Gjest Ballerina Skrevet 7. april 2008 #2141 Del Skrevet 7. april 2008 Og så ventar eg spent på magebilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2142 Del Skrevet 7. april 2008 Så koselig at dere hadde et fint besøk. Kan tenke meg det var mange som likte å kjenne spark :-D Koselig med gaver da :-D Hehe, alle syntes det var sååå koselig med spark fra lillegutten! Mhm, kjempekjekt å få klær til babyen. Høres ut som ei veldig fin helg, gjør godt me noen turer "heimatt" Og gaver er jo bestandig koselig Er mest riktig å veie seg på morgenen ja, etter dobesøk og før mat. Ja, hadde en kjempefin om enn litt hektisk helg. Føler meg faktisk sliten, men er jo gravid og blir fortere sliten for tida da... Er det jeg har hørt angående veiing også, så da holder jeg meg til det Velkommen tilbake! Jeg venta med å føde like godt jeg Takk Hehe, flink jente det ;)Nå skal du få lov til å føde, altså! Høres ut som om du hadde en kjempefin helg! Kjekt å være hjemme en tur :-D Ja, veldig fin helg, og alltid godt å komme seg litt hjem Hørtes kos ut med en tur hjem. Moro at flere fikk kjenne spark, og det er klart du er en turist-attraksjon med magen nå. Moro å få litt klær og sånt også da. Kommer sikkert greit med. Hørtes ut som du hadde en fin-fin helg "[navnet på barndomsbyen min] sin nye turistattraksjon: Knøttet med magen!" *fnise* Hadde en kjempekoselig helg, ja Gratulerer med overgang til 3. trimester! Heilt utrulig kor fort tida går! Og så ventar eg spent på magebilde. Takk, takk. Ja, tida går skremmende fort! Magebilde kommer etterhvert Hehe, det kommer det kommer. forhåpentligvis i løpet av morgendagen om jeg husker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2143 Del Skrevet 7. april 2008 Nå er jeg sur, sint og frustrert Mannen har jobbet på sin nåværende arbeidsplass i tre-fire år, og det siste året (og enda litt lengre) har han ventet på å få kontrakt, helst 100%. Han jobber så og si 100% allerede, men trenger det på kontrakten for å få 100%utbetaling i permisjonen, og for å få boliglån senere. Jobben har brukt laaaang tid på å regne ut om han kan få kontrakt, og nå har de sannsynligvis kommet frem til at han ikke kan få kontrakt på mer enn 80%! Dessuten takket han nei til et jobbintervju på østlandet (nær familien sin) i høst, mye pga han ville vente og se hvordan det gikk i den jobben han har nå. Noe han angrer på når han ser hvilke idioter de som sitter i ledelsen der er... *sukk* Jeg vil flytte til kjøpt leilighet og skaffe oss bil- vil ikke leie til all evighet! Vi bor nå i en leid leilighet med kun ett soverom. Det går så klart bra det, iallfall et år til men ikke særlig mye lengre siden vi ikke har så god plass. Det er dessuten ikke særlig smart at babyen begynner å krabbe her vi bor, gulvet er ikke spesielt egnet... Gleder meg til jeg går ut i permisjon jeg, slappe av litt og nyte dagene. Skjønt, jeg er vel så stor og tung og har en del plager innen den tid at jeg neppe får nytt dagene så godt som jeg håper :tung1: Har endel kramper i leggene for tida, våkner opp om natta og har dritvondt. Heldigvis plages jeg bare om natta, så skal vel ikke klage. Nå husker jeg ikke om jeg har skrevet at foreldrene våre skal spleise på vogn eller ikke (gravidtåka?) men det skal de altså Kjempekjekt og veldig snilt av de at de har lyst til det, vogn er jo ikke akkurat billig! Har hentet babypakke og gratis bleiebøtte vi nå, veldig kjekke ting ser det ut til Veldig greit å få ting gratis, håper tingene er noe tess også nå da Blir godt med fri i morgen, skal sove leeeeenge, en liten tur til byen og koooose meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. april 2008 #2144 Del Skrevet 8. april 2008 Æsj, for noe dritt med arbeidsplassen til mannen din! Skjønner godt du er frustrert. Er det ingen arbeidsplasser og sjefer som er ok lenger? Synes absolutt alle sliter for tida, jeg! Og sånt stress trenger man virkelig ikke ... Hva tenker dere nå, da? Noen mulighet for at mannen din likevel kan søke på den jobben på østlandet, eller er stillingen besatt? Flott at foreldrene dine vil spleise på vogn! Snille foreldre Hva slags vogn er det dere vil ha? Hvor er det forresten du får den bleiebøtta fra? Den vil jeg også gjerne ha kloa i ... Ha en fin fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 8. april 2008 #2145 Del Skrevet 8. april 2008 Så kjedelig at mannen din fikk ikke 100% kontrakt. Jeg vet hvor frusterende kan det være med dumme ledere og hvor irriterende det er og hvor lite de noen gang setter pris på sine medarbeidere. Og kramper i legene høres ikke bra ut. Jeg tror jeg har hørt et sted at man mangler noe i kroppen hvis man får kramper i legene, men om det er helt sant og hva er det man mangler det vet jeg ikke Snille foreldrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2146 Del Skrevet 8. april 2008 Æsj, dumme jobben til mannen din. Ikke alle sjefer som er like greie, nei... De tenker vel stort sett på å tjene mest mulig penger... Leggkramper er fælt! Jeg har ikke hatt det så mye, men det har vel hendt noen ganger. Litt ekkelt liksom, får ikke strekt ut beinet... Håper du fikk sove godt i natt uten for mye av den slags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. april 2008 #2147 Del Skrevet 8. april 2008 Så synd at sjefene til mannen din er så vanskelige! Det er vel lite å gjøre med det..? Håpe det ordner seg på en eller annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. april 2008 #2148 Del Skrevet 8. april 2008 Uff, så kjedelig med jobben hans... Hadde blitt kjempeirritert om det gjalt meg. Er tross alt arbeidstakers marked for tida, så ville nok vurdert sterkt å søke en annen plass da ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. april 2008 #2149 Del Skrevet 8. april 2008 Hvordan er formen? Du jeg lurte på en ting, i den gamle dagboka di så stod det at du hadde laget geleshots, hvordan gjørman det?? Oppskrift? Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. april 2008 #2150 Del Skrevet 8. april 2008 **abbonere** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 8. april 2008 #2151 Del Skrevet 8. april 2008 Knøttet :troeste: Så dårlig gjort av arbeidsgiverne til mannen din! Er det ikke noe håp om å få 100% likevel? Uff, leggkramper høres vondt ut! Har du prøvd magnesiumtilskudd? Evt. banan før du legger deg? Banan inneholder kalium (tror jeg), som er bra for rastløse bein, i hvert fall. Det skal også hjelpe å tøye leggene hver dag Håper det blir bedre Men så bra at dere får vogn, da! Hvor er det forresten du får den bleiebøtta fra? Den vil jeg også gjerne ha kloa i ... Lilith, her får du gratis bleiebøtte :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2152 Del Skrevet 8. april 2008 Æsj, for noe dritt med arbeidsplassen til mannen din! Skjønner godt du er frustrert. Er det ingen arbeidsplasser og sjefer som er ok lenger? Synes absolutt alle sliter for tida, jeg! Og sånt stress trenger man virkelig ikke ... Hva tenker dere nå, da? Noen mulighet for at mannen din likevel kan søke på den jobben på østlandet, eller er stillingen besatt? Flott at foreldrene dine vil spleise på vogn! Snille foreldre Hva slags vogn er det dere vil ha? Hvor er det forresten du får den bleiebøtta fra? Den vil jeg også gjerne ha kloa i ... Ha en fin fridag! Er visst mange drittsjefer rundt omkring, ja... Skjønt i akkurat dette tilfellet er det ikke mannens sjef som er dust, men de høyt oppe i ledelsen som tjener mange millioner i året, men som mener at bedriften ikke har råd til å ansette mannen i 100% stilling selv om han jobber der 100% fra før... Mannen kommer til å søke alt han kommer over av potensielle jobber for tida, og det bra med å ikke ha kontrakt er at han kan gå på dagen om han får en annen jobb. Den jobben på østlandet var ledig i høst, så jeg tviler på at de fortsatt trenger folk... Vi har bestemt oss for en Emmaljunga cangaroo slik ser sportsvogndelen ut, i den fargen vi vil ha og slik ser vognbagen ut, med riktig farge Skjønt, fargene blir ikke heeelt riktig når man ser de på en pc-skjerm da... Takk for det, skal prøve å kose meg i sola! Så kjedelig at mannen din fikk ikke 100% kontrakt. Jeg vet hvor frusterende kan det være med dumme ledere og hvor irriterende det er og hvor lite de noen gang setter pris på sine medarbeidere. Og kramper i legene høres ikke bra ut. Jeg tror jeg har hørt et sted at man mangler noe i kroppen hvis man får kramper i legene, men om det er helt sant og hva er det man mangler det vet jeg ikke Snille foreldrene Ja-a... drittjobb og drittsjefer som tjener alt for godt og som ikke har peiling på noe! Jeg har også hørt at man mangler noe (magnesium, kalium eller noe?) om man får kramper i leggen... Heldigvis er det ikke hver natt jeg plages, men det er ekkelt nok Æsj, dumme jobben til mannen din. Ikke alle sjefer som er like greie, nei... De tenker vel stort sett på å tjene mest mulig penger... Leggkramper er fælt! Jeg har ikke hatt det så mye, men det har vel hendt noen ganger. Litt ekkelt liksom, får ikke strekt ut beinet... Håper du fikk sove godt i natt uten for mye av den slags Mhm, tjene penger og opprette unødvendige stillinger i ledelsen fordi noen de kjenner trenger jobb kan de, men å ansette en som likevel jobber 100% og som de virkelig trenger det kan de ikke! Leggkramper er utrolig ekkelt, ja... Våkner opp om natta og har skikkelig vondt Heldigvis sk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2153 Del Skrevet 8. april 2008 Så synd at sjefene til mannen din er så vanskelige! Det er vel lite å gjøre med det..? Håpe det ordner seg på en eller annen måte Det er nok lite å gjøre med det, ja... Han kan jo skrive under på 80% kontrakt, men fordelen med å ikke ha kontrakt er at han kan gå på dagen om han finner seg en annen jobb, så han satser på det. Selv synes jeg det er litt risikabelt å ha jobb uten kontrakt jeg da, men... Joda, det ordner seg nok, før eller siden. For et år siden trodde jeg jo ikke noe på at vi snart kunne begynne prøvingen på baby heller, og iallfall ikke at jeg skulle være gravid nå! Uff, så kjedelig med jobben hans... Hadde blitt kjempeirritert om det gjalt meg. Er tross alt arbeidstakers marked for tida, så ville nok vurdert sterkt å søke en annen plass da ja... Det er noe dritt... Ja, han skal søke jobber for harde livet nå, så får håpe det ordner seg. Har i tillegg en utdannelse det er vanskelig å få jobb innen da, selvfølgelig... Hvordan er formen? Du jeg lurte på en ting, i den gamle dagboka di så stod det at du hadde laget geleshots, hvordan gjørman det?? Oppskrift? Ha en fin dag!! Så koselig med et nytt (med mindre du har skiftet nick?) fjes i boka mi Geléshots ja, eh... Jeg husker faktisk ikke helt Man tar en pakke gelé og lager til den slik det står på pakken, men erstatter noe av vannet med sprit. Du kan jo prøve denne oppskriften. Husker ikke hvor mye sprit vi brukte, men tror det ble litt lite eller så var det det at det fordampet Ha en fin dag du også! Knøttet :troeste: Så dårlig gjort av arbeidsgiverne til mannen din! Er det ikke noe håp om å få 100% likevel? Uff, leggkramper høres vondt ut! Har du prøvd magnesiumtilskudd? Evt. banan før du legger deg? Banan inneholder kalium (tror jeg), som er bra for rastløse bein, i hvert fall. Det skal også hjelpe å tøye leggene hver dag Håper det blir bedre Men så bra at dere får vogn, da! Lilith, her får du gratis bleiebøtte :-D Ser veldig dårlig ut å få 100% ja.... Det er vel ikke et garantert nei, men veldig sikkert slik jeg forstod det. Har ikke prøvd magnesiumtilskudd nei, men banan spiser jeg så og si hver eneste dag faktisk. Får se om jeg prøver tilskudd hvis det fortsetter Ja, kjekt å få vogn! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. april 2008 #2154 Del Skrevet 8. april 2008 Aha Så festlig! Er ny i boka di ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2155 Del Skrevet 8. april 2008 Så herlig å våkne til fridagen sin med strålende sol! I går var jo været helt på trynet, så hadde ikke forventet dette finværet! Skal snart en tur til byen å fikse endel småting, og ellers blir det bare avslapping i dag. Herlig Skal kjøpe meg marsipankakestykke, har hatt så lyst på det helt siden før jeg dro hjem i helga- men det ble ikke til at jeg spiste det når jeg var hjemme så da blir det i dag Har vondt i magen for tida, litt ovenfor trusekanten på en måte der magen begynner. Kjenner det spesielt hvis jeg har sittet eller ligget en stund og skal reise meg. Føles både vondt og ømt, og jeg må gå litt krokete før det blir litt bedre etterhvert. Blir nesten litt bekymret, men Fraglen sparker jo som bare det så han har det vel fint. Om en uke skal jeg til legen og om to uker skal jeg til jordmor. Ble litt kluss i systemet fordi legen min ikke har holdt seg til den planen om hvilke uker i svangerskapet jeg skal til kontroll, så jordmor foreslo at jeg utsatte legetimen min, eller kuttet den ut. Tror jeg tar begge timene så tett likevel jeg, for jeg skal uansett til legen for å ta blodprøve snart, og det er ikke så dumt med en sjekk heller selv om legen og jordmora sikkert gjør ca det samme på kontrollene. Så får jeg heller bestille enda en ny legetime i riktig uke etter jordmortimen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. april 2008 #2156 Del Skrevet 8. april 2008 Kjedelig når sjefene er sånn. Får håpe samboeren din finner noe bedre. Som du sier litt risikabelt, men samtidig litt dumt å signere når de behandler han sånn. Men så du skrev om permisjonspenger. Han har krav på det selv om han er på kontrakt. Så det skal ikke ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. april 2008 #2157 Del Skrevet 8. april 2008 Uff, så synd med jobbsituasjonen til samboeren din. Skjønner godt at du blir frustrert, spesielt når han jobber i 100% stilling uansett. Jeg har også fått kramper i beina et par netter nå, ikke noe særlig. Skjønte ingenting første natta jeg våknet med det; det å våkne helt plutselig av å ha dritvondt i beinet er rar opplevelse Sola skinner fortsatt, så jeg håper du nyter fridagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. april 2008 #2158 Del Skrevet 8. april 2008 Hei! Leggkramper er ikke godt Men som sagt ovenfor, det hjelper strekke legge både når du kjenner at du får kramper og på dagtid innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2159 Del Skrevet 8. april 2008 Kjedelig når sjefene er sånn. Får håpe samboeren din finner noe bedre. Som du sier litt risikabelt, men samtidig litt dumt å signere når de behandler han sånn. Men så du skrev om permisjonspenger. Han har krav på det selv om han er på kontrakt. Så det skal ikke ha noe å si. Mhm, får håpe det Ja, han har krav på permisjon- men han får ikke 100% utbetaling i 44 (?) uker når han bare har 80% Uff, så synd med jobbsituasjonen til samboeren din. Skjønner godt at du blir frustrert, spesielt når han jobber i 100% stilling uansett. Jeg har også fått kramper i beina et par netter nå, ikke noe særlig. Skjønte ingenting første natta jeg våknet med det; det å våkne helt plutselig av å ha dritvondt i beinet er rar opplevelse Sola skinner fortsatt, så jeg håper du nyter fridagen din! Hadde heldigvis ikke krampe i natt, håper den holder seg unna! Har nytt fridagen min, og skal fortsette med det! Hei! Leggkramper er ikke godt Men som sagt ovenfor, det hjelper strekke legge både når du kjenner at du får kramper og på dagtid innimellom Er så i ørska når jeg våkner med smerte i beinet at jeg ikke får strekt foten den veien den skal strekkes... Finner ut av det etterhvert, men føler jeg aldri får strekt ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2160 Del Skrevet 8. april 2008 Magebilde! Er vel ingen vits i å ta det før man spiser om morgenen lengre, magen er nok like stor uansett Skjønner ikke hvorfor jeg bretter opp toppen lengre, men men La med et bilde av vugga vi skal bruke også jeg Pappa lagde den til meg når jeg ble født, så den har jeg ligget i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå