Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Innom med en søndagshilsen.

Ganske forskjellig hvordan sparkene kjennes ut her også. Regner med det har med retningen han ligger i, og hva slags bevegelser han lager...

Skjønner godt du føler deg kjedelig på fest. Gjør det jeg også... :sjenert: Når de andre begynner å bli brisne blir jeg bare lei og vil hjem og sove :fnise:

godt det bare er midlertidig...

Godt det er flere som opplever det forskjellig. Det har vel med hvordan han ligger, og styrken på sparkene å gjøre ja :)

Det er litt dumt å føle seg kjedelig på fest, for det er ikke det at jeg ikke liker meg, jeg stortrives jeg! Men folk lurer jo på om jeg kjeder meg da... Trøtt var jeg også ja... Men, det er jeg jo som regel :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Kommer veldig an på festen synes jeg... Kan godt holde ut lenge når jeg koser meg. Men når det bikker over, så folk blir veldig fulle. Det blir snøvling og surr, da synes jeg det er greit å reise hjem ;)

Heldigvis skjer ikke det så ofte da, blir heller at jeg må reise hjem fordi jeg er kjempetrøtt... :sjenert:

Skrevet

Har ikke vært på en eneste fest jeg tror jeg. Ikke at jeg fester noe særlig i ugravid tilstand heller. Jeg drikker ikke uansett, så jeg er nok ganske kjedelig å feste med enten jeg er gravid eller ikke :fnise:

Neida, jeg synes i alle fall man kan ha det gøy uten å drikke. Synes ikke noe om den alkoholkulturen...

Gøy at vennene dine synes du ser skikkelig gravid ut da. Lille fragle fikk nok sin dose sosial omgang den kvelden :ler:

Skrevet (endret)

Bare innom for en mandagsklem :klem:

Håper alt er bra med deg og fragle :)

Endret av Monica85
Skrevet

Kommer veldig an på festen synes jeg... Kan godt holde ut lenge når jeg koser meg. Men når det bikker over, så folk blir veldig fulle. Det blir snøvling og surr, da synes jeg det er greit å reise hjem ;)

Heldigvis skjer ikke det så ofte da, blir heller at jeg må reise hjem fordi jeg er kjempetrøtt... :sjenert:

Jeg holder alltids ut en god stund på fest, med mindre jeg er sinnsykt trøtt, da sovner jeg vel uansett :sjenert: Dessuten går jo de fleste ut i tolvtida, så da kan man alltids gå hjem også.

Har ikke vært på en eneste fest jeg tror jeg. Ikke at jeg fester noe særlig i ugravid tilstand heller. Jeg drikker ikke uansett, så jeg er nok ganske kjedelig å feste med enten jeg er gravid eller ikke :fnise:

Neida, jeg synes i alle fall man kan ha det gøy uten å drikke. Synes ikke noe om den alkoholkulturen...

Gøy at vennene dine synes du ser skikkelig gravid ut da. Lille fragle fikk nok sin dose sosial omgang den kvelden :ler:

Jeg fester ikke mye jeg heller, men av og til er bare koselig :)

Enig med deg, alkoholkulturen her til lands er ikke helt god. Enkelte drikker alt for mye... En mellomting er fint :)

:fnise: Fragle var nok mer enn sosial nok på lørdag ja ;)

:vinke: Innom og hilser på bare :klemmer:

Koselig :)

:klem:

Bare innom for en mandagsklem :klem:

Håper alt er bra med deg og fragle :)

Hei hei! Mandags :klem: til deg også :)

Skrevet

Sliten og trøtt i dag... Og frustrert fordi jeg ikke greide å koble mobilen min til bluetooth-handsfreen... Ble skikkelig sint :sjenert::rodme: Jeg har temperament fra før av også, men det er visst hakket verre når jeg er gravid... Heldigvis skal det litt til før jeg eksploderer.

Tror jeg trenger en helg for å komme meg etter helgen jeg :Gjesp: Skulle sovet lengre, selv om jeg fikk over åtte timer søvn... Blir liksom aldri helt nok søvn uansett...

Ei venninne av meg har muligens noe på gang med mannens søskenbarn :fnise: Det hadde vært kjempekoselig om vi ble i "familie" ;) Tror ikke helt det kommer til å skje, men hadde vært litt morsomt da :)

Fragle har sparket en del på jobb i dag, nå kjenner jeg det godt når jeg står også. Kjente det i hånda når jeg hadde den på magen mens han sparket også :hjerte: Lille skjønne gutten! :rødme:

Tenkte å shoppe når jeg drar til Bergen til helga! :-D Da skal jeg på mammaavdelingen til Lindex, og så har de sikkert masse andre mammabutikker der :-D God unnskyldning til å shoppe ;)

Skrevet

Åh, du kan bli sint du også? ;)

Jeg har det med å bryte ut med "ÅÅÅÅÅÅÅÅH, Æ BLI SÅ IRRITERT!!!!"

Også kommer det rolig, med et lite flir fra sambo: "Litt sånn småhissig, kjære?"

grmf

Herlig med spark, og mammaklærshopping blir gøy. Er vel ingen unnskyldning det? Må jo ha klær! ;)

Skrevet
Åh, du kan bli sint du også? ;)

Jeg har det med å bryte ut med "ÅÅÅÅÅÅÅÅH, Æ BLI SÅ IRRITERT!!!!"

Også kommer det rolig, med et lite flir fra sambo: "Litt sånn småhissig, kjære?"

grmf

Herlig med spark, og mammaklærshopping blir gøy. Er vel ingen unnskyldning det? Må jo ha klær! ;)

Jeg, sint? Aldri :sjenert: Jo, jeg kan bli ganske hissig...

Nei, mammaklær må man jo ha, sant det... Men det kommer nok uansett til å bli mer enn jeg egentlig hadde shoppet om jeg ikke hadde vært utenbys :sjenert:

Skrevet

Ja, pleier å bli sånn. Når jeg bodde i en annen by shoppa jeg faktisk mer enn vanlig når jeg var i hjembyen min på besøk/ferie.

Men det er vel vanlig at det blir mer shopping når man reiser bort, for da har man fri og man kan gå mer i butikker enn vanlig...kanskje?! :)

Skrevet
Jeg holder alltids ut en god stund på fest, med mindre jeg er sinnsykt trøtt, da sovner jeg vel uansett :sjenert: Dessuten går jo de fleste ut i tolvtida, så da kan man alltids gå hjem også.

Er nok der forskjellen ligger :fnise: Vi er nesten aldri ute lenger, det blir helle private fester. Dermed kan det fort bli seint...

Men ikke noe stort problem heldigvis. Roligere nå enn før jul... :sjenert:

Moro med masse bevegelser da :-D

Lillegutten her kan være ganske rolig i lange perioder. Men han tar heldigvis litt igjen i perioder, jeg må jo kjenne litt..

Ha en fin kveld.

:klemmer:

Skrevet
Ja, pleier å bli sånn. Når jeg bodde i en annen by shoppa jeg faktisk mer enn vanlig når jeg var i hjembyen min på besøk/ferie.

Men det er vel vanlig at det blir mer shopping når man reiser bort, for da har man fri og man kan gå mer i butikker enn vanlig...kanskje?! :)

:Nikke: Man har liksom lov til å shoppe når man er på reise ;)

Er nok der forskjellen ligger :fnise: Vi er nesten aldri ute lenger, det blir helle private fester. Dermed kan det fort bli seint...

Men ikke noe stort problem heldigvis. Roligere nå enn før jul... :sjenert:

Moro med masse bevegelser da :-D

Lillegutten her kan være ganske rolig i lange perioder. Men han tar heldigvis litt igjen i perioder, jeg må jo kjenne litt..

Ha en fin kveld.

:klemmer:

Private fester vi er på også, men vi går som regel ut i tolvtida. Derimot blir vi gjerne sittende på et utested til det stenger, og da kommer vi oss ikke hjem før fire-femtida, og det er alt for sent å legge seg...

Bevegelser er herlig! :-D

De er vel gjerne livlige selv om vi ikke kjenner hver minste bevegelse, kjenner jo ikke sparkene som går innover

En fin kveld til deg også! :klem:

===========================================

Mannen foreslo at vi skulle gå ut å spise i dag! Kjempekoselig, det blir jeg selvsagt med på :)

Skrevet

Åh, koselig å spise ute da. Hadde dere det fint?

Klart man må ha klær :Nikke:

Skrevet

Kos å spise ute, hvor endte dere opp hen?

*tenkte å invitere mannen ut på bursdagen*

Skrevet
Godt forslag! Kose dere. :)

:Nikke: Meget godt forslag fra mannen :-D

Takk, det gjorde vi!

Åh, koselig å spise ute da. Hadde dere det fint?

Klart man må ha klær :Nikke:

Ja, veldig koselig, og vi hadde det veldig fint :)

Kos å spise ute, hvor endte dere opp hen?

*tenkte å invitere mannen ut på bursdagen*

Vi endte på den kinarestauranten i Søndregate, ved siden av Hellbunny. Husker ikke hva restauranten heter...

Skrevet

I går brukte jeg kjole ute, ikke slik finkjole, men mer en hverdagslig kjole, som viser kulen på magen :) Var herlig å gå ut i kjole, jeg liker veldig godt å gå ut i kjole eller skjørt, men blir så sjeldent jeg gjør det. Det blir vel litt oftere nå, når jeg etterhvert får stor mage og det er mer praktisk å gå i kjole. Eneste som var plagsomt var at strømpebuksa strammet skikkelig på magen, så jeg fikk vondt :( Hvordan gjør man det med strømpebukse når man er gravid? Skulle tro det gikk bra med vanlig strømpebukse, for gravidbukser har jo bare et ekstra tøystykke som går langt opp på magen, og det er jo ikke ubehagelig :vetikke:

I dag har jeg gått og vært alt for varm på jobb, selv om de andre syntes temperaturen var helt fin. Tror jeg er litt merkelig :fnise:

Nå koser jeg meg med å spise is rett fra boksen, og så skal jeg se Frustrerte fruer! :-D

Skrevet
Finnes gravid-strømpebukser :)

Hmm.. Hvordan virker de, altså hvordan er de annerledes enn andre strømpebukser?

Gjest Ballerina
Skrevet

Det finnes jo også sånne strømpebukser uten strikk i livet ;) Men et enkelt søk på H&M, så fant jeg denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...