Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Nå pøsregner det, og jeg skal snart ut :regn:

Skal på hyttetur i helga vi, og da blir det vel drikking. Jeg er sikkert overhysterisk, men hvis syklusen min ikke er i rute enda så kan jeg jo ha el tidligere og bør ikke drikke?! Ene venninna mi ble gravid ved å ha sex rett etter at hun hadde mensen ... så det er mulig :sjenert:

Så bra at du trives i den nye jobben :) Men man blir fort sliten etter slike opplæringsdager ja, det er sikkert mye info som skal huskes på.

Og så godt for deg å ha mannen hjemme igjen! Da ligger jo alt til rette for klaff denne måneden da ;)

Trives veldig godt, blir bra å få startet opp. Bare så synd det er så sjeldent, men håper på å få større stilling etterhvert, om noen slutter da ... er få som jobber der, vi er vel bare 4stk til sammen- to med heltidsstilling og to lørdagshjelper.

Jepp, bør bli klaff denne måneden! ;) Bare så synd det er ei stund til El enda ... men har fått øvd en god del da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et ruskevær! :regn: Men litt koselig også, selv om jeg gruer meg til sykkelturen hjem.

Vanskelig med fester i prøvinga, men det går nok bra å drikke bittelitt, i alle fall før egget fester seg. Eventuelt ha med alkoholfri vin :vin: Tror det blir planen min i helga, dersom ikke TR kommer, da.

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også i forhold til festing, at frem til egget evt fester seg, så kan det ikke være så stort problem..? :klø: Men det er jo noe man må bestemme seg i forhold til hva man selv er komfortabel med. Ikke at jeg er avhengig av å drikke når jeg er på fest - men om prøvinga tar veldig lang tid, så tror jeg det kan bli et stressmoment for meg å alltid skulle forholde seg til det den halve måneden..

Ha en fortsatt fin dag, og kos deg på hyttetur i helga uansett hvordan du gjør det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et ruskevær! :regn: Men litt koselig også, selv om jeg gruer meg til sykkelturen hjem.

Vanskelig med fester i prøvinga, men det går nok bra å drikke bittelitt, i alle fall før egget fester seg. Eventuelt ha med alkoholfri vin :vin: Tror det blir planen min i helga, dersom ikke TR kommer, da.

Ha en fortsatt fin dag!

Grusomt til vær, ja! Det har lysnet nå da, ser faktisk ganske bra ut, håper det holder :)

Tror ikke det egentlig er noe problem med festing denne helga. På lørdag er jeg på CD7, og det er jo leeeenge før el og alt sånt, skulle man tro ... Er bare så redd for å gjøre noe feil ...

En fin dag ønskes deg også! :-D

Jeg tenker også i forhold til festing, at frem til egget evt fester seg, så kan det ikke være så stort problem..? :klø: Men det er jo noe man må bestemme seg i forhold til hva man selv er komfortabel med. Ikke at jeg er avhengig av å drikke når jeg er på fest - men om prøvinga tar veldig lang tid, så tror jeg det kan bli et stressmoment for meg å alltid skulle forholde seg til det den halve måneden..

Ha en fortsatt fin dag, og kos deg på hyttetur i helga uansett hvordan du gjør det :klemmer:

Jeg bekymrer meg ikke for å drikke før el og egget får festet seg, men er litt redd for at syklusen min ikke er stabil, og da kan el være nesten når som helst :sjenert: Tror nok jeg tar sjansen i helga, lite sannsynlig at noe galt kan skje så tidlig.

Takk for det, en god dag til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i dagboka mi - alt med måte. :smile:

Ja, jo ... Hadde ikke planer om noen skikkelig fylla-tur uansett så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ute på lørdag. Merka at jeg ikke klarte å drikke så mye alkohol. Ikke at jeg bøtter nedpå vanligvis da, men det ble bare to enheter faktisk.

Men det må være lov til å kose seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på lørdag. Merka at jeg ikke klarte å drikke så mye alkohol. Ikke at jeg bøtter nedpå vanligvis da, men det ble bare to enheter faktisk.

Men det må være lov til å kose seg litt.

:Nikke: Helt enig! Kose seg må være lov, ellers blir jo alt så kjedelig :ler: Ikke det, jeg kommer ikke til å drikke når jeg blir gravid altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel ha noen oppdateringer, slik at jeg husker litt ting jeg også :ler:

CD6 idag. Har tenkt å begynne med el-tester rundt CD10,synes å ha lest det er riktige tiden å begynne å teste ? :klø:

Ifølge babyverden og et program på mobilen min er fruktbar periode ca fra 3. eller 4. september til 8. eller 9.september, så da vet jeg når vi må begynne å :humpe: for harde livet ;)

Nei, ikke jeg heller. Det er fy!

ja, skikkelig fy fy! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å skrive dagbok sånn at man husker litt ting, ja.

:Nikke: Spesielt når man har gullfiskhukommelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i bursdag til en venninne 11.august, og da var spørsmålet om jeg skulle drikke siden jeg var 5 dpo. Jeg endte opp med en cider på vorspiel og alkoholfritt på byen. I ettertid vet jeg at lille smule ble unnfanget ca 6. august, men derfra til navlestrengen er dannet går det ca 14 dager. Så før da vil ikke spiren ta skade av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i bursdag til en venninne 11.august, og da var spørsmålet om jeg skulle drikke siden jeg var 5 dpo. Jeg endte opp med en cider på vorspiel og alkoholfritt på byen. I ettertid vet jeg at lille smule ble unnfanget ca 6. august, men derfra til navlestrengen er dannet går det ca 14 dager. Så før da vil ikke spiren ta skade av det.

:Nikke: Fornuftig. Om jeg er på CD7 på lørdag så har det jo neppe skjedd noe uansett ... så om jeg drikker en flaske vin så bør det vel ikke ha noe å si. Eller kanskje en hel flaske vin er litt i overkant ... I hvertfall så har eventuelle spirer ikke festet seg, har jo ikke el før ca 9. eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått ordnet opp med jobben! Så nå slipper jeg å jobbe i hjemmehjelpjobben den lørdagen jeg skal begynne i nyjobben! :-D :sol::hoppe: :juhu:

Tror jeg bør sende bort mannen oftere, blir mer :humpe: av slikt :hoho:

Håper det fortsetter ;)

Snart jobb nå, så er det helg, og hyttetur! :-D

Håper det er flere soverom på hytta ... :humpe::fnise:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er nok soverom til alle får dere kreve å få eget soverom pga babylaging ;)

Så bra det ordnet seg med jobbingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er nok soverom til alle får dere kreve å få eget soverom pga babylaging ;)

Så bra det ordnet seg med jobbingen!

Haha! Ser for meg ansiktene deres da :ler:

De to guttene som er med hadde nok ertet oss en del da, ja :hoho:

Eventuelt får vi prøve å være veeeeeeldig stille, men det er nok ikke mannen min med på ;)

Superherlig at det ordnet seg med jobben, er så lettet!

Så for meg at jeg ble oppsagt fra nyjobben pga jeg ikke kunne jobbe første arbeidshelgen min og greier ... ja, jeg overdramatiserer :ler:

Kose deg masse på hyttetur, god helg :klemmer:

Takk for det!

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...