Knøttet Skrevet 25. september 2007 Forfatter #501 Skrevet 25. september 2007 Har blitt varmere her også i dag, faktisk. Snodig! Så deilig med en tur bort. Passer jo bra at du har EL da. Jepp, vi får så mye vi kan på turen Håper bare at el kommer ca når den skal da ...
Midnattsol Skrevet 25. september 2007 #502 Skrevet 25. september 2007 Ja, det var det. Jammen ikke lett det der.
Knøttet Skrevet 25. september 2007 Forfatter #504 Skrevet 25. september 2007 Ja, det var det. Jammen ikke lett det der. Nope ... Men har bestilt cb-tester, så skal finne el! Ønsker deg en fin dag i solskinnet Takk for det, ønsker deg også en fin dag!
Lilith Skrevet 26. september 2007 #505 Skrevet 26. september 2007 (endret) Tur er fint! Kjæresten og jeg tar en hyttetur helga i høstferien, tror jeg - det gleder jeg meg skikkelig til. Bort fra leilighetsmas og jobbpes. En katt under hver arm and away we go. I følge tickeren min skal jeg vel ha EL den helgen også, så ... God onsdag! Endret 26. september 2007 av Lilith
Knøttet Skrevet 26. september 2007 Forfatter #506 Skrevet 26. september 2007 Tur er fint! Kjæresten og jeg tar en hyttetur helga i høstferien, tror jeg - det gleder jeg meg skikkelig til. Bort fra leilighetsmas og jobbpes. En katt under hver arm and away we go. I følge tickeren min skal jeg vel ha EL den helgen også, så ... God onsdag! Godt å komme seg litt bort, og være sammen med mannen, og bare han. Dessuten liker jeg miljøforandringer en gang i blant! El på tur er jo supert! =============================== CD5 11 dager til el I dag skal jeg bare på personalmøte på jobben, og ellers skal jeg kose meg og slappe av Mannen er i Oslo, på jobbkurs, så jeg blir alene i hele kveld, noe som er både litt godt og samtidig kjedelig, savner han jo! I'm in desperate need of some pants! Jeg har 7 bukser: to av de er slik dressbukselignende som jeg ikke bruker, og som er revet opp nederst pga de er litt lange. To av de har hull i rompa. Én er skikkelig nedgått nederst, og har et begynnende hull i rompa. Dermed har jeg hele to bukser som jeg kan bruke, hvorav den ene er baggy og den andre er en helt vanlig dongerilignende bukse. Så jeg trenger ei bukse! Har litt lyst til å kjøpe meg en ny bukse av en av de jeg har fra før... for jeg liker de så godt. Vi får se... penger vokser jo ikke på trær
MellonCollie Skrevet 26. september 2007 #507 Skrevet 26. september 2007 Innom og hilser på, vært så travlet med jobb siste uka så nesten ikke vært hjemme. Teit med mensen, men da er det jo bare å prøve igjen. Kjenner igjen det med å være utålmodig, men vi får vel bare prøve å huske på at det som regel tar litt tid..
Knøttet Skrevet 26. september 2007 Forfatter #508 Skrevet 26. september 2007 Innom og hilser på, vært så travlet med jobb siste uka så nesten ikke vært hjemme. Teit med mensen, men da er det jo bare å prøve igjen. Kjenner igjen det med å være utålmodig, men vi får vel bare prøve å huske på at det som regel tar litt tid.. Må stresse ned litt, få tid til å kose deg og slappe av du også Utålmodig er bare fornavnet ... Men om en ukes tid er det på'n igjen! :humpe: =============================== Har kjøpt meg bukse! Har egentlig ikke råd, men ... det var noe jeg virkelig trengte. Er kjempefornøyd! :-D Samtidig fant jeg ut at jeg skal prøve å gå litt oftere i skjørt. Teite meg kjøper meg ny bukse, og da finner jeg plutselig ut at jeg skal gå i skjørt! Fristelsen ble for stor når jeg var på butikken i sted, de slemmingene hadde kjøledisk med cola rett ved kassen, og det skal være sikkert og visst at det fungerer å impulsting ved kassen ...
Knøttet Skrevet 26. september 2007 Forfatter #509 Skrevet 26. september 2007 Det blir lønningspils på jobben framover ... Lurer på hvordan jeg skal holde det hemmelig at jeg prøver, uten å drikke hvis det havner etter el ... Og hvordan jeg skal skjule en eventuell graviditet ei stund når vi skal ut og drikke ... Får ta det når og hvis den tid kommer:)
Amused Skrevet 26. september 2007 #510 Skrevet 26. september 2007 Har kjøpt meg bukse! Har egentlig ikke råd, men ... det var noe jeg virkelig trengte. Er kjempefornøyd! :-D Samtidig fant jeg ut at jeg skal prøve å gå litt oftere i skjørt. Teite meg kjøper meg ny bukse, og da finner jeg plutselig ut at jeg skal gå i skjørt! Grattis med ny bukse! Så bra! Hmm... jeg vil også ha Skjønner godt den skjørte-greia. Jeg bruker å starte i den andre enden, kjøper sko/støvletter først fordi jeg planlegger å gå mer i skjørt. Men så blir det med dét, liksom Angående drikking/ikke drikking, så er den biten veldig vanskelig som prøver, synes jeg. Får håpe lønningspilsene kommer før EL, så kan du jo ta en halvliter eller to. Eller skylde på antibiotika/at du kjører/ikke er helt i slag
MellonCollie Skrevet 26. september 2007 #511 Skrevet 26. september 2007 Det blir lønningspils på jobben framover ... Lurer på hvordan jeg skal holde det hemmelig at jeg prøver, uten å drikke hvis det havner etter el ... Og hvordan jeg skal skjule en eventuell graviditet ei stund når vi skal ut og drikke ... Får ta det når og hvis den tid kommer:) Kjenner til problematikken... Samme på jobben min, og ettersom jeg er en av de som er ansvarlig for å arrangere lønningspils så blir det i alle fall ikke lett å finne noe å skylde på hvis det blir flere ganger... Jaja - vi får ta problemet når det kommer
Knøttet Skrevet 26. september 2007 Forfatter #512 Skrevet 26. september 2007 Grattis med ny bukse! Så bra! Hmm... jeg vil også ha Skjønner godt den skjørte-greia. Jeg bruker å starte i den andre enden, kjøper sko/støvletter først fordi jeg planlegger å gå mer i skjørt. Men så blir det med dét, liksom Angående drikking/ikke drikking, så er den biten veldig vanskelig som prøver, synes jeg. Får håpe lønningspilsene kommer før EL, så kan du jo ta en halvliter eller to. Eller skylde på antibiotika/at du kjører/ikke er helt i slag Takker! Strålende fornøyd;) Jeg har en haug med skjørt, men jeg bruker de alt for sjeldent Bare når jeg får et innfall, sånn som nå ... Skjerpings! Veldig vanskelig med drikkingen ... Mulig jeg får kjøpt alkoholfri ute, men da ser de vel en eventuell flaske eller lignende, og da er jeg avslørt Kan neppe skylde på at jeg kjører: jeg har ikke bil + at hvis det blir lønningspils i byen så har jeg gåavstand hjem Dårlig til å lyve er jeg også, helt elendig ... Kjenner til problematikken... Samme på jobben min, og ettersom jeg er en av de som er ansvarlig for å arrangere lønningspils så blir det i alle fall ikke lett å finne noe å skylde på hvis det blir flere ganger... Jaja - vi får ta problemet når det kommer Blir vanskelig når du er en av de ansvarlige, ja... Hm! Enig med du, får ta problemet når det kommer
Amused Skrevet 28. september 2007 #513 Skrevet 28. september 2007 Hvordan går det? Ikke sååå lenge til EL nå Ha en fin dag i sola!
Mirabella76 Skrevet 28. september 2007 #514 Skrevet 28. september 2007 Så bra at du har fått kjøpt deg ny bukse! Eg planlegger også med jevne mellomrom å gå i skjørt oftare, men det skjer liksom aldri. Egentlig litt rart - for eg likar egentlig å gå i skjørt, og kjæresten min likar også at eg gjer det! Eg synst alltid at eg har for lite klede, sjølv om klesskapet mitt er rimelig fullt. Kjøpte meg ein genser i går, og det er jammen lenge sidan sist!
Knøttet Skrevet 28. september 2007 Forfatter #515 Skrevet 28. september 2007 Hvordan går det? Ikke sååå lenge til EL nå Ha en fin dag i sola! Joda, gleder meg til el Har fått cb-testene mine også nå, så nå skal det testet for el! Ha en fin dag i sola du også! :-D Så bra at du har fått kjøpt deg ny bukse! Eg planlegger også med jevne mellomrom å gå i skjørt oftare, men det skjer liksom aldri. Egentlig litt rart - for eg likar egentlig å gå i skjørt, og kjæresten min likar også at eg gjer det! Eg synst alltid at eg har for lite klede, sjølv om klesskapet mitt er rimelig fullt. Kjøpte meg ein genser i går, og det er jammen lenge sidan sist! Jepp, veldig fornøyd med buksa! Og det er mannen også Rart med det, mannen min liker også at jeg går i skjørt. Tror en god del menn liker det ... Liker veldig godt å gå i skjørt jeg også, føler meg litt mer pyntet og stilig da. Jeg synes også jeg har for lite klær, samtidig som jeg har alt for mye ... Altså, jeg har "ingenting" å ha på meg, fordi alt jeg har er gammelt, kjedelig eller jeg ikke har brukt det på en evighet ... Hehe, kvinnfolk!
Knøttet Skrevet 28. september 2007 Forfatter #516 Skrevet 28. september 2007 CD7 9 dager til el! Clearblue el-testene mine har kommet! :juhu: Nå gleder jeg meg til å begynne testingen, må bare finne ut når jeg skal begynne ... Håper virkelig jeg finner el nå da, hvis ikke så tror jeg jeg blir hysterisk ... Party i helgen! Bestevenninna og jeg har så mye sprit, at det er skremmende Så da blir det geléshot (hvis jeg finner en dugende oppskrift), baileys, sambuca og en god del vodka Endelig har jeg en helg jeg ikke har noe jobbing! Med mindre jeg blir oppringt i morgen... men kan ikke jobbe lenge, for skal jo feste med venninna
Mirabella76 Skrevet 28. september 2007 #517 Skrevet 28. september 2007 Kryssar fingrane for at du finner EL denne syklusen! CB-testane er uten tvil dei beste, så du burde iallfall få eit sikkert svar på om du har EL, så lenge du testar dei rette dagane.
Knøttet Skrevet 28. september 2007 Forfatter #518 Skrevet 28. september 2007 Kryssar fingrane for at du finner EL denne syklusen! CB-testane er uten tvil dei beste, så du burde iallfall få eit sikkert svar på om du har EL, så lenge du testar dei rette dagane. Og når jeg har 7 tester så bør jeg jo greie å finne el ...
Ella* Skrevet 28. september 2007 #519 Skrevet 28. september 2007 Og når jeg har 7 tester så bør jeg jo greie å finne el ... Du har vel relativt gode muligheter da ja
Mirabella76 Skrevet 29. september 2007 #520 Skrevet 29. september 2007 Og når jeg har 7 tester så bør jeg jo greie å finne el ... Ja, det burde gå bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå