Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

:hallo:

God morgen, Knøttet :)

Så spennende med butikk som driver "opplæring" i hvordan man bruker sånne bæresjal da. Har lurt på å ha det jeg også, men har fåreløpig ikke skaffet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble bitt av basillen og kjøpte Moby wrap i går. Bestilt på nettet da, men tenkte det var greit å være tidlig ute. Da kan jeg prøve å knyte det før lillegutt kommer...

Var heller ikke så dyrt som mye annet, dermed ingen krise om jeg ikke liker å bruke det.

Ha en fin dag, Knøttet. Håper magen er bedre i dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Knøttet :)

Så spennende med butikk som driver "opplæring" i hvordan man bruker sånne bæresjal da. Har lurt på å ha det jeg også, men har fåreløpig ikke skaffet noe.

God kveld :)

Jepp jepp, blir spennende å ta en tur og få vite litt mer :) Om jeg tør da, men det må jeg jo nesten ;)

Jeg ble bitt av basillen og kjøpte Moby wrap i går. Bestilt på nettet da, men tenkte det var greit å være tidlig ute. Da kan jeg prøve å knyte det før lillegutt kommer...

Var heller ikke så dyrt som mye annet, dermed ingen krise om jeg ikke liker å bruke det.

Ha en fin dag, Knøttet. Håper magen er bedre i dag.

Moby wrap vurderer jeg også, har lest mye positivt om de :Nikke: Jeg kommer også til å skaffe tidlig, vil perfeksjonere knytingen før Fragle kommer :)

Ha en god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været for tida er så herlig! :sol: Synd jeg må være inne og jobbe... Når jeg kommer hjem er det selvsagt ikke like fint vær :( Jeg får heldigvis skikkelig vårstemning uansett da, så helt bortkastet er det ikke :)

I romjula var vi på besøk på jobben til svigerinna, hvor det var ei dame som var gravid og som jeg så litt ekstra på siden jeg var usikker på om hun var gravid. I ettertid har svigerinna mi sagt at denne dama lurte på om jeg var gravid, for hun visste at det bare er gravide som er nysgjerrig på andre gravide :fnise: Synes det er så koselig å se andre gravide, og det er mange av de for tida! :overrasket:

Mora til venninna mi hadde sett bilde av meg og mente jeg var stoooor. Jeg var visst like stor som hun var når hun var på slutten av sine svangerskap :overrasket: Etter mine meninger må hun ha vært liten for å være i slutten av svangerskapet hvis hun ikke var større enn meg :sjenert: Jeg er vel ganske normal for å være i snart 7.måned? :vetikke: Det der er vel veldig individuelt da... :)

Var bekymret i dag morges, for jeg kjenner vanligvis babyen sparke før jeg står opp men det kjente jeg ikke i dag. Heldigvis sparket han utover dagen. Drakk ferskpresset appelsinjuice, som jeg har litt dilla på, og det virket det som han likte for han sparket mye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som har fint vær, her regner det som bare det. Ja, ja.

Det blir alltid mange gravide når man selv er gravid :fnise:

Legg ut magebilde da, så skal vi bedømme hvor stor du er ;)

Ha en fin dag med lille fragle-babyen :babygutt:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så mange som skal kommentere om man er stor eller liten, tror man bare må stenge ut litt.... Magen er som den er, uansett. Synes de aller fleste gravide har fine mager jeg, om de er små eller store eller helt gjennomsnittlige :)

Juice gjør vanligvis susen ja! Drakk et glass eplejuice før ULen i går :fnise:

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som har fint vær, her regner det som bare det. Ja, ja.

Det blir alltid mange gravide når man selv er gravid :fnise:

Legg ut magebilde da, så skal vi bedømme hvor stor du er ;)

Ha en fin dag med lille fragle-babyen :babygutt:

Hei hei

Ikke så fint i dag, det er overskyet, men det er iallfall 10 grader ute, så jeg skal vel ikke klage.

Ja, jeg ser så mange gravide for tida at det nesten er skummelt! :fnise: Og så tenker jeg så klart at "det kan være noen fra KG" ;)

Skal nok legge ut magebilde snart, men er ikke vits hvis jeg ikke har blitt synlig større enn sist (noe jeg forøvrig tror jeg har...)

Takk for det, det skal jeg. Du får kose deg med lille babyen mens du enda har h*n der inne :)

:Nikke: Magebilder er såååå koselig!!

;)

Er så mange som skal kommentere om man er stor eller liten, tror man bare må stenge igjen litt.... Magen er som den er, uansett. Synes de aller fleste gravide har fine mager jeg, om de er små eller store eller helt gjennomsnittlige :)

Juice gjør vanligvis susen ja! Drakk et glass eplejuice før ULen i går :fnise:

Har heldigvis ikke vært så mange enda, ikke det jeg tar meg ikke nær av hva folk sier. Med mindre de sier frekke ting da. Jeg er enig med deg, alle gravide mager er fine!

:fnise: ja, appelsinjuice hjalp godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om det kommer noe magebilde :sjenert:

Mange som kommenterer mager... Tror enkelte husker det de vil huske også...

Fikk beskjed om at jeg var så stor i jula, men i følge mamma var hun omtrent fullgått etter 4 måneder og det var da langt i fra jeg...

Nå derimot er det ikke så mange som kommenterer noe egentlig, annet enn at magen vokser da. Men det skal den tross alt gjøre.

Det er jo helt individuelt hvor mye magen vokser, og ingenting en kan styre selv. Så synes sånne kommentarer blir litt teite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei, Knøttet!

Så kult med butikk som har opplæring i knyting av sjal! Jeg tenker å kjøpe et elastisk sjal på nettet og øve meg litt hjemme før arvingen kommer, men det blir jo ikke helt det samme. Hadde vært greit med opplæring!

Mager er nok så forskjellige, ja. Nesten rart at folk gidder kommentere det når det er så individuelt som det er! Men er nok mange som føler en trang til å dra paralleller til sitt eget svangerskap på en eller annen måte, også blir det liksom det mest opplagte temaet :)

Appensinjuice var et godt tips - det skal jeg prøve og legge meg på sofaen. Kanskje det blir fart på småen da?

Ha en super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 uker i dag er det ikke?

Blir jo helt forvirra når tickerene ikke funker som det skal...)

Uansett feirer litt for sikkerhets skyld.

:juhu: 28 uker og siste trisemester :juhu:

Nørmer seg nå, rart når en er ferdig med to tredjedeler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, over i tredje trimester alt jo! :hoppe:

Det svangerskapet ditt går jo virkelig unna. Synes det var som i går at du dreiv og tok masse graviditetstester som du ikke greide å tro på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, siste trimester. Det er så morsomt å følge alle dere her på kg gjennom svangerskapet! Og nå går det virkelig unna! :hoppe:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og grattis med 3. trimester, herlig!!! :juhu:

Tida går jo såå fort og før vi vet ordet av det har vi fått hvert vårt lille nurk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spent på om det kommer noe magebilde :sjenert:

Mange som kommenterer mager... Tror enkelte husker det de vil huske også...

Fikk beskjed om at jeg var så stor i jula, men i følge mamma var hun omtrent fullgått etter 4 måneder og det var da langt i fra jeg...

Nå derimot er det ikke så mange som kommenterer noe egentlig, annet enn at magen vokser da. Men det skal den tross alt gjøre.

Det er jo helt individuelt hvor mye magen vokser, og ingenting en kan styre selv. Så synes sånne kommentarer blir litt teite...

Hehe... Det kommer, det kommer ;)

Ja, det er nok de som husker seg selv som sååå nette når de var høygravid, eller som sååå store selv om de ikke var det ;) Det er jo leeenge siden mora til venninna mi var gravid også da...

Blir for teit med for mange kommentarer om magen, ja... Men så lenge folk ikke er frekke så tar jeg det ikke til meg :)

Bare innom for å se om det hadde kommet magebilde enda :sjenert:

Hehe, koselig at magebilde er ønsket ;)

:vinke:

Hei, Knøttet!

Så kult med butikk som har opplæring i knyting av sjal! Jeg tenker å kjøpe et elastisk sjal på nettet og øve meg litt hjemme før arvingen kommer, men det blir jo ikke helt det samme. Hadde vært greit med opplæring!

Mager er nok så forskjellige, ja. Nesten rart at folk gidder kommentere det når det er så individuelt som det er! Men er nok mange som føler en trang til å dra paralleller til sitt eget svangerskap på en eller annen måte, også blir det liksom det mest opplagte temaet :)

Appensinjuice var et godt tips - det skal jeg prøve og legge meg på sofaen. Kanskje det blir fart på småen da?

Ha en super dag! :klem:

Hei hei!

Ja, veldig greit med opplæring. Om jeg husker det når jeg kommer hjem og skal gjøre det alene da...

Håper appelsinjuicen hjalp! Det hjalp iallfall veeldig godt her :fnise:

Ha en fin dag du også! :klem:

28 uker i dag er det ikke?

Blir jo helt forvirra når tickerene ikke funker som det skal...)

Uansett feirer litt for sikkerhets skyld.

:juhu: 28 uker og siste trisemester :juhu:

Nørmer seg nå, rart når en er ferdig med to tredjedeler...

Ja, det var 28 uker i går. Slemme tickeren min som streika bare...

Sært at jeg er i 3.trimester allerede!

Oi, over i tredje trimester alt jo! :hoppe:

Det svangerskapet ditt går jo virkelig unna. Synes det var som i går at du dreiv og tok masse graviditetstester som du ikke greide å tro på :fnise:

Jepp, tida går! :overrasket:

Hehe, det går veldig fort ja, føler selv at det nesten var i går jeg tok tre (fire?) graviditetstester uten å tro at det kunne være sant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, siste trimester. Det er så morsomt å følge alle dere her på kg gjennom svangerskapet! Og nå går det virkelig unna! :hoppe:

Ha en fin dag :klem:

Ja, allerede! :overrasket:

:Nikke: Det er kjempekoselig å følge gravide på kg, og å utveksle erfaringer :)

Ha en fin dag du også! :klem:

:hoppe: Du er over i 3. trimester :hoppe:

Dette går jo kjempefort :)

Jepp! Tida går! :overrasket:

Hei og grattis med 3. trimester, herlig!!! :juhu:

Tida går jo såå fort og før vi vet ordet av det har vi fått hvert vårt lille nurk :)

Takk for det :)

Jaaa, gleder meg slik til å hilse på han- fantastiske lille prinsen vår :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg rimelig teit når jeg haltet meg gjennom byen i dag, gravid, vuggende gange (kanskje?) og haltende :fnise: Har fått gnagsår på hælen, og det var skikkelig vondt å gå, men nå har jeg fått gnagsårplaster så det ordner seg forhåpentligvis :) Dessuten fått sopp igjen tror jeg :roll: Håper det går fort over.

I dag morges våknet jeg av at jeg lå på siden og av alle ting hadde jeg vondt i den hoften jeg ikke lå på :forvirra: Trodde det var vanlig å ha vondt i den siden man ligger på jeg, ikke omvendt... Ubehagelig var det iallfall. Jeg føler at jeg ikke sover like godt som jeg gjorde før, fordi jeg våkner opp av at jeg har vondt i skuldre, hofter eller strekk i beina :forvirret:

Føler faktisk magen er litt i veien, spesielt når jeg må bøye meg ned for å plukke opp ting... Da føler jeg meg stor og tung, selv om jeg ikke er det :fnise:

Nå er det helg! :hoppe: :juhu: :danser:

I morgen kjører vi til hjembyen min, gleder meg! Det er så koselig å kjøre den strekningen, og jeg elsker å kjøre ;)

Vært "slem" i dag og spist røykalaks... Rakk ikke å si det til de på Big Bite før de slang på laks... Dessuten ser de så rart på meg når jeg sier jeg skal ha "en halv med laks, uten laks, agurk og paprika", samme uttrykket de på McDonald's og Burger King får når jeg sier "en hamburger uten kjøtt"... Wonder why? :klø: :fnise:

Av og til lurer jeg på hva Fragle gjør på inni der.. Mange rare bevegelser, og ofte kjenner jeg noe på flere steder. I går hadde mannen hånda på magen, og kjente rare bevegelser. Mannen mente det var Fragle som strøk hånda eller foten mot magen min,eventuelt hodet eller rompa? :fnise: Lille, rare, skjønne Fraglen vår :hjerte: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt med helg:) Dere får ha en fin kjøretur. Jeg elsker også å kjøre bil. Det er så hyggelig å bare være oss i bilen. Høre på musikk, synge med, skravle og spise is :love:

Så deilig å kjenne bevegelser fra Nurket. Gleder meg til mitt Nurk vokser seg stor nok til det :rødme:

Hvordan går det forresten med hofta?

Håper du får en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...