Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Kjempefin mage og 24 uker :hoppe:

"Bare" 16 uker igjen til termin, og nå som våren kommer så går tiden fort!!!

Koselig at menneskene rundt dere er så engasjerte! Blir nok noen tussete besteforeldre når Fragle blir født ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen, og 24 uker allerede :duskedame:

Det er kjempekoselig med engasjerte mennesker rundt seg! Fragle får mange mennesker som vil passe på ham når han blir født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Ikke alltid lett for disse svigermødrene å ordlegge seg :fnise:

Her er heldigvis svigermor motsatt... Hennes største bekymring er at sønnen hennes ikke er snill nok mot meg :fnise:

Alle andre som hører det ler når vi forteller det... Min kjære er jo en av de snilleste man kan tenke seg...

Nei, ingen vits å kjøpe en bok han har lest. Bra at de har flere bøker for pappaene også. Skjønner godt at mye av det i mammabøkene ikke er så spennende for dem...

Nei, det er sikkert og visst! :ler:

Herlig med svigermor som vil at sønnen skal ta godt vare på deg ;)

:Nikke: Greit med en bok han ikke har lest. Nå er vel den boka jeg kjøpte bergnet for litt større barn, men uansett så går tida så fort og det er kjekt å ha :)

Så fiiiiin mage :) Gleder meg til jeg også får sånn.. :rødme:

Takk :rodme:

Er du gravid? Gratulerer så mye!

:hoppe: 24 uker :hoppe:

hehe ;)

:juhu: 24 uker :juhu:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Kjempefin mage og 24 uker :hoppe:

"Bare" 16 uker igjen til termin, og nå som våren kommer så går tiden fort!!!

Koselig at menneskene rundt dere er så engasjerte! Blir nok noen tussete besteforeldre når Fragle blir født ;)

Takk :)

Tida går fort, ja! :overrasket:

Veldig koselig med engasjerte mennesker, og ja jeg tror nok besteforeldrene blir rimelig tussete når han er født ;)

Gratulerer med 24 uker! :danser:

Fine magen, og 24 uker allerede :duskedame:

Det er kjempekoselig med engasjerte mennesker rundt seg! Fragle får mange mennesker som vil passe på ham når han blir født :)

Ja, tida går fort! Litt skremmende...

:Nikke: Ja, han får nok mange engasjerte mennesker rundt seg som vil passe han. Bare så synd at de fleste bor så langt unna oss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er nok at de blir nok enda verre når han først er kommet til verden :fnise:

hukser jeg var på jobbtur og møtte noen som var nybakte besteforeldre. De var rimelig tussete etter å kjøpe gave til sitt ferske barnebarn. At en unge på 6 uker har veldig tvilsom glede av en flott lekebil som så mer ut til å være til pynt for så være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er nok at de blir nok enda verre når han først er kommet til verden :fnise:

hukser jeg var på jobbtur og møtte noen som var nybakte besteforeldre. De var rimelig tussete etter å kjøpe gave til sitt ferske barnebarn. At en unge på 6 uker har veldig tvilsom glede av en flott lekebil som så mer ut til å være til pynt for så være :fnise:

:fnise: Det kan godt hende det! Bare ikke de skal skjemme han bort alt for mye... Litt bortskjemming er lov når det gjelder besteforeldre, men ikke for mye! En baby på 6 uker har neppe særlig mye glede av lekebiler og sånt, nei :ler:

24 uker!!! Heldige du! :-D

:klemmer:

Hehe, takk. Du kommer jo raskt etter da, snart 20 uker! :)

:klem:

===========================================

Vondt i hodet :( Mulig det er pga jeg ikke har drukket cola, har hørt man blir avhengig når man drikker det og så plutselig en dag ikke drikker det igjen... Har jo drukket cola hver dag siden lørdag eller noe sånt :sjenert: Ikke mye cola da, men likevel... Håper bare ikke jeg begynner å bli syk, jeg kan jo ikke det i forhold til jobben, og utrolig kjedelig når foreldrene mine kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 24 uker! :)

Fin mage du har :) Etter å ha sett bildene dine virker det som vi har ganske lik form på magen hittil. Jeg er jo litt etter deg, så har lagt merke til det sånn etter hvert :)

Er du høy?? (Mange som sier til meg at magen er sånn og sånn fordi jeg er ganske høy...)

Kjipt med jobbing i helga, men du er jo flink som vanlig til å stille opp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i hodet :( Mulig det er pga jeg ikke har drukket cola, har hørt man blir avhengig når man drikker det og så plutselig en dag ikke drikker det igjen... Har jo drukket cola hver dag siden lørdag eller noe sånt :sjenert: Ikke mye cola da, men likevel... Håper bare ikke jeg begynner å bli syk, jeg kan jo ikke det i forhold til jobben, og utrolig kjedelig når foreldrene mine kommer.

Nå må du ikke bli syk som jeg har vært, influensaen var skikklig pyton. *bli frisk :klem:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg også i dårlig form, så vi får backe hverandre opp og jage bort forkjølelsen :rope: Vi har ikke tid til dette :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: for 24 uker! :)

Fin mage du har :) Etter å ha sett bildene dine virker det som vi har ganske lik form på magen hittil. Jeg er jo litt etter deg, så har lagt merke til det sånn etter hvert :)

Er du høy?? (Mange som sier til meg at magen er sånn og sånn fordi jeg er ganske høy...)

Kjipt med jobbing i helga, men du er jo flink som vanlig til å stille opp :klemmer:

Takk :) Venter jo gutter begge to, så det kan ha en sammenheng? ;) Nei, seriøst så vet jeg ikke om jeg tror på det der med guttemage og jentemage, men...

Hehe, jeg er langt fra høy, jeg er relativt lav egentlig...

Ja, må jo nesten bare stille opp på jobb da... Selv om jeg har sinnsykt lite lyst. Trøster meg med at det ikke er mange timene, og at neste helg får jeg fri selv om jeg egentlig skal jobbe!

Nå må du ikke bli syk som jeg har vært, influensaen var skikklig pyton. *bli frisk :klem:*

Ser ikke ut til at jeg blir syk, ikke enda iallfall :)

Håper formen er bedre i dag.

Det er den, heldigvis! :klem:

Jeg føler meg også i dårlig form, så vi får backe hverandre opp og jage bort forkjølelsen :rope: Vi har ikke tid til dette :kose:

Det ser ut til at det hjalp, mye bedre form i dag :) Hvordan går det med deg da?

Ikke bli syk! Syk er så kjedelig.

Ha en fin-fin torsdag!

:Nikke: Med kvalme og svimmelhet tidligere i svangerskapet synes jeg jeg har vært nok syk for en god stund...

En fin-fin torsdag til deg også!

Herlig magebilde, Knøttet! :hoppe:

Takk! Tenk, snart kan du også ta magebilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gjort litt husarbeid. Har blitt lite av det i det siste, jeg har vært sliten og trøtt, og snille mannen har gjort det meste :sjenert: Men i dag tok jeg kjøkkenet, utenom gulvene da. Skikkelig grundig vask hvor jeg tok bestikkskuffen, inni skap og for det meste over alt :) Skiftet på senga også, blir herlig å legge seg i nyvasket sengetøy :sove:

Begynner å bli en vane å sitte og se på tv og sovne :sjenert: Synes det er herlig å ligge i sofaen å se tv når jeg kommer hjem fra jobb, og så plutselig sovner jeg. Tror jeg trenger søvnen, eller så kan det hende jeg ikke gjør det også da- jeg har alltid hatt veldig godt sovehjerte... Lurer på om Fragle sparker når jeg sover jeg, for om han gjør det så er det ikke sikkert jeg hadde våknet. Mannen har prøvd å vekke meg noen ganger, og det er visst veldig vanskelig enkelte ganger :fnise: Det blir nok annerledes når Fragle kommer, har hørt at man våkner mye lettere når man blir mor. Iallfall sa ei venninne det at hun sover mye lettere etter at hun ble mor, og så reagerer hun lettere på lyder.

Det er vel litt tidlig for Fragle å ha et søvnmønster, men det virker som han er mest aktiv på kveldene og ettermiddagene. Kjenner som regel spark når jeg våkner om morgenen, litt på formiddagen og litt på ettermiddagen og mye om kvelden før jeg legger meg og når jeg har lagt meg. Herlighet, høres ut som han er kjempeaktiv, jo! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel kjempeaktiv da! :ler:

Det er jo egentlig positivt det. Det betyr jo at han har det bra, og så slipper du å gå å engste deg fordi du kjenner lite liv. Jeg kjente jo så lite liv til tider at jeg ble rent nervøs av det... Lillebaby tar igjen det tapte nå da, h*n har blitt en skikkelig ribbeinssparker. Der kjente jeg et ribbeinsspark "as we speak" :fnise: De er jo så søte da.

Jeg sover masse om dagen jeg også. Kroppene våre bruker jo mer energi fordi de lager baby :Nikke:

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...