Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:danser: 29 uker!!!! :danser:

Fin mage, tydelig at du er gravid ja. Også så fin vogge, morsomt å ha noe en selv har brukt.

Mannen din får permisjonspenger etter hva han har tjent den siste tida før han går ut i permisjon vel... Så jobber han bare 80% når han går ut i permisjon så blir vel det grunnlaget...

Har hatt litt samme problem med min kjære. Han jobber skift nå, men er egentlig ikke ansatt i en slik stillig. De må bare jobbe sånn pga kapasitetsproblemer. Jammen ikke lett å få et svar på hva man skal sette på søknaden da...

Men vi får uansett betalt fra jobben, og han skal bare være hjemme i 6 uker. Så gjør ingen stor forskjell for oss...

Håper dere finner ut av det, og at mannen din finner en annen jobb før den tid. Så slipper dere hele problemet.

Litt utydelige bilder, hadde en del av de vi også. Men klarer jo fint å skimte ansiktet da :hjerte:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så fiiiiiin mage du har! :hjerter_rundt: Og den fine gutten som ligger inni da :love: Kunne tyde et lite ansikt der - på det første bildet iallfall! :-D

Ha en kjempefin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage! :hjerter: Og nydelig vogge!

Søte :babygutt: :rødme:

Permisjonspapirene er et styr å få fylt ut, synes jeg. Eller, det verste er å finne riktig fordeling... Jaja, vi kommer vel i mål til slutt!

Forresten, jeg har hørt at synet endrer seg litt når man er gravid, så å skaffe seg nye briller da, er ikke så lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har Knøttet - og fortsatt ingen strekkmerker? Jeg er imponert :)

Vanskelig dette med permisjonsregler altså, jeg burde begynne å sette meg skikkelig inn i dette selv :klø:

Også bilder av lillegutt da :hjerte: Jeg skimter ansiktet i alle fall :-D Fiiine gutten!

Takk :rodme:

Nei, ingen strekkmerker enda! *bank i bordet* Tror kanskje jeg har et lite et på ene puppen, men er jammen meg ikke sikker faktisk..

Permisjonsregler er veldig vanskelige, får hodepine av mindre! *sukk*. Heldigvis er mannen flinkere til å tenke logisk enn meg :sjenert:

Ser et lite ansikt ja, men han gjemmer seg litt da ;)

Permisjon er tydeligvis ikke bare, bare nei.

Fine bilder, skimter et ansikt jeg også :)

:riste: Nei, ikke akkurat... *sukk*

Godt å høre at det er flere som ser ansiktet hans :)

:danser: 29 uker!!!! :danser:

Fin mage, tydelig at du er gravid ja. Også så fin vogge, morsomt å ha noe en selv har brukt.

Mannen din får permisjonspenger etter hva han har tjent den siste tida før han går ut i permisjon vel... Så jobber han bare 80% når han går ut i permisjon så blir vel det grunnlaget...

Har hatt litt samme problem med min kjære. Han jobber skift nå, men er egentlig ikke ansatt i en slik stillig. De må bare jobbe sånn pga kapasitetsproblemer. Jammen ikke lett å få et svar på hva man skal sette på søknaden da...

Men vi får uansett betalt fra jobben, og han skal bare være hjemme i 6 uker. Så gjør ingen stor forskjell for oss...

Håper dere finner ut av det, og at mannen din finner en annen jobb før den tid. Så slipper dere hele problemet.

Litt utydelige bilder, hadde en del av de vi også. Men klarer jo fint å skimte ansiktet da :hjerte:

Ha en fin dag :klemmer:

Ja, jeg vet at han får penger ut fra hvor mye han har jobbet- men han kan visst ikke utsette permisjonen sin siden han ikke har kontrakt på at han jobber 100%- og da blir det vanskelig med den ordningen vi ville ha... Hm, jeg er elendig til å forklare...

Bildene ble ikke de beste nei, men ser jo noen trekk til lillegutten :hjerte:

Takk i like måde! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekk kar du bærer på! Kunne fint se ansikt på bildene :)

Å finne ut av permisjonsreglene er noe herk. Styrer med det selv nå, og holder på å bli småsprø. Når må man sende inn søknaden, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også et ansikt!!! Det blir nok en pen gutt!!! ;)

Verdens peneste, siden han har den faren han har ;)

Er overhode ikke partisk, altså! :fnise:

Så fiiiiiin mage du har! :hjerter_rundt: Og den fine gutten som ligger inni da :love: Kunne tyde et lite ansikt der - på det første bildet iallfall! :-D

Ha en kjempefin dag! :klemmer:

Fikk flere bilder også, men la ut de vi syntes var best :)

En kjempefin dag til deg også! :klem:

Kjempefin mage! :hjerter: Og nydelig vogge!

Søte :babygutt: :rødme:

Permisjonspapirene er et styr å få fylt ut, synes jeg. Eller, det verste er å finne riktig fordeling... Jaja, vi kommer vel i mål til slutt!

Forresten, jeg har hørt at synet endrer seg litt når man er gravid, så å skaffe seg nye briller da, er ikke så lurt.

:Nikke: det lille man ser av han er iallfall søtt! :fnise:

Mannen har printet ut permisjonspapirene, var ikke bare bare å fylle de ut heller så det ut til nei :riste: Vi kommer nok i mål, ja! :tommelsmil:

Hmm... Tror det kan være noe i det der, for jeg synes synet mitt har forandret seg litt. Kanskje jeg skal høre med legen min hva hun mener når jeg likevel skal dit, før jeg gjør noe med synsprøve og sånt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 uker! :-D Bare 11 uker igjen ca! :overrasket:

Snikskriver fra jobben nå, har ikke helt lov til det :sjenert:

Det er egentlig Imli sin skyld, måtte jo innom når det er så spennende med føding og greier! :-D

:duskedame: :duskedame: :duskedame: for Imli og babyen! :-D

Mannen hadde egentlig tenkt seg innom Nav igjen i dag, for å spørre om utfylling av permisjonspapirer. Men så fant han ut at han ikke orker å sitte og vente i nesten en time, så han sender mail istedet. Jeg er overbevist om at han bare blir henvist til hjemmesidene deres, men han mener at det ikke står der. *sukk* Håper han finner ut av det iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt! :Gjesp: Har gått i høyhælte sko hele dagen på jobb, kjente det i føttene etterpå ja...

Tror planen i dag blir å henge opp klær etter at jeg har skrevet fra meg på KG :husarbeid: og så slappe av på sofaen og se Ugly Betty og div. annet jeg kommer over av serier :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permisjonspapirer er en utfordring ja... Vi var ganske enkle, men er mye en må tenke igjennom.

Dessuten synes jeg det er utrolig irriterende at de inndrar det som er igjen av ukene før fødsel hvis ungen blir født for tidlig, men at du ikke får ekstra hvis ungen blir født for seint...

Måtte vel vært enklest og sagt at så mange uker får du. Du må begynne tre uker før fødsel. Så fikk man en fast dato med en gang...

Lilith: Tror ikke du trenger å stresse med å sende inn. Jeg har sendt inn. Men bare fått en bekreftelse på at den er mottatt og endelig bekreftelse sendes etter fødsel når man vet hvor lang permisjonen blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens peneste, siden han har den faren han har ;)

Er overhode ikke partisk, altså! :fnise:

Neeida :fnise: Men det er bra, for det er jo sånn det skal være da :lol:

God graviditetskveld til deg knøttet! :goodbye:

(Aaahh :dåne: jeg glemte ugly betty... :roll)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permisjonspapirer er en utfordring ja... Vi var ganske enkle, men er mye en må tenke igjennom.

Dessuten synes jeg det er utrolig irriterende at de inndrar det som er igjen av ukene før fødsel hvis ungen blir født for tidlig, men at du ikke får ekstra hvis ungen blir født for seint...

Måtte vel vært enklest og sagt at så mange uker får du. Du må begynne tre uker før fødsel. Så fikk man en fast dato med en gang...

Lilith: Tror ikke du trenger å stresse med å sende inn. Jeg har sendt inn. Men bare fått en bekreftelse på at den er mottatt og endelig bekreftelse sendes etter fødsel når man vet hvor lang permisjonen blir.

:Nikke: Skjønner ikke at de kan gjøre det! Det er jo ikke gitt at alle babyer kommer for sent, dårlig gjort at foreldrene må svi for at babyen kommer for tidlig! :roll:

Neeida :fnise: Men det er bra, for det er jo sånn det skal være da :lol:

God graviditetskveld til deg knøttet! :goodbye:

(Aaahh :dåne: jeg glemte ugly betty... :roll)

:fnise: Går det an å glemme et program slik? Er nok for tv-slave til det jeg :sjenert::fnise:

Takk for det, og god kveld til deg også! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, synes det er litt spesielt...

Nesten så en håper at ungen i hvert fall ikke kommer så altfor tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av ein perfekt gravidmage du har, Knøttet! :hjerter:

Og så artig med 3D-bilder av lille fragle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Går det an å glemme et program slik? Er nok for tv-slave til det jeg :sjenert::fnise:

Det var nok både fordi jeg trodde det var fredag og fordi tven var okkupert.. Mest det siste kanskje.. dumme kjærste :nei::kjefte::fnise:

men kanskje man kan få be om ett kort lite sammendrag? :sjenert:

:pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...