Gå til innhold

Skal jeg invitere meg selv?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesty

- Trenger noen gode råd:

Traff en kjempekjekk,snill og ordentlig fyr for noen mnd siden- vi er begge godt voksne, har forhold bak oss og er på samme alder.

Vi bor noen timers kjøring fra hverandre og han har kommet til meg i helgene, siden jeg bor alene i en grei leilighet.

Han har fortalt lite om sin bo-situasjon, og jeg liker ikke å grave og spørre, men han flyttet ut av et sambo-forhold ifjor og bor foreløpig i et hus han har lånt av en kompis, sier han. Og lar eks-sambo bo i sitt eget hus til hun finner noe annet.

Jeg har nå lyst å snu litt på flisa, og besøke ham. Man lærer jo folk å kjenne ved å se hvordan de bor.-Men tør ikke foreslå det, for jeg er redd at han ikke har lyst å ha meg på besøk når han bor slik litt "på halv åtte".......er redd at han finner på en unnskyldning som jeg tolker dithen at han ikke vil se meg.

Vet lite om hvordan han bor, sånn rent praktisk, aner ikke om han har dobbeltseng, f.eks.! :blunke:

Eller skal jeg smøre meg meg tålmod og se det an litt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg ville jeg nok ventet litt til, men om det ikke skjedde noe spurt om ikke dere kunne møtes hos ham en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesty

Ja, tanken har streifet meg også, må dere tro!

Men isåfall tenkte jeg at jeg kunne likegodt "røyke ut den reven" så snart som mulig- istedetfor å gå rundt og tro noe annet........er jo ikke helt ung og uerfaren! Jeg tror ikke noe før jeg ser det med egne øyne lenger.....

Det er jo en mulighet for at fyren snakker sant også. Og jeg har spurt ham rett ut:- "er du singel"?...og fikk svaret JA.- Har også fått tlf.nr.hjem, adresse og vet godt hvor han jobber, men begynne å "undersøke".....nei, det er ikke min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en prat med ham og si du gjerne vil se leiligheten for å lære å kjenne han bedre eller noe da. Jeg har ikke vært i lignende situasjon, og er nok ikke den flinkeste til å gi råd heller.. :)

Uansett, LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

JEG ER 90% SIKKER PÅ AT DE FREMDELES BOR SAMMEN!!!!!!!!!!!!!! :oops:

Ta deg en tur en dag, men sørg for å komme overaskende. Først og fremst hadde jeg tatt sikte på å besøke han i huset hvor HUN fremdeles bor, for det er nok DER han har sin adresse også.

Sjekk med opplysningen, med arbeidsplassen hans eller eventuelt Folkeregisteret.

Husk dette: Når menn er UNNVIKENDE, har de som oftest NOE Å SKJULE!

Og noe JEG HAR LÆRT - - som er typisk for menn (har mange manne-venner) er at de NEKTER til sin dødsdag!!!!!!!!!!!!!!! :murvegg:

Jeg ønsker deg allikevel lykke til. Men la deg ikke lure, det fortjener du ikke!

Når jeg leste innlegget ditt, gjennomskuet jeg taktikken hans OMGÅENDE.

DET HÅPER JEG OGSÅ DU VIL GJØRE, FOR DIN EGEN DEL! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

:o Alvorlig talt, hva om vi snur enda litt til på flisa: Hva tror du HAN ville syntes om DEG om han visste hva du tenker/tror om ham?

Etter det du skriver har du aldri bedt om å få besøke ham? han har aldri nektet deg å komme? det kan vel tenkes at han syns det er deilig å komme hjem til ditt lune, kvinnelige rede med hjemmelaget middag, istedenfor at du skal komme til hans rotete ungkarskåk, og at han er glad til så lenge du ikke ber om å få besøke ham. Kanskje tanken ikke har falt ham inn!

Og om dine verste antagelser stemmer og de fortsatt bor sammen, er det ikke da best at han får ryddet opp i dette i fred og ro (det kan jo være gode grunner til at de deler bolig, betyr jo ikke at han er utro), heller enn at du skal troppe opp og si "ha ha, der knep jeg deg"!

syns du skulle snakke med ham om det som plager deg, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesty

-Takk for svaret - og det er jo det jeg håper er sannheten!!!

Han har aldri nektet meg å komme dit - det har liksom bare falt naturlig at han har kommet til meg........

Det er bare det at man blir littegrann mistenksom med åra, og jeg følte at jeg heller ville skrive om det her, enn å gjøre som du sier: "aha, der knep jeg deg"-opplegg........tenk om det ikke var tilfelle!!

Jeg går for den siste teorien!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER 90% SIKKER PÅ AT DE FREMDELES BOR SAMMEN!!!!!!!!!!!!!! :oops:

Husk dette: Når menn er UNNVIKENDE, har de som oftest NOE Å SKJULE!

Og noe JEG HAR LÆRT - - som er typisk for menn (har mange manne-venner) er at de NEKTER til sin dødsdag!!!!!!!!!!!!!!! :murvegg:

gjennomskuet jeg taktikken hans OMGÅENDE.

DET HÅPER JEG OGSÅ DU VIL GJØRE, FOR DIN EGEN DEL! :blunke:

Milla, du glemte å logge deg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også fått tlf.nr.hjem

Hvis jeg hadde en elskerinne, hadde jeg ikke gitt henne hjemmenummeret.

Har du ringt ham på dette nummeret? Kan ikke se noe galt i at du prøver nummeret, f eks når du vet at han ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, til dere som er innlogget som gjest her, blir helt sjokkert jeg :o

Det ligger litt til naturen at vi damer er ganske nyskjerrig mer frempå enn menn og da tar det kanskje litt lenger tid for menn, de er ikke så hysteriske som det vi KAN være.

Sjekke med folkeregistret? Reise dit uanmeldt? Hjelpe meg, du gjest som skrev dette, det går en grense mellom det å bli kjent og det å grave i folks privatliv!!

Han har jo gitt deg adr, tlf nr osv, hvem ville vel gitt dette til en elskerinne?

Gi det tid er mitt råd og kommuniser med han om dine ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

telefonkatalogen.no - glimrende sted for å gjøre litt grunnleggede sjekking.

Du har tlf.nr hjemme. Hvis dette ikke er hemmelig nr, får du opp de som har denne telefonnr - inkl. adressen.

Hvis det er flere navn som kommer opp - og den andre er en kvinne - ja da er vel situasjonen klar.

Hvis det bare er hans navn som kommer opp, gjør en søk på adressen.

Enkelt, og mye mindre "snokete" enn å kontakte folkeregisteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor ikke bare si at:

Hi, jeg er på dine trakter til onsdan og fikk lyst til å besøke deg. Jeg skal besøke en tante den dagen. Er du hjemme?

En hvit løgn kan fungere:-)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesty

Takk for gode forslag, allesammen. (bortsett fra et par usaklige,da... :lol: )

Har tenkt meg litt om, og kommet til at jeg vil smøre meg med litt tålmodighet.......og se hva hans neste utspill blir. Det er jo ikke noe poeng i å lage dramatikk ut av noe som kanskje viser seg å være helt greitt. Og jeg har vært inne på tanken å ta en tur til en venninne på samme sted som han bor.......men tror det ville blitt en pinlig affære.......nei, skal kjøpe meg en stor tube med tålmodighetskrem!! :blunke:

Sålenge han gir uttrykk for at han liker å komme til meg og jeg stadig får tilbakemeldinger om at han har hatt en vidunderlig helg, så skal jeg vel ikke klage :lol: - Jeg føler overhode ikke at han betrakter meg som elskerinnen sin.

Men det var jo dumt om jeg nå i min iver etter å finne ut av ting, kom til å klusse til noe,lage unødvendige problem og ødelegge alt.

Ha en fortsatt fin dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...