Lilith Skrevet 15. april 2008 #2241 Del Skrevet 15. april 2008 Dure?! Kanskje det var lillebaby som lekte seg med radiobil eller noe? Nei, seriøst jeg vet ikke Kanskje han faktisk promper der inne? Hehe, sorry at jeg ler, bare litt morsomt... Altså, det var ikke noe lyd! Det bare dirret skikkelig inne i magen, så fort at det umulig kan ha vært spark eller noen annen bevegelse. Skikkelig sprøtt! Ja, kanskje han faktisk promper? Rampunge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. april 2008 #2242 Del Skrevet 15. april 2008 Disse magebevegelsene ... jeg skjønner ingenting, jeg. I går da jeg lå på gulvet på siden begynte det plutselig å dure i magen! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men du vet når man promper under vann? (ikke at jeg noen gang har gjort det, naturligvis! ...) Sånn føltes det - inni magen min! Og det var ikke i tarmen, altså. Hva i all verden kan det ha vært? Han ligger ikke der inne og promper så jeg kjenner det, vel?! :klø: Tror kanskje det er hikking jeg :-D De kjennes ut som masse små rytmiske bevegelser inne i magen :-D Tviler på at han promper... Det hullet skal jo være tett fram til fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. april 2008 #2243 Del Skrevet 15. april 2008 Tror kanskje det er hikking jeg :-D De kjennes ut som masse små rytmiske bevegelser inne i magen :-D Tviler på at han promper... Det hullet skal jo være tett fram til fødsel... Tenkte faktisk på hikking, men det gikk så forferdelig fort! Sånn "parapapapapapapapa" i magen. Kan det ha vært hikking, altså? I så fall tror jeg han satte en slags verdensrekord! Men er enig i at det nok ikke kan ha vært promping - det var bare så snodig. Hikking? Hm, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. april 2008 #2244 Del Skrevet 15. april 2008 Lillegutt her har ikke hikket så fort tror jeg... Men kan være ganske raskt noen ganger... Kan ikke skjønne helt hva annet det kunne være... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2245 Del Skrevet 15. april 2008 Altså, det var ikke noe lyd! Det bare dirret skikkelig inne i magen, så fort at det umulig kan ha vært spark eller noen annen bevegelse. Skikkelig sprøtt! Ja, kanskje han faktisk promper? Rampunge! Tror kanskje det er hikking jeg :-D De kjennes ut som masse små rytmiske bevegelser inne i magen :-D Tviler på at han promper... Det hullet skal jo være tett fram til fødsel... Tenkte faktisk på hikking, men det gikk så forferdelig fort! Sånn "parapapapapapapapa" i magen. Kan det ha vært hikking, altså? I så fall tror jeg han satte en slags verdensrekord! Men er enig i at det nok ikke kan ha vært promping - det var bare så snodig. Hikking? Hm, kanskje? Lillegutt her har ikke hikket så fort tror jeg... Men kan være ganske raskt noen ganger... Kan ikke skjønne helt hva annet det kunne være... :klø: Morsom diskusjon ovenfor her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2246 Del Skrevet 15. april 2008 I dag har jeg ikke vært flink med sukkeret Har spist både sjokoladekake, drukket brus og spist bamsemums... Men, har en god unnskyldning da- jeg var jo tross alt i bursdag! God nok unnskyldning? Legetime i morgen. Lurer på om legen har tenkt å gjøre ca det samme som jordmor gjør jeg, og om hun noengang har tenkt å veie meg Skal iallfall levere urinprøve og ta blodprøve vet jeg, og så håper jeg å få spurt om endel småting jeg lurer på. Når jeg gikk på jobb i dag fikk jeg plutselig vondt i høyre side av magen, skikkelig ekkelt. Når jeg stoppet opp ga det seg, men det kom tilbake med engang jeg begynte å gå igjen. Hjalp litt å holde på stedet som var vondt. Ble nesten bekymret, men Fragle har jo sparket og stått i i dag, så er sikkert ikke noe. Skal spørre legen i morgen om hva hun tror. Merkelig hvor fascinert folk er av magen! Kom noen venninner innom jobben i dag, de var jo helt bananas Sååå opptatt av magen og syntes det var såå koselig. Ei i bursdagen syntes også det var så morsomt med stor (?) gravidmage. Fikk låne en haug med gravidklær av venninna mi, så nå har jeg en penkjole, to snekkerbukser (får se om jeg går med de) en gravidgenser, to gravidbukser, noen ammebh-er og noen flere småting. Veldig greit Men nå er det på tide å ta natta, får komme innom de dagbøkene jeg ikke rakk i dag i morgen istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. april 2008 #2247 Del Skrevet 16. april 2008 Morsom diskusjon ovenfor her Ikke meningen å kuppe dagboka di ... Bursdag er absolutt god unnskyldning til å skeie ut med både sjokoladekake og bamsemums! Og brus! Hm, alltid skummelt med vondter i magen. Jeg får sånn strekk av og til som gjør kjempevondt og da må jeg bare være forsiktig med å bevege meg til det går over. Tror ikke det er noe farlig, for arvingen sparker og holder på, men ekkelt likevel ... Gøy å få låne litt gravideklær! Kjekt å slippe å kjøpe helt ny garderobe Lykke til på legetimen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2248 Del Skrevet 16. april 2008 Ikke meningen å kuppe dagboka di ... Bursdag er absolutt god unnskyldning til å skeie ut med både sjokoladekake og bamsemums! Og brus! Hm, alltid skummelt med vondter i magen. Jeg får sånn strekk av og til som gjør kjempevondt og da må jeg bare være forsiktig med å bevege meg til det går over. Tror ikke det er noe farlig, for arvingen sparker og holder på, men ekkelt likevel ... Gøy å få låne litt gravideklær! Kjekt å slippe å kjøpe helt ny garderobe Lykke til på legetimen i dag! Det går veldig bra, bare underholdende det vet du Godt bursdagsfeiring er en god unnskyldning for å skeie ut da! :-D Får en slags strekk av og til jeg også, ubehagelig... Det er vel bare fordi det vokser inni der, og det merkes jo Veldig greit å få gravidklær, det er ikke billig å kjøpe seg helt ny gravidgarderobe, nei! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2249 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) 30 uker! :-D Bare 7 uker (etter mine beregninger) til jeg går ut i permisjon, og 10 uker og 2 dager til terminen! :-D Gikk veldig bra hos legen i dag. Lille Fragle hadde en fin hjertelyd på 140, og han lå i hodeleie, uten at hodet har festet seg. Blodtrykket mitt var 123/74, urinprøven antar jeg var fin- de sa ikke noe om den Tror graviditet er smittsomt på legekontoret mitt, jeg. Først ble legen min gravid, så fikk hun en gravid vikar og nå er vikaren til vikaren gravid Har faktisk ikke sett at vikaren til legen min var gravid før nå, og hun har termin før meg... Legesekretæren kjente meg visst igjen, sa at magen har vokst godt og at jeg har fått fin mage :-D Koselig Nå skal jeg spise min andre frokost, eller kan jo kalle det lunsj. Litt sunnere i dag enn i går: grovt rundstykke med appelsinmarmelade, tropisk juice, go'morgen yoghurt, 1 appelsin og 1 eple Fikk så lyst på frukt, og spesielt tropisk nektar! :-D Endret 16. april 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. april 2008 #2250 Del Skrevet 16. april 2008 30 uker!!! :-D Synes disse svangerskapene går himla fort, jeg. Etter uke 18 ca så raste det avgårde, for min del i alle fall. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. april 2008 #2251 Del Skrevet 16. april 2008 30 uker! Gleder meg til jeg kommer dit Tenk at det er under to måneder til du går ut i permisjon..... Gøy med vognbestilling Blir moro når dere får den i hus og skal montere, og legge sammen/slå opp og prøvetrille Svigermor begynte også med den der "dere skal vel ikke kjøpe vogn før ungen er født?"-greia. Jeg ble irritert, og sa klart i fra om at vi skal ha vogna i hus i god tid... Vil gjøre andre ting enn å shoppe vogn den første tida sammen med babyen... Blir vel nok stress uansett. Angående sukker tror jeg anbefalt inntak er 50 gram per dag. Det er IKKE mye... Kos deg i bursdager og helger, og skeier du ut litt ellers også, så ikke ha dårlig samvittighet for det. Men er sikkert bedre med pålegg og andre ting som inneholder andre ting enn bare sukker, sammenlignet med brus som er bare vann, sukker og tilsetningsstoffer. Er ikke noe flink selv, så har ingen tips til deg... Får ofte behov for å kose meg med noe søtt... Men jeg tar tran og biovit da, som kompensasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. april 2008 #2252 Del Skrevet 16. april 2008 30 uker!!! Rart å passere den grensa syntes jeg. Var plutselig ikke så lenge igjen... Ble litt kupping ja... Sorry Fint at alt var bra hos legen :-D Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. april 2008 #2253 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Ahhh.. nå fikk jeg lyst på bamsemums.. 30 uker Endret 16. april 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. april 2008 #2254 Del Skrevet 16. april 2008 30 uker, jo! Må litt for det. Godt alt så bra ut hos legen - morsomt med smittsom graviditet! God lunsj (nå ble jeg fysen også, selv om jeg nettopp har spist selv. Hm ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 16. april 2008 #2255 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) 30 uker! Synes jeg nettopp var der selv (Er bare 3 uker mellom oss, så det er jo ikke rart) Lunsjen din høres kjempegod ut! Her ble det knekkebrød med brunost og et eple. Men jeg har gruelig lyst på bamsemums Disse magebevegelsene ... jeg skjønner ingenting, jeg. I går da jeg lå på gulvet på siden begynte det plutselig å dure i magen! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men du vet når man promper under vann? (ikke at jeg noen gang har gjort det, naturligvis! ...) Sånn føltes det - inni magen min! Og det var ikke i tarmen, altså. Hva i all verden kan det ha vært? Han ligger ikke der inne og promper så jeg kjenner det, vel?! :klø: Fin beskrivelse av duren! Vet dere, jeg har hørt at det er babyen som tisser der inne når man kjenner slik during eller dirring Endret 16. april 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 16. april 2008 #2256 Del Skrevet 16. april 2008 :juhu: :juhu: :juhu: for 30 uker. herregud, så fort tiden går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. april 2008 #2257 Del Skrevet 16. april 2008 Vet dere, jeg har hørt at det er babyen som tisser der inne når man kjenner slik during eller dirring Kanskje det :klø: aldri hørt at man kan kjenne det... Har heller ikke kjent noe sånt da... Kanskje lillegutt er litt beskjeden og bare tisser så mamman hans ikke kjenner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 16. april 2008 #2258 Del Skrevet 16. april 2008 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. april 2008 #2259 Del Skrevet 16. april 2008 Hurra for 30 veker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 16. april 2008 #2260 Del Skrevet 16. april 2008 Bare innom å leser og hilser på. Ha en fin onsdags kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå