Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Kan tenke meg det synes på deg nå ja. Synes det har synes på meg lenge allerede... :sjenert:

Men greit om en slipper å bli altfor stor da...

Kjekt med mann som står på. Ikke alltid like greit å kaste ting... Må Fragle dele rom med dere?

Ha en fin kveld.

:klem:

Det vises visst, ja :Nikke: Tror ikke jeg ser det like godt som andre, eller så er det jeg som undervurderer magen :fnise: Vil helst ikke bli helt flodhest, men det får vel bare tiden vise ;) Venninna mi mener jeg blir stoooor, for hun ble stor og hun hadde knapt mage når hun var like langt som meg... Det der har jeg ikke noe tro på, men vi får se.

Mannen er veldig flink til å rydde å vaske og slikt, det er kjempebra! Nå har vi fått kjøpt litt bokser og stash så vi får ryddet litt i kott, skap og andre rom :)

Fragle må nok dele rom med oss, med mindre vi rekker å flytte før han kommer, noe jeg tviler på. Vi har uansett tenkt å flytte innen han blir et år sånn ca. Synes uansett det er greit å ha babyen hos oss den første tida :) Vi har dessverre bare et soverom, og vil nok flytte til et sted med to så fort som mulig :Nikke:

Ha en fin kveld du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er jo ingen hast med flytting... Vi skal også ha lillegutt på vårt rom i begynnelsen. Men glad vi har et rom han kan ha tingene sine på... Ellers hadde vårt rom blitt fullt.

Men må man så må man, og greit å bruke litt tid på flytting. Man skal jo være fornøyd når man flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo ingen hast med flytting... Vi skal også ha lillegutt på vårt rom i begynnelsen. Men glad vi har et rom han kan ha tingene sine på... Ellers hadde vårt rom blitt fullt.

Men må man så må man, og greit å bruke litt tid på flytting. Man skal jo være fornøyd når man flytter.

Nei, det vi synes også. Vi kommer jo uansett til å ha babyen inne hos oss en god stund først. Eneste er at det er mer praktisk med flere rom når vi får besøk og at vi gjerne vil eie bolig, ikke bare leie-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Vi skal også ha arvingen inne hos oss den første tida. Vet ikke hvor lenge? Det går kanskje litt av seg selv.

Jeg synes også det er gøy å se gravid ut (selv om jeg selvsagt håper jeg ikke blir FOR stor)! Jeg liker best å ha på meg tunikaer og slikt, så magen kommer ordentlig frem. Gleder meg til den blir litt større så det virkelig ikke er noen tvil! Mamma sier at hun aldri har følt seg så flott og vakker som hun gjorde da hun gikk gravid, og jeg skjønner den følelsen nå. :)

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vi synes også. Vi kommer jo uansett til å ha babyen inne hos oss en god stund først. Eneste er at det er mer praktisk med flere rom når vi får besøk og at vi gjerne vil eie bolig, ikke bare leie-

Ja, skjønner godt tankene dine.

Vi har tre soverom. Perfekt nå, men vil bli litt lite hvis vi får to barn etterhvert... :sjenert:

Kunne tenkt meg minst 4 soverom, kanskje 5 :sjenert: Men det er jo ikke akkurat billig da...

Kanskje ikke den dummeste tida å se etter noe nytt dette da... Skjønner det er verre å selge da... Men kan jo være greit å slippe flytting til Fragle er noen måneder...

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer også til å ha lille baby på rommet vårt. Tror da det er vanlig? Og mye mer praktisk da...

Tror det er vanlig, ja og selvsagt veldig mye mer praktisk :Nikke: Tror dessuten det er bra for babyen, iallfall den første tida.

God morgen!

Vi skal også ha arvingen inne hos oss den første tida. Vet ikke hvor lenge? Det går kanskje litt av seg selv.

Jeg synes også det er gøy å se gravid ut (selv om jeg selvsagt håper jeg ikke blir FOR stor)! Jeg liker best å ha på meg tunikaer og slikt, så magen kommer ordentlig frem. Gleder meg til den blir litt større så det virkelig ikke er noen tvil! Mamma sier at hun aldri har følt seg så flott og vakker som hun gjorde da hun gikk gravid, og jeg skjønner den følelsen nå. :)

Ha en fin søndag! :klem:

God morgen!

Tror nok det går litt av seg selv, ja. Må bare ikke bli for lenge, slik at ungen ikke vil ligge på sitt eget rom. Men, det tror jeg egentlig ikke blir noe problem.

Det er kjempegøy å se gravid ut! :Nikke: Tør ikke bruke tunika jeg, redd for at det bare skal se ut som jeg er tykk :fnise: Men når jeg kan bruke kjole og likevel se gravid ut er det vel egentlig ikke så stor fare *ler*.

En fin søndag til deg også! :klem:

Ja, skjønner godt tankene dine.

Vi har tre soverom. Perfekt nå, men vil bli litt lite hvis vi får to barn etterhvert... :sjenert:

Kunne tenkt meg minst 4 soverom, kanskje 5 :sjenert: Men det er jo ikke akkurat billig da...

Kanskje ikke den dummeste tida å se etter noe nytt dette da... Skjønner det er verre å selge da... Men kan jo være greit å slippe flytting til Fragle er noen måneder...

Ha en fin søndag :klem:

Hadde vært supert med 4-5 soverom, ja men det blir jo dyrt og dessuten mye å holde orden på... Helst vil jeg at barna skal få hvert sitt rom, men det spørs jo hvor mange vi har tenkt å ha ;)

Vil helst ikke flytte når jeg har en liten baby, har hørt det er utrolig slitsomt. Det er nok slitsomt å flytte når man er gravid også, men på en annen måte. Da har jeg jo ikke en liten en å passe på hele tida, men man går kanskje litt i veien, siden man ikke kan hjelpe til noe særlig...

Ha en fin søndag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med søndag! :-D

Har sovet lenge, spist ordentlig frokost (mannen fikk i meg et egg til og med :fnise: ) gått tur, og vært på kafé og etterpå blir det middag :) Ser flere gravide ute for tiden, og hver gang tenker jeg at det kan være noen av dere her inne :fnise: Blir jo nesten litt paranoid ;)

Ble veldig bekymret når det kom bittelitt blod på papiret når jeg var på do i sted, men det var mindre enn en dråpe, og Fragle var veldig aktiv før jeg så det, og han har sparket en del etterpå også. Så jeg antar at det ikke er noe galt... Sikkert bare fått en rift, mulig pga :humpe: også... Blir det mot formodning mer ringer jeg vel til føden, tror jeg.

I går så jeg at det vises på magen min når Fragle sparker! Så veldig komisk ut, og mannen så det også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med søndag! :-D

Har sovet lenge, spist ordentlig frokost (mannen fikk i meg et egg til og med :fnise: ) gått tur, og vært på kafé og etterpå blir det middag :) Ser flere gravide ute for tiden, og hver gang tenker jeg at det kan være noen av dere her inne :fnise: Blir jo nesten litt paranoid ;)

Ble veldig bekymret når det kom bittelitt blod på papiret når jeg var på do i sted, men det var mindre enn en dråpe, og Fragle var veldig aktiv før jeg så det, og han har sparket en del etterpå også. Så jeg antar at det ikke er noe galt... Sikkert bare fått en rift, mulig pga :humpe: også... Blir det mot formodning mer ringer jeg vel til føden, tror jeg.

I går så jeg at det vises på magen min når Fragle sparker! Så veldig komisk ut, og mannen så det også :fnise:

:fnise: Jeg er også litt paranoid, er sikker på jeg stadig treffer på flere forumgravide for tiden. Men jeg har ikke vært i byen i dag, Knøttet ;)

Tror ikke det bittelille blodet gjør noe, nei.

Så gøy å se utenpå at babyen sparker! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg er også litt paranoid, er sikker på jeg stadig treffer på flere forumgravide for tiden. Men jeg har ikke vært i byen i dag, Knøttet ;)

Tror ikke det bittelille blodet gjør noe, nei.

Så gøy å se utenpå at babyen sparker! :rødme:

Hehe, godt det ikke bare er meg ;) Lurer på hvem det kan ha vært da, for hun så ut som hun var lengre på vei enn meg *fortsette å være paranoid* :fnise:

Nei, tror ikke jeg heller egentlig... Ikke så lenge jeg har kjent spark etterpå, og det har jeg. Fragle har vært ganske så aktiv i dag :)

Hehe, ja, det ser egentlig ganske rart ut å se sparkene utenpå :ler:

Oi, så gøy å se utenpå at han sparker! :) Sikkert artig for mannen :)

Hehe, ja... Ser litt komisk ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo ... spark utenpå "allerede"? Å, da har jeg noe å glede meg til om ikke altfor lenge!

Jeg ser også gravide overalt ute, synes jeg, og tenker på om det kan være noen KG-ere. Kanskje vi bør avtale nellik i knappehullet så vi har et slags hemmelig tegn oss i mellom? :fnise: Hemmelig håndbevegelse? :ler:

Blodet betyr nok ingenting, men greit å ringe føden hvis det blir mere, ja. Bedre føre var, etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært supert med 4-5 soverom, ja men det blir jo dyrt og dessuten mye å holde orden på... Helst vil jeg at barna skal få hvert sitt rom, men det spørs jo hvor mange vi har tenkt å ha ;)

Vil helst ikke flytte når jeg har en liten baby, har hørt det er utrolig slitsomt. Det er nok slitsomt å flytte når man er gravid også, men på en annen måte. Da har jeg jo ikke en liten en å passe på hele tida, men man går kanskje litt i veien, siden man ikke kan hjelpe til noe særlig...

Ja, det som er problemet... Vi har vel i utgangspunktet tenkt på 2 barn, kanskje 3. Greit å ha et rom eller to ekstra. Til gjester/kontor og lignende. Men det går ikke her, og for dyrt noe annet sted enda... I hvert fall hvis vi skal bo der vi har lyst til å bo...

er nok kanskje lettere å flytte som gravid ja. Bare avhengig av masse hjelp. Men sikkert greit å flytte om ikke så altfor lenge...

Ekkelt med blod. Men sikkert ufarlig. Hørtes jo ikke ut som det var mye.

Morsomt at du ser sparkene da. Det har ikke jeg gjort enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooo ... spark utenpå "allerede"? Å, da har jeg noe å glede meg til om ikke altfor lenge!

Jeg ser også gravide overalt ute, synes jeg, og tenker på om det kan være noen KG-ere. Kanskje vi bør avtale nellik i knappehullet så vi har et slags hemmelig tegn oss i mellom? :fnise: Hemmelig håndbevegelse? :ler:

Blodet betyr nok ingenting, men greit å ringe føden hvis det blir mere, ja. Bedre føre var, etc. :)

:Nikke: Det ser skikkelig komisk ut, morsomt for mannen og meg ;)

Hehe, god idé med nellik i knapphullet! Det synes jeg alle gravide KG-ere burde ha! ;)

Ja, det som er problemet... Vi har vel i utgangspunktet tenkt på 2 barn, kanskje 3. Greit å ha et rom eller to ekstra. Til gjester/kontor og lignende. Men det går ikke her, og for dyrt noe annet sted enda... I hvert fall hvis vi skal bo der vi har lyst til å bo...

er nok kanskje lettere å flytte som gravid ja. Bare avhengig av masse hjelp. Men sikkert greit å flytte om ikke så altfor lenge...

Ekkelt med blod. Men sikkert ufarlig. Hørtes jo ikke ut som det var mye.

Morsomt at du ser sparkene da. Det har ikke jeg gjort enda...

Vi tenker også to-tre barn, vi får se hva det blir til. Det er ikke så lett i forhold til flytting og rom og så må man jo ha råd til det også, ja... Men, det ordner seg! :)

:Nikke: Det var veldig lite blod, egentlig ørlite så jeg er ikke så bekymret. Kanskje så mye som et knappenålshode? Altså ikke som på en nål med rundt hode i plast, men mindre... Dårlig til å forklare

:jepp: Morsomt å se magen min bule ut når han sparker! Ikke alle sparkene jeg ser, er nok bare de kraftigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta det etterhvert :)

For vår del så har vi 3 soverom i dag. Holder fint i en del år til. Så får vi heller se om vi finner drømmehuset og har råd til det da... Haster ikke.

Skjønte hva du mente. Sikkert ikke noe å bekymre seg om. De sier jo slimhinnene kan være litt skjøre og blø etter :humpe: .

Tror det skal en del mer til før det er fare for at noe er i gang.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy med spark utenpå da! Kanskje du får en skikkelig fotballsparker :fnise: Her kunne man ikke se sånt før jeg var nesten 30 uker, tror jeg. Du har nok en aktiv liten :babygutt:

Det blodet er nok ikke noe farlig, nei. Har blødd litt sånn et par ganger jeg også. En gang da jeg var 23-24 uker. Da var vi på føden og sjekka, fordi jeg ikke hadde kjent liv på nesten to døgn... Men du kjenner jo liv, så alt er nok bra.

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg synes også dette var en god ide, da jeg også er paranoid. Det er jo gravide overalt, noen av de må jo være fra KG ;)

Ha en fin uke Knøttet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta det etterhvert :)

For vår del så har vi 3 soverom i dag. Holder fint i en del år til. Så får vi heller se om vi finner drømmehuset og har råd til det da... Haster ikke.

Skjønte hva du mente. Sikkert ikke noe å bekymre seg om. De sier jo slimhinnene kan være litt skjøre og blø etter :humpe: .

Tror det skal en del mer til før det er fare for at noe er i gang.

Ha en fin dag :klem:

:Nikke: 3 soverom holder ei stund, ja. Da har dere jo både til dere, babyen og gjester!

Ha en fin dag du også! :klem:

Oi, så gøy med spark utenpå da! Kanskje du får en skikkelig fotballsparker :fnise: Her kunne man ikke se sånt før jeg var nesten 30 uker, tror jeg. Du har nok en aktiv liten :babygutt:

Det blodet er nok ikke noe farlig, nei. Har blødd litt sånn et par ganger jeg også. En gang da jeg var 23-24 uker. Da var vi på føden og sjekka, fordi jeg ikke hadde kjent liv på nesten to døgn... Men du kjenner jo liv, så alt er nok bra.

Ha en fin dag!

:klemmer:

:Nikke: Veldig morsomt! :-D Hehe, ser ikke for meg meg som en "Soccermom" hverken mannen eller jeg liker fotball engang, men om babyen vil spille fotball må han jo få lov ;) Han virker veldig aktiv ja!

Ha en fin dag du også! :klem:

:fnise: Jeg synes også dette var en god ide, da jeg også er paranoid. Det er jo gravide overalt, noen av de må jo være fra KG ;)

Ha en fin uke Knøttet :klem:

Da sier vi det slik! ;) Så mange gravide som det er i byen her, og som jeg ser hver dag må det jo være noen fra KG, ja!

Ha en fin uke! :klem:

Ønsker deg en fin uke :)

Takk for det, og en fin uke til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp til snø i dag :overrasket: Syntes noen sa Mars var en vårmåned, jeg?!

Mannen har bursdag i slutten av mars, noen som har noen forslag til gave? Det eneste jeg greier å finne på er en bok om det å bli pappa, eller noe annet papparelatert. Noen som kan tipse meg om noe mer? Det er så vanskelig å finne gaver, og det blir verre for hvert år, for jeg må jo finne på noe nytt!

Ringte legen min ang. blødningen i går jeg, noe som resulterte i at jeg ble mye mer bekymret siden de sa at de ville ha meg inn og sende meg på ultralyd for sikkerhetsskyld :( Fikk kommet dit i dag, og fikk snakket med legen. Ble veldig beroliget da, for det var ikke babyen de var bekymret for, men morkaka. Legen mente at siden det var så lite blod, og det ikke var kommet mer så var det nok helt ufarlig, men etter uke 20 i svangerskapet ville de gjerne ha inn folk med blødninger uansett for å være sikker på at alt var bra. Hun ringte også føden, som skulle ringe meg opp igjen om de mente jeg trengte ultralyd. Jeg ble aldri oppringt, så de mente nok heller ikke det var farlig. Lille Fragle har sparket og vært aktiv i dag, så han har det nok helt bra :) Heldigvis! Ble ganske så bekymret i dag...

Nå har vi fått TV3! Gjett hvem som har sittet og sett tv hele ettermiddagen etter jobb da :fnise: Isted sovnet jeg på sofaen mens jeg så tv, akkurat som da jeg bodde hjemme :ler: Herlig, herlig og i kveld skal jeg se Sykehuset. Det virket som en spennende serie :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...