Medinilla Magnifica Skrevet 15. mars 2003 #1 Del Skrevet 15. mars 2003 ...pisker muslimer seg til blods med kniver! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=47600 En ting er å markere og minnes, men er det nødvendig å gå så drastisk til verks da? Trodde symbolikken var det viktigste jeg men.. Hver sin lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Change Skrevet 16. mars 2003 #2 Del Skrevet 16. mars 2003 Uff! :o Det så virkelig ikke godt ut!! Må bare si at jeg er veldig glad for at vi ikke tillater slike markeringer i gatene våre her i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. mars 2003 #3 Del Skrevet 16. mars 2003 Samme her.. Ser forferdelig brutalt ut! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 17. mars 2003 #4 Del Skrevet 17. mars 2003 Ja ja.... Hver sin smak.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. mars 2003 #5 Del Skrevet 17. mars 2003 Uff ... Au! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. mars 2003 #6 Del Skrevet 17. mars 2003 Vent til påska da dere, da henger folk seg frivillig (!!!) på kors for å bli korsfestet: På ordntli`...... HUFF!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. mars 2003 #7 Del Skrevet 17. mars 2003 Auuuu!!!! Så vondt ut!!! Og jeg som syns at det svir når jeg får et papirkutt på fingeren.....Hmmm :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 17. mars 2003 #8 Del Skrevet 17. mars 2003 Uff! :o Det så virkelig ikke godt ut!! Må bare si at jeg er veldig glad for at vi ikke tillater slike markeringer i gatene våre her i Norge! Det er jo nettop det vi gjør , slikt foregår i Norge.. Slik markerer shia-muslimene avslutningen på sørgehøytiden, Muharram. For første gang får en norsk avis tillatelse til å vise bilder av den dramatiske piskingen som foregår midt i Oslo. Heldighvis er de ikke ute i gatene, vi slipper og se de. men det kommer vel det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå