Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

God tur hjem :-D

Kan tenke meg det blir koselig.

Tror ikke du skal bekymre deg for mye for røykelaksen. Er den fesk mener jeg det skulle være greit.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur hjemover :)

Håper hofta blir bedre, og gnagsåret!

En god-helg- :klem: fra meg :)

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil gjerne ha en halv med laks, er du snill, men UTEN laks, og MED alt tilbehøret som hører til roastbeefen - men uten roastbeef. Også vil jeg gjerne ha litt syltetøy og sylteagurker på toppen. Med pisket krem". Gravid, ja. :fnise:

Håper hofta har blitt bedre! God tur hjemover i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt med helg:) Dere får ha en fin kjøretur. Jeg elsker også å kjøre bil. Det er så hyggelig å bare være oss i bilen. Høre på musikk, synge med, skravle og spise is :love:

Så deilig å kjenne bevegelser fra Nurket. Gleder meg til mitt Nurk vokser seg stor nok til det :rødme:

Hvordan går det forresten med hofta?

Håper du får en fin kveld :)

:Nikke: Kjempeherlig! :-D

Ja, det er kjempekoselig å kjøre, prate, høre musikk og bare kose seg!

Bare gled deg til du kjenner babyen din, det er helt fantastisk! :rødme:

Det går bedre med hofta :)

God helg!

God tur hjem :-D

Kan tenke meg det blir koselig.

Tror ikke du skal bekymre deg for mye for røykelaksen. Er den fesk mener jeg det skulle være greit.

Ha en fin kveld :klem:

Takk :) Ja, det blir nok kjempekoselig, gleder meg!

Ja, sant det... Men man vet jo aldri om den er fersk når man kjøper den ute... Er ikke så veldig bekymret altså, da hadde jeg ikke spist den.

God helg! :klem:

God tur hjemover :)

Håper hofta blir bedre, og gnagsåret!

En god-helg- :klem: fra meg :)

Takk :)

Hofta er bedre, og gnagsåret har fått plaster så da håper jeg det hjelper slik at jeg slipper å gå å halte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil gjerne ha en halv med laks, er du snill, men UTEN laks, og MED alt tilbehøret som hører til roastbeefen - men uten roastbeef. Også vil jeg gjerne ha litt syltetøy og sylteagurker på toppen. Med pisket krem". Gravid, ja. :fnise:

Håper hofta har blitt bedre! God tur hjemover i dag. :klem:

:fnise: Høres akkurat ut som meg! :overrasket: Problemet er bare at jeg er ikke bare gravid, jeg er kresen også :sjenert: Alltid like morsomt å be om f.eks en baguett uten ditt, og datt og det og det og det :sjenert: Folk tror sikkert jeg er gal :tunge1:

Takk, den er bedre i dag :)

Takk for det, og god helg! :klem:

God tur hjem! :klemmer: Kose deg mye! :)

Takk, skal storkose meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en liten sniktur innom før vi drar :lur:

Følte magen min var veldig strekt og øm i dag når jeg stod opp, den er jo strekt jeg forstår jo det :fnise: Men var litt sært likevel.

Det regner dessverre i dag, men det er jo ikke så farlig når vi skal kjøre :)

Tenkte å hente gratis bleiebøtte også, når vi likevel har bil og skal forbi der vi får den. Får gratispakke fra apoteket også, men den tar vi senere :)

God helg, alle sammen! :sol:

ps: Imli, nå må du ikke føde før jeg er tilbake altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp! lenge siden jeg har vært her. Har ligget syk med lungebetennelse, men er på bedringens vei. God tur i helgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i grunn å føde i helga jeg da ;)

Ha det fint :klemmer:

:fnise: Antok det, ja ;) Men jeg vil følge med på fødselen! :-D

Godt hofta di er bedre.

God helg :klem:

God helg! Kjør pent :)

Takk, og god helg til deg også :)

Hei snupp! lenge siden jeg har vært her. Har ligget syk med lungebetennelse, men er på bedringens vei. God tur i helgen!

Hei hei!

Uff, det høres kjedelig ut med lungebetennelse! Godt du er bedre nå :troest:

Lenge siden sist. Håper det står greit til med deg og nurket.

Ha en fin uke! :klem:

:vinke:

Her går det bare bra. Føler meg litt stor og tung, men det hører med ;)

Takk for det, og ha en fin uke du også! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En rask oppdatering rett etter at jeg har kommet hjem. KG-avhengig, jeg? Jadda! ;):fnise:

Hatt en kjempekoselig helg, fått møtt flere venninner og føler meg nesten som en attraksjon med magen som alle vil kjenne på og kommentere :fnise: Koselig å få høre at jeg har fin mage da :)

Mamma, pappa og ei venninne fikk kjenne Fraglen sparke, kjempemorsomt :) Han har vært aktiv i helga, lille bøtteknotten :rødme:

Kjenner at jeg har blitt større og tyngre, greier ikke å sitte så lenge uten at jeg får vondt i ryggen, spesielt ikke når vi kjørte. Jeg har gått opp litt i vekt også, selv om jeg ikke vet hva vekta mi lå på før jeg ble gravid... :sjenert:

Sånn i utgangspunktet lå jeg vel på ca 53-55kg før jeg ble gravid, og nå ligger jeg ca på 62kg. Da har jeg veid meg om morgenen for det er vel det man skal gjøre tror jeg? :klø: Egentlig rart at hverken jordmor eller lege har veid meg hittil, men men er vel ikke noen fare så lenge man ikke går for lite eller for mye opp i vekt.

Fått en del babyklær som ble brukt av søskenbarnet mitt fra farmora mi, og fikk en nattdrakt med Tigergutt fra tanten min, kjempeskjønt! :-D

Skal innom dagbøkene også, men det blir sansynligvis ikke før i morgen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere hadde et fint besøk. Kan tenke meg det var mange som likte å kjenne spark :-D

Koselig med gaver da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ei veldig fin helg, gjør godt me noen turer "heimatt" :)

Og gaver er jo bestandig koselig :)

Er mest riktig å veie seg på morgenen ja, etter dobesøk og før mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes kos ut med en tur hjem. Moro at flere fikk kjenne spark, og det er klart du er en turist-attraksjon med magen nå. :fnise:

Moro å få litt klær og sånt også da. Kommer sikkert greit med. :)

Hørtes ut som du hadde en fin-fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overgang til 3. trimester! :danser: Heilt utrulig kor fort tida går!

Og så ventar eg spent på magebilde. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...