Knøttet Skrevet 3. september 2007 Forfatter #321 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Fikk ikke tatt noen el-test idag, for de trengte meg på den nye jobben fra ett. Og så glemte jeg det nå når jeg kom hjem ... Vurderer å ta en test før jeg legger meg, men da er det kanskje bedre å begynne testinga i morgen? :klø: Dumme, dumme, glemske meg! Håper ikke det har blitt for mye i det siste ... har hørt det ideelle er annenhver dag, og det har til tider blitt litt mer her Egentlig et luksusproblem Endret 3. september 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. september 2007 #322 Del Skrevet 3. september 2007 Såpass ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. september 2007 Forfatter #323 Del Skrevet 3. september 2007 Såpass ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. september 2007 #324 Del Skrevet 4. september 2007 Haha, det er vel rett som du sier, det der er et luksusproblem Men får håpe det klaffer selv om det har blitt litt oftere Bra at de på nye jobben ringer deg da, kan jo virke som om du får litt mer jobbing enn du først trodde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 4. september 2007 #325 Del Skrevet 4. september 2007 Hei, Måtte komme innom og hilse på den andre pussekatten Her skriver en annen katte elsker og prøver:) Når det gjelder EL testing så er det best å teste på ettermiddagen. Jeg tester f.eks etter jobben ca.kl.17 og prøver å ikke å gå på do før jeg drar hjem. Les her : http://www.pernille.info/faq_el.htm#10 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. september 2007 Forfatter #326 Del Skrevet 4. september 2007 Haha, det er vel rett som du sier, det der er et luksusproblem Men får håpe det klaffer selv om det har blitt litt oftere Bra at de på nye jobben ringer deg da, kan jo virke som om du får litt mer jobbing enn du først trodde? Jepp, luksusproblem jeg skal være glad så lenge jeg har Håper heller det blir for mye enn for lite når jeg får el Blir nok litt mer enn forventet, men det er bare pga en av de andre som jobber der er syk, så kan nok ikke forvente så mye jobbing framover. Men før jul blir det mye jobb! :-D Hei, Måtte komme innom og hilse på den andre pussekatten Her skriver en annen katte elsker og prøver:) Når det gjelder EL testing så er det best å teste på ettermiddagen. Jeg tester f.eks etter jobben ca.kl.17 og prøver å ikke å gå på do før jeg drar hjem. Les her : http://www.pernille.info/faq_el.htm#10 Lykke til. Så koselig å få besøk av en annen katt! Ok, da skal jeg teste på ettermiddagen i dag! Håper bare jeg husker det ... ================================== Ble til at jeg tok en el-test igår før jeg la meg. Den var negativ. Tenkte å ta en til i dag, når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 4. september 2007 #327 Del Skrevet 4. september 2007 Håper du får en positiv EL test i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. september 2007 Forfatter #328 Del Skrevet 4. september 2007 Håper du får en positiv EL test i dag:) Gjorde visst ikke det ... men håper på i morgen! ================================= Ikke el i dag heller. Dvs, testen var litt trøblete. Fikk ikke en hel strek, bare en halv en ca ... merkelige greier, teite testen! Mulig jeg gjorde noe feil, men skjønner ikke helt hva det skulle være Innbiller meg at jeg har hatt litt "menslignende"greier i magen i dag, men det er vel ikke tegn på el- heller tegn på at egget fester seg? Det er iallfall for tidlig å håpe på, så jeg skjønner ikke det her helt jeg CD 11 idag, om jeg ikke tar helt feil. Eneste eventuelle "symptomer" på el er småkramper i magen, noe som godt kan være innbilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 5. september 2007 #329 Del Skrevet 5. september 2007 Hvilke tester du bruker? Jeg hadde menslignende smerter før og når jeg hadde EL:) Jeg hadde nok begynt å Siden du har syklus på 27-29 dager så må du begynne å teste fra dag 11-13 så EL kommer nok snart:) Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. september 2007 Forfatter #330 Del Skrevet 5. september 2007 Hvilke tester du bruker? Jeg hadde menslignende smerter før og når jeg hadde EL:) Jeg hadde nok begynt å Siden du har syklus på 27-29 dager så må du begynne å teste fra dag 11-13 så EL kommer nok snart:) Spennende Jeg bruker tester fra billigetester.no Er litt skeptisk til billigtester, egentlig. Iallfall etter at den testen i går var så rar ... CD 12 i dag, så el burde nærme seg snart ja. er det ikke noe i veien med her for tida Det hjelper å sende bort mannen i to uker, alt blir så bra når han kommer tilbake Jeg er tror jeg har blitt skikkelig symptomjeger på el ... Tror jeg kjente en slags stikking i siden, men kan jo gjerne være innbilling også ... vanskelig dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 5. september 2007 #331 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har aldri fått ordentlig to sterke streker på de der billigtestene. En gang prøvde jeg CB digitale og den billige EL testen sammtidig. Jeg fikk positivt på CB og to streker på den billige, men den andre streken var ikke like sterk som kontrollstreken og det skal jo være like sterk, så jeg er også litt skeptisk til billigtestene. Ja, det er ikke så lett med å finne EL, men det er jo bare å ha masse så går det sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2007 #332 Del Skrevet 5. september 2007 Har skjønt det sånn at det er skjelden streken blir like sterk som kontrollstreken. Jeg brukte sånne tester nå når jeg hadde EL sist. Tok tre dager på rad, og streken ble tydeligere og tydeligere, men ikke like tydelig som den andre. Men EL hadde jeg nok, for jeg hadde skikkelige menslignende smerter blandt annet. Men dere jo ivei uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. september 2007 Forfatter #333 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har aldri fått ordentlig to sterke streker på de der billigtestene. En gang prøvde jeg CB digitale og den billige EL testen sammtidig. Jeg fikk positivt på CB og to streker på den billige, men den andre streken var ikke like sterk som kontrollstreken og det skal jo være like sterk, så jeg er også litt skeptisk til billigtestene. Ja, det er ikke så lett med å finne EL, men det er jo bare å ha masse så går det sikkert bra Merkelige greier ... men de cb-testene er jo så dyre ... Det rare med min test var at jeg fikk bare opp en halv strek ... altså, kontrollstreken. Ikke skal jeg ha gjort noe galt heller... Får se hvordan testen i dag ser ut Har skjønt det sånn at det er skjelden streken blir like sterk som kontrollstreken. Jeg brukte sånne tester nå når jeg hadde EL sist. Tok tre dager på rad, og streken ble tydeligere og tydeligere, men ikke like tydelig som den andre. Men EL hadde jeg nok, for jeg hadde skikkelige menslignende smerter blandt annet. Men dere jo ivei uansett. det har jeg også hørt ... Får nesten gå ut i fra at man har el, selv om streken ikke er like tydelig som kontrollstreken... Vi? aldri gjort :humpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. september 2007 Forfatter #334 Del Skrevet 5. september 2007 Da var el-test nr.3 tatt. Før har jeg bare fått en eneste strek, men i dag skimtet jeg en strek til, men den var ganske så svak. Så jeg er litt usikker på hvordan jeg skal tolke det Ikke er apotekene åpne slik at jeg får tatt en cb-test heller ... hmmmm! *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2007 #335 Del Skrevet 5. september 2007 Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. september 2007 #336 Del Skrevet 5. september 2007 Kjøp CB-test i morgon du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. september 2007 Forfatter #337 Del Skrevet 5. september 2007 Kjør på! OK! Kjøp CB-test i morgon du! Men er det ikke for sent å teste i morgen om jeg fikk positiv i dag, eller holder den seg positiv noen dager? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 5. september 2007 #338 Del Skrevet 5. september 2007 Innom for å sniklese litt p Knøttetmor og prøvinga Sant som Midnattsol sier; kjør på!!! Ha en fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. september 2007 #339 Del Skrevet 5. september 2007 OK! Men er det ikke for sent å teste i morgen om jeg fikk positiv i dag, eller holder den seg positiv noen dager? :klø: Er du sikker på at testen var skikkelig positiv i dag då? Sidan streken var så svak, meinar eg... ER jo mulig at streken blir sterkare i morgon! Dessuten er det ganske vanleg å ha positiv EL-test 2 dagar på rad, sjølv om alle ikkje har det. Tippar iallfall du har god sjanse for å få positiv CB-test i morgon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. september 2007 Forfatter #340 Del Skrevet 5. september 2007 Innom for å sniklese litt p Knøttetmor og prøvinga Sant som Midnattsol sier; kjør på!!! Ha en fortsatt fin kveld. Koselig du er innom Ok, skal i vei En fortsatt fin kveld til deg også! :-D Er du sikker på at testen var skikkelig positiv i dag då? Sidan streken var så svak, meinar eg... ER jo mulig at streken blir sterkare i morgon! Dessuten er det ganske vanleg å ha positiv EL-test 2 dagar på rad, sjølv om alle ikkje har det. Tippar iallfall du har god sjanse for å få positiv CB-test i morgon. Nei, det vet jeg jo ikke ... Koster cb-testene mye på apoteket? Tror jeg skal kjøpe imorgen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå