Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, så moro å ha sett lillegutt :jepp: Godt å få bekreftet gang på gang at alt ser bra ut der inne :)

Jeg har også sett på disse bærealternativene. Synes elastisk sjal og tai mei ser bra ut jeg. Sånn ringslynge er vel bare over en skulder, og jeg blir sliten i ryggen av å ha skråveske på meg noen timer, så tror jeg må holde meg unna det..

Ha en fortsatt fifin dag og en strålende helg :klemmer:

Ja, alltid moro å se han! Rart å tenke på at nå får vi sannsynligvis ikke sett han før juni eller i verste fall juli...

Du sier noe der angående ringslynge, jeg får også vondt i skuldra etter å ha brukt skulderveske ei stund...

Ha en kjempefin helg! :-D

Høres ut som en fin opplevelse, selv om han gjemte seg bak armen :) Men er nok uansett godt å se ham vil jeg tro! Håper det kommer bilder etterhvert ;)

Vi snakket også om bæring i går, og samboer har også vært litt skeptisk til knyting av sjal. Men så så vi på en video fra youtube som har blitt lagt ut på Graviditetsforumet tidligere, med en kul pappa som bruker sjal. Og da så det plutselig ikke så vanskelig ut likevel ;)

Liten ramipegutt som gjemmer seg slik, ja, men var en fin opplevelse :) Bilder kommer, men vi har ikke scanner så mannen må få scannet på jobb først.

Jeg tror jeg har sett den videoen du snakker om, skikkelig skjønn video da! :hjerte: Kanskje det hjelper å få mannen til å se videoen også, er iallfall verdt et forsøk!

Har lest det er lurt å kjøpe sjal før ungen kommer og lære seg å knyte det slik at man kan det til han er født, tror jeg skal gjøre det etterhvert jeg :Nikke:

Så koselig å få se bilder av babyen da. Og at alt fortsatt var bra!

Jepp, kjempegøy å se han igjen! :-D

Så moro at dere hadde en fin opplevelse :-D

Er ikke så lett å bestemme hvordan disse ungene skal ligge nei. Og en så aktiv en som Fragle er nok ikke lett å få helt topp bilder av ;)

Det viktigste var jo å se at alt var bra.

Ha en fin dag og god helg :klem:

Hehe, var jo så lur og drakk en cola før ultralyden også fordi jeg har hørt at det får litt liv i han... Det jeg ikke tenkte på var at for mye bevegelse heller ikke er så lurt...

Ha en super helg! :klem:

De har det med å være sjenerte, disse babyene våre :fnise: Kjempebra at dere var fornøyd med opplevelsen, da :jepp:

Ja, ser visst slik ut ;)

Riktig god helg, både til deg og "rampen" i magen som gjemte seg bak armen på 3D-UL :)

Takk for det, og god helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det akkurat 3 måneder til terminen min! :overrasket: På onsdag er jeg i tredje trimester :sjokkert:

Sliten i dag, og trøtt... Slem har jeg vært også, holder nå på med mine andre colaboks... :nei: Jeg er litt for flink til å trøstespise/drikke når jeg er sliten... Heldigvis greier jeg å holde meg godt under maksgrensa for coladrikking for gravide :)

Begynner å lure på om pc-en min snart tar kvelden, for vifta bråker noe liderlig og i går slo den seg plutselig av mens jeg surfet :forvirra: Prøvde å slå den på, men den slo seg bare av igjen før den fikk kommet inn i windows. Den var ganske varm, så jeg tror den er overopphetet. Kanskje den har kommet i overgangsalderen og har hetetokter? :fnise:

Egentlig har jeg veldig lyst på ny bærbar mac, men jeg har ikke råd så da er det like greit at pc-en min holder ei stund til. Heldigvis har mannen egen maskin, så jeg får kommet meg på nett selv om min skulle streike :)

Orker ikke noen dagbokrunde nå, nå skal jeg bare sløve på sofaen med en cola og meningsløse men underholdende tv-program ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på sofaen med cola og meningsfull, dyp underholdning. Skal også gjøre det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å lese om 3D-ULen din :) Kan bare forestille meg hvor herlig og rart er det å se det som skjer i magen din :)

Ha en riktig god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at det er under tre måneder til termin :sjokk:

Ha en fin helg - kos deg og slapp av med givende tv-programmer, det skal jeg også :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på sofaen med cola og meningsfull, dyp underholdning. Skal også gjøre det. ;)

Just did ;)

Kose deg på sofaen! Har ikke gjort så mye annet selv heller etter "jobb" ;) HERLIG med fredag!! :klemmer:

Gjorde det,godt å bare slappe av :)

:klem:

Herlig å lese om 3D-ULen din :) Kan bare forestille meg hvor herlig og rart er det å se det som skjer i magen din :)

Ha en riktig god helg:)

:Nikke: Skikkelig gøy, og herlig å se han igjen :hjerte:

God helg!

:vinke:

Innom for å oppdatere meg litt, men var jo ikke måte på hvordan dagboken har vokst i påsken ;)

Hei hei :)

Hehe, ja her går det fremover ;)

Tenk at det er under tre måneder til termin :sjokk:

Ha en fin helg - kos deg og slapp av med givende tv-programmer, det skal jeg også :)

:klemmer:

:overrasket: Ja, tida går... veldig fort!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg! :-D

Føler meg så energiløs, er skikkelig trøtt og sliten :Gjesp: Fikk ikke sovet ordentlig i natt, jeg som alltid sover så godt! Våknet flere ganger, og det blåste skikkelig ute (iallfall hørtes det slik ut) så døra stod og slo. Snille mannen stod opp rundt halv sju og fikset det :hjerte:

Har begynt såvidt å tenke på smertestillende under fødselen. Tidligere har jeg tenkt på epidural, for det virker som "alle" benytter seg av det, og at det er det beste. Noe jeg har funnet ut ikke er sant. Nå er jo slike ting veldig individuelt da, men likevel. Jeg vil ikke ha epidural, for da må jeg ha kanyle i hånda og det takler jeg rett og slett ikke... :sjenert: Jeg har tidligere hatt blodprøveskrekk, og selv om jeg er over det nå så takler jeg virkelig ikke å ha en nål i hånda :spy: Da tror jeg jeg bare får panikk, huff nei... Derfor tenker jeg på akupunktur, lystgass eller badekar. Nå vet jeg jo ikke hva de tilbyr på sykehuset "mitt" da... Tror dessuten man ikke får bedøvelse om man føder i badekar, men regnes akupunktur og lystgass som bedøvelse? :klø: Har heldigvis tid til å tenke over dette enda :)

Ser på dagsrevyen, angående slakting av kyllinger og at de pines *grøss* Glad jeg er vegetarianer, ja!

Pc-en min er skikkelig teit for tida. Her om dagen bare slo den seg av av seg selv, tror den ble for varm :sjenert: Det gjorde den igjen i dag, kanskje den klikker snart? I såfall blir det ny mac på meg, om vi har råd da... hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Skjønner hvordan du har det, er skikkelig energiløs her også :Gjespe: Får håpe det bedrer seg til i morgen.

Jeg har skrevet fødebrev, jeg. Eller, bare noen tanker om fødselen, som jeg la sammen med helsekortet mitt. Da har jeg litt oversikt selv, og det blir kanskje lettere for helsepersonalet å bistå meg under fødselen, selv om jeg ikke har bestemt for hva jeg vil :fnise: Vil helst unngå epidural, jeg, men er åpen for alt, særlig hvis åpningsfasen drøyer og jeg blir altfor sliten av å ha vondt. Og så ønsker jeg å føde sittende, så framt det er mulig. Hvis det skulle bli keisersnitt, så vil jeg helst unngå full narkose. Og jeg vil ikke klippes, med mindre det er absolutt siste utvei. Sånne ting tenkte jeg det kunne være greit å ha med. Får håpe de tar en titt på det når jeg triller inn ;)

Lurer også på om sykehuset vårt tilbyr lystgass, håper det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Skjønner hvordan du har det, er skikkelig energiløs her også :Gjespe: Får håpe det bedrer seg til i morgen.

Jeg har skrevet fødebrev, jeg. Eller, bare noen tanker om fødselen, som jeg la sammen med helsekortet mitt. Da har jeg litt oversikt selv, og det blir kanskje lettere for helsepersonalet å bistå meg under fødselen, selv om jeg ikke har bestemt for hva jeg vil :fnise: Vil helst unngå epidural, jeg, men er åpen for alt, særlig hvis åpningsfasen drøyer og jeg blir altfor sliten av å ha vondt. Og så ønsker jeg å føde sittende, så framt det er mulig. Hvis det skulle bli keisersnitt, så vil jeg helst unngå full narkose. Og jeg vil ikke klippes, med mindre det er absolutt siste utvei. Sånne ting tenkte jeg det kunne være greit å ha med. Får håpe de tar en titt på det når jeg triller inn ;)

Lurer også på om sykehuset vårt tilbyr lystgass, håper det :jepp:

:vinke:

Ubehagelig å være så energiløs, håper det går over snart!

Hm, fødebrev ja... Har vurdert det, men har ikke kommet frem til om jeg skal gjøre det eller ikke enda. Vil tro det er lurt, siden det ikke er sikkert du får formidlet alt like bra når du er oppi vonde rier og mye stress når du kommer på sykehuset...

Er ganske sikker på at sykehuset tilbyr lystgass, de gjorde det for 7 år siden når venninna mi født, så det er rart om nyavdelingen ikke gjør det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola: Føler meg så tett og snørrete for tida, og da blir jeg jo ikke mindre tungpustet og slapp heller :( Dessuten er det ubehagelig å sitte slik jeg gjør i sofaen. Jeg har en spesiell plass i sofaen, i hjørnet hvor jeg sitter med bøyde bein oppi sofaen. Kjenner at noe presser på under ribbeina, mulig det er livmora? :klø: Greier ikke å sitte foroverbøyd over tid, da får jeg vondt oppe i ryggen, merkelig og ubehagelig.

Våknet som sagt flere ganger natt til i dag, nå lurer jeg på om det kommer av at jeg har lagt meg for mye over på magen og så har fått vondt og våknet av det. Tror ikke det er farlig da, for det er vel vondt for meg lenge før det er skadelig for babyen :vetikke:

Ser ut til at snille mannen har fått orden på pc-en min :-D Han åpnet den og tok ut masse støv som lå foran vifta. Nå er den ikke like varm lengre, og den bråker mindre, så da får jeg tro at den er i orden igjen og ikke slår seg spontant av :Nikke:

Apropos "plagene" mine så tror jeg ikke jeg skal syte så mye, om en måned eller to er det vel dobbelt så ille :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennande med 3D-ultralyd! :) Har du fått bilder/video no, eller?

Fikk to bilder, fikk dessverre ikke se hele ansiktet hans for han hadde hendene foran hele tiden- den lille rampen :fnise: Men fikk sett øret, øyet, munnen, en fot og en hånd da. Får tilsendt video i posten, spent på hvordan den ble :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har du planar om å leggja ut 3D-ultralydbilder her i dagboka di, eller? ;)

jepp :) Må bare få scannet de først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Misunner deg og graviditeten. Kanskje det blir vår tur snart?

Så koselig at det blir en liten gutt og sommerbarn og greier. Det blir vel sommerens største gave tenker jeg.

Kos deg i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til må man syte litt, sånn er det bare :)

Tror nok du får vondt av å ligge på magen før babyen får det ja. men, jeg må innrømme at når jeg ligger på magen synes jeg at det blir mye sparking der inne hver gang, og innbiller meg at det er "protester" ;) Ligger uansett ikke så mye på magen da.

Ikke så rart at det blir litt vondt å sitte med med bøyde bein, vi har jo mye saker og ting der inne i magen som skal ha plass... Og det blir vel ikke bedre? :fnise:

Håper du får en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...