Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

... og jeg snorker visst igjen... :sjenert: Stakkars, stakkars mannen min... Men er ikke så lett å være meg heller, i går var jeg veldig snufsete og tett i nesen- så det er sikkert derfor jeg snorket. Rart egentlig, siden jeg innbiller meg at jeg var halvvåken når han dyttet borti meg for å få meg til å slutte å snorke, og jeg mener selv jeg ikke snorket siden jeg var halvvåken... Men, han vet vel best på akkurat det der :fnise:

Greide å spise en yoghurt som gikk ut for 16 dager siden i går jeg :roll: Ble litt bekymret i ettertid, men den smakte jo helt normalt og Fragle har sparket som vanlig... Synes ikke jeg kan ringe lege eller jordmor heller- da føler jeg meg overhysterisk :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man får lov til å tippe, kan jeg tippe 1 juli?

Oj youghurten var gammel :ler: Men hvis det kjennes ut som normalt er det vel sikker greit. Ville jeg tro, men jeg har overhodet ikke peiling egentlig..

Snorking er ikke det værste da! :ler:

:klem:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sikkert merket det hvis ikke youghurten var grei.

Jeg hadde en youghurt som var blitt dårlig her, flere dager før den skulle gå ut. For det første så begeret nesten ut som det skulle sprenge, og en bitte liten smak tilsa at det ikke var spiselig!!!!

Jeg også har visst snorket når jeg har ment at jeg har vært våken :fnise: Ikke bare bare å være gift med oss gravide skjønner jeg :fnise:

Koselig med amme film da. Tenk at vi snart har hvert vårt nurk :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man får lov til å tippe, kan jeg tippe 1 juli?

Oj youghurten var gammel :ler: Men hvis det kjennes ut som normalt er det vel sikker greit. Ville jeg tro, men jeg har overhodet ikke peiling egentlig..

Snorking er ikke det værste da! :ler:

Klart du kan! :)

Ja, den var det... :sjenert: Dvs jeg så aldri på datostemplingen for akkurat den yoghurten jeg spiste, men mannen reagerte på at de andre yoghurtene i kjøleskapet (som var i samme 4-pakningen som den jeg spiste) var fra 6.mai, så jeg antar den jeg spiste også var gammel... Den smakte ikke vondt, og jeg reagerte jo ikke på konsistens eller noe, så jeg antar det går bra :)

Du hadde sikkert merket det hvis ikke youghurten var grei.

Jeg hadde en youghurt som var blitt dårlig her, flere dager før den skulle gå ut. For det første så begeret nesten ut som det skulle sprenge, og en bitte liten smak tilsa at det ikke var spiselig!!!!

Jeg også har visst snorket når jeg har ment at jeg har vært våken :fnise: Ikke bare bare å være gift med oss gravide skjønner jeg :fnise:

Koselig med amme film da. Tenk at vi snart har hvert vårt nurk :-D

Ja, det tror jeg også :Nikke: Egentlig tror jeg aldri jeg har spist yoghurt som er ødelagt, så jeg vet jo ikke hvordan den smaker da ... :sjenert:

:fnise: Nei, stakkars mennene våre har det ikke alltid like lett ;)

Ja, tenk det! :hjerter_rundt::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For gammel yogurt smaker æsj og fy! Hvis du ikke reagerte på smaken, var den helt sikkert ok å spise - ville ikke bekymret meg for det :)

Har jeg tippet? Hvis jeg ikke har tippet, vil jeg gjerne tippe 1 juli! Hvis jeg allerede har tippet, så står jeg for det jeg tippet den gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke bare bare å leve med oss gravide hele tiden, nei.

Sambo påstår at jeg også har snorka, noe jeg selvfølgelig ikke tror noe på. ;)

Men han selv...han puster som bare det og snorker og...ja..ok han må jo puste da, men det kan allikevel irritere meg. :ler:

Akk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke tilfeldigvis yoghurt fra Yoplait? Vi har brent oss en del ganger på butikker som selger yoghurtene etter at de har gått ut på dato :sur: Men det er nok ikke noe farlig så lenge den smakte greit.

Jeg tror du får før termin, jeg. Så min tippedato er 26. juni :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For gammel yogurt smaker æsj og fy! Hvis du ikke reagerte på smaken, var den helt sikkert ok å spise - ville ikke bekymret meg for det :)

Har jeg tippet? Hvis jeg ikke har tippet, vil jeg gjerne tippe 1 juli! Hvis jeg allerede har tippet, så står jeg for det jeg tippet den gangen ;)

Nei, jeg reagerte ikke før mannen sa at yoghurtene i kjøleskapet var gått ut- så da får jeg gå ut i fra at den var ok :)

:fnise: Nei,du har ikke tippet- men nå har du!

Jeg må tippe 3.juli!!!! (Da har lillebror bursdag..) :vinke:

Okidokey! :)

Innom og titter :)

30. juni er mitt hete tips ;)

Skal bli :)

Fin dato, er jo bryllupsdagen vår... :lur:

Det er nok ikke bare bare å leve med oss gravide hele tiden, nei.

Sambo påstår at jeg også har snorka, noe jeg selvfølgelig ikke tror noe på. ;)

Men han selv...han puster som bare det og snorker og...ja..ok han må jo puste da, men det kan allikevel irritere meg. :ler:

Akk...

Hehe... Nei, synes litt synd på mannen av og til...

Nei klart ikke vi snorker! :fnise:

Slitsomt med menn som har den dårlige uvanen med å puste altså! :ler:

Det var ikke tilfeldigvis yoghurt fra Yoplait? Vi har brent oss en del ganger på butikker som selger yoghurtene etter at de har gått ut på dato :sur: Men det er nok ikke noe farlig så lenge den smakte greit.

Jeg tror du får før termin, jeg. Så min tippedato er 26. juni :jepp:

Nope, det var Tine. Tror det var min egen skyld at den hadde gått ut, den har stått i kjøleskapet ei stund- var sikkert langt innenfor datoen når vi kjøpte den... Kjøpte derimot melk her en dag som gikk ut samme dagen som jeg kjøpte den! :overrasket: Dårlig av butikkene! :kjefte:

26.juni er notert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nest siste dagen på jobb i dag, og siste dagen med sjefen. Trist, men veldig koselig at jeg fikk gave fra de! :-D Fikk gavekort fra parfymeri, skulle brukes på noe til meg selv (jeg er jo ikke førsteprioriteten etterhvert nå så :fnise: ). I morgen er siste jobbdagen min, det blir trist... Samtidig så blir det godt å sove lenge og slappe av, da er jeg forhåpentligvis ikke så trøtt og sliten som jeg er nå for tiden. Dessuten kommer jeg jo selvsagt til å ta flere turer innom jobben i permisjonen min, er jo ikke så langt unna heller så ;)

Fragle har både sparket meg i ribbeina og i bekkenet (?) i dag. Sistnevnte er jeg ikke sikker på, men det føles som spark langt nede og det er ganske ubehagelig. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det jeg... Som nedpress, på en måte... kanskje? :vetikke:

Lurer på hva mer vi trenger av klær jeg, vi har en del bodyer nå, men hva mer tar man på små barn? :klø: Sokker/strømpebukse (kanskje ikke strømpebukse på sommeren?) genser og en bukse/sparkebukse? Hjelp, jeg vet jo knapt bak og frem på babyer jo! :hakeslepp: Uansvarlig av sykehuset å la oss dra hjem med en liten, forsvarsløs nyfødt baby altså! :roll:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ammetåke:

1.Holdt på å posjonere Biolaen min i transkjea mi i stedet for tranen...

2.Fikk panikk og trodde jeg hadde glemt å levere bibliotekbøkene som forfalt på tirsdag- men som ble levert på tirsdag

:klask: :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Biola du :ler:

Så koselig med gave da! Må være hyggelig å bli tenkt på! De kommer nok til å savne deg vet du ;) Nå nærmer det seg med stormskritt!!! :juhu:

Sov så godt knøttet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens ammetåke:

1.Holdt på å posjonere Biolaen min i transkjea mi i stedet for tranen...

2.Fikk panikk og trodde jeg hadde glemt å levere bibliotekbøkene som forfalt på tirsdag- men som ble levert på tirsdag

:klask: :roll::fnise:

:ler:

Jeg ble beskylt for å ha pre-ammetåke i dag...men jeg kan ikke huske hva det var for i farta.

*kremt* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med gavekort som skulle brukes til deg selv :-D

Tror ikke du trenger å kjøpe så innmari mye klær. Man får jo mye og de vokser så fort. så ikke så lett å vite hva man trenger av de forskjellige tingene.

Men sokker og strømpebukser er sikkert ikke så dumt å kjøpe. Er vel ikke det folk flest kjøper i gave.

Har hørt mange som ikke bruker så mye bukse om sommeren. De bruker heller bare body og strømpebukse. Bruker bare bukse når de skal noe.

Men aner ikke jeg altså. Aldri hatt baby før :fnise:

god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Herlig med pre-ammetåke :ler: Hvordan blir det da når man er superdistré fra før av? :klø:

Når det gjelder klær så aner jeg jo ikke jeg... lillesøs ble født sent på sommeren (august) og hun hadde bare body på seg den første uka og litt mer - etter det var jo sommeren over så hun gikk til å ha på seg bukser! Har sett på H&M at de har sånne bukser som ser ut som strømpebukser, men de er liksom ikke det... dårlig forklart. De er tynne og de ikke så så tettsittende som strømpebukser - kanskje det kan være greit å ha? De selges iallfall i to-pk. her hos oss (en ensfarget og en stripet). Og butikkene er jo åpne etter at Fragle er født også ;) Kanskje litt lettere å vite etter at han er kommet ut. Blir det en sånn sommer som vi hadde i fjor kan han vel gå med bukser og ull hele sommeren... :sjenert:

Ha en fin siste dag på jobb! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, siste dag på jobb! Herlig :) Og koselig med gave da :) Du finner sikkert noe fint til deg selv, og det har du jo fortjent :)

Pre-ammetåke er ikke bare-bare :fnise: Har vært noen episoder her også, men husker dem så klart ikke.... ;)

Ha en fin dag på jobben, og etter det GOD HELG og GOD FERIE!! :hoppe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med gave fra jobben, synes de var lure som ga deg gavekort som kan brukes bare på deg selv. Skjønner at det blir vemodig med siste dag på jobben, men du kommer nok fort nok til å få andre ting å henge fingrene i.

Måtte le litt da jeg leste om at sykehuset er uansvarlig som kan sende med en liten beibis til dere som ikke kan noe. hihi.. er nok mange som er verre enn dere da. Dere finner nok ut av ting.:)

Husker ikke om jeg har tippet noe jeg.. Hmm.. Hvis jeg har det, står jeg for det, hvis ikke tipper jeg 1.juli.

Ha en fin helg i solen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Knøttet!!

Må le litt av pre-ammetåka di. Hadde det sånn selv i går. Da hadde jeg laget en stooooor niste jeg skulle kose meg med på jobb, men reiste fra hele greia på benken. Da jeg sjekket lommeboka for å kjøpe ny lunsj, hadde jeg reist fra både kort og kontanter, så lommeboka var tom. Endte opp med å låne penger av en kollega :fnise: Han spurte om jeg var svagerskapssurrete, for det hadde kona hans vært. Men jeg har jo egentlig ikke vært det. Har bare vært mye å tenke på med bil, jobb og andre ting i det siste, så få skylde på det.

Tenk at nå er du ferdig på jobb for en god stund. Det må føles rart med en gang, men jeg tror du fort blir vant til det. Og etter et års tid skal man liksom plutselig på jobb igjen :)

Hadde jo vært hyggelig om du føde på bryllupsdagen deres da. Skikkelig romantisk, og da kommer jo ikke mannen til å glemme dagen deres heller :lur: Jeg satse også på 30.juni. (Himmel, så fort tiden har gått denne våren!)

Kos deg med fri, K. Gooooooooood helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...