd!!! Alle skrøt masse av min nye frisyre. Så gir du frisøren frie tøyler, tror jeg nok hun/han klipper deg etter hva hun/han ser for seg at passer til ansiktsformen din! Tror nok mannen din kan dra på grillnga. Det er jo ikke langt unna, sannsynligheten for at det skulle skje noe akkurat DEN kvelden er ikke sååå stor, og han kan jo begrense alkoholinntaket. Ikke drikke seg helt fra sans og samling. Men som du nevnte, så bruker han jo ikke gjøre det heller.. Er nok ikke noe problem!!! Dessuten har vi så fine kommunikasjonsmidler i dag; MOBIL overalt!!! Be han dra og kose seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #2638 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg kan ikke klippe meg før i august for jeg har jo samlet i to år til bryllupet vårt... Men som Monica85 sier, det kan være bra å gi frisøren frie tøyler Tror jeg skal gjøre det i august :) Tror du at du kan få vondt i beina når du står som en sammenheng av ekstra vekt og litt vann i kroppen? Det skulle jo bare mangle at du skulle kjenne tyngden på slutten. Altså, misforstå meg rett... du bærer jo et annen menneske liksom Men jeg vet jo ikke jeg... bare tenker høyt Ha en fin kveld :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. mai 2008 #2639 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er bare innom med en klem jeg knøttet, og så bra du har funnet aktpossitur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2640 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg ser heller ingen problem med at han kan dra. Så lenge han kan avlyse hvis det skulle skje noe. Sannsynlgivis går du over, og dette er jo litt før det mest sannsynlig skjer noe... Men ville nok bedt han tatt det litt med ro med drikkinga. Så ringer du bare hvis noe skulle skje. 20 min er jo ingenting, og skulle det gå fort med deg så får dere bare møtes på sykehuset. Men tror ikke det skulle være noe problem!!! Jeg blir også fort nummen i det ene beinet når jeg står en stund. Tror det er pga vannet i kroppen. Vært sånn lenge, selv når jeg ikke er mest hoven. Lykke til hos legen i morra. Hei hei! Jepp,han kan avlyse hvis jeg føler det nærmer seg eller noe begynner å skje, så for min del må han bare dra på grillingen. Han tar det som regel med ro med drikkingen, så jeg tror ikke det blir noe problem. Takk for det. Synes også at mannen din kan dra. Er jo ikke så langt unna, og det er jo en stund igjen til termin også. Går nok bra. Lykke til med tegningen og valg av positur! Ja, jeg tror absolutt det går bra- og for min del må han bare dra! Takk for det:p For halvannet år siden var jeg sååååå lei mitt lange, strie hår.... Bestemte meg bare for å gå til frisøren, og gi henne så godt som HELT frie tøyler!!! Var fryktelig spent, jeg ble ganske så kort, og det var veeeldig uvant i førsten. Men jeg ble kjempefornøyd!!! Alle skrøt masse av min nye frisyre. Så gir du frisøren frie tøyler, tror jeg nok hun/han klipper deg etter hva hun/han ser for seg at passer til ansiktsformen din! Tror nok mannen din kan dra på grillnga. Det er jo ikke langt unna, sannsynligheten for at det skulle skje noe akkurat DEN kvelden er ikke sååå stor, og han kan jo begrense alkoholinntaket. Ikke drikke seg helt fra sans og samling. Men som du nevnte, så bruker han jo ikke gjøre det heller.. Er nok ikke noe problem!!! Dessuten har vi så fine kommunikasjonsmidler i dag; MOBIL overalt!!! Be han dra og kose seg! Mhm, kunne tenkt meg å gi frisøren (nesten) frie tøyler, men jeg har enda ikke funent en frisør som vil fortelle meg hva jeg kler... Skal se om jeg går innom en frisør og bestiller time i løpet av uka. Jepp, mobil må være med- og han drikker aldri veldig mye, så det er nok ikke noe problem Jeg kan ikke klippe meg før i august for jeg har jo samlet i to år til bryllupet vårt... Men som Monica85 sier, det kan være bra å gi frisøren frie tøyler. Tror jeg skal gjøre det i august Tror du at du kan få vondt i beina når du står som en sammenheng av ekstra vekt og litt vann i kroppen? Det skulle jo bare mangle at du skulle kjenne tyngden på slutten. Altså, misforstå meg rett... du bærer jo et annen menneske liksom Men jeg vet jo ikke jeg... bare tenker høyt Ha en fin kveld :-D Ah, god grunn til å ikke klippe seg, ja Ja, jeg tror nok det er slik du sier, og ja man kjenner tyngden på slutten En fin kveld til deg også! Jeg er bare innom med en klem jeg knøttet, og så bra du har funnet aktpossitur!! Hei hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå