CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #22 Skrevet 5. juli 2007 När mannen hämtade vår son i barnehagen en dag här i vintras säger han: "Toves mamma har stor rumpa!" liten paus innan han forsätter med stolt röst "Mamma har också stor rumpa. Min mamma har STÖRST rumpa!!" (och jag har inte särskilt stor rumpa...)
CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #23 Skrevet 5. juli 2007 har også en lillebror som var veldig veslevoksen da han var liten...og veeeeldig sjarmerende... han var vel ikke mer enn 4 år da han gikk bort til 2 gamle damer som hadde noen flotte pelser på seg. " å, for noen fine jakker dere har da! Fine, gamle damer dere! "...disse damene ble jo så sjarmert av denne lille gutten, og ga ham en 10er....da kikket han opp på dem" kan mamma få ein og??" ..i bakgrunnen stod mamma kjempeflau og følte hun hadde sendt gutten på tiggerjakt... Dine var knallmorsomme!
CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #24 Skrevet 5. juli 2007 Datteren min var vel 6-7 år og var misfornøyd med faren som sa "nei" til ett eller annet. Hun slo ut med armene, himlet med øynene og spurte: "Mor, hvordan kunne du finne på å gifte deg med Far. Han er jo fullstendig umulig!" Ler så jeg griner! Tenk at du kunne finne på det da!???!!
68.mod. Skrevet 5. juli 2007 #26 Skrevet 5. juli 2007 Treåringen:Mamma er det en edderkopp? Mor:neida,det er nok en lo-dott. Treåringen ettertenksomt:mamma.....har lodotter bein?? :-D
Gjest Tweek Skrevet 5. juli 2007 #27 Skrevet 5. juli 2007 har også en lillebror som var veldig veslevoksen da han var liten...og veeeeldig sjarmerende... han var vel ikke mer enn 4 år da han gikk bort til 2 gamle damer som hadde noen flotte pelser på seg. " å, for noen fine jakker dere har da! Fine, gamle damer dere! "...disse damene ble jo så sjarmert av denne lille gutten, og ga ham en 10er....da kikket han opp på dem" kan mamma få ein og??" ..i bakgrunnen stod mamma kjempeflau og følte hun hadde sendt gutten på tiggerjakt... Den minnet meg litt om min lillebror da har var liten. Kanskje sånn 5 år og han var veldig direkte. Mamma, han og meg var på danskebåten og min bror spurte mamma om han kunne få ett eller annet godteri o.l Hun sa nei ettersom han allerede hadde spist masse. Så han gikk faktisk hen til noen som satt i en sofa gruppe og spurte etter penger. De syntes han var søt da, men flaut var det
Rubina D Skrevet 5. juli 2007 #28 Skrevet 5. juli 2007 Lillebroren min var vel rundt fire år da pappa skulle få ham til å sove. Han sang alle barnesangene han kunne, men gutten var fortsatt våken så han begynte på en runde til. Da utbryter lillebror: Far kan ikke du slutte å synge nå sånn at jeg kan sove!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #30 Skrevet 5. juli 2007 Min sønn på tre år pleide å få sitte og plaske i badebaljen mens jeg dusjet. En dag i badet skottet han av og til bort på meg før han spurte: -Mamma, hvor er din tisselur? Har den gjemt seg? -Neida, jeg har jo ingen tisselur, jeg er jo jente.Det husker du vel? Akkurat som dine kusiner. Han plasket litt til før han så på meg med et bekymret blikk: -Stakkars mamma, har ingen tisselur... Pause. Plask, plask. Med ett lyste han opp og utbrøt: -Men du kan jo låne pappa sin!
Arwen Skrevet 6. juli 2007 #32 Skrevet 6. juli 2007 Mamma fortalte meg denne: et vennepar var separert, men hadde såvidt begynt å bli sammen igjen. Første natten mannen hadde sovet hos kona og sønnen (4 år) igjen hadde mamman kommet ned og spurt sønnen om han viste hvem som hadde sovet over i natt. Når moren hadde fortalt at det var pappan utbrøt sønnen med store øyne: Kjenner du han
Gjest Apple- på jobb Skrevet 6. juli 2007 #33 Skrevet 6. juli 2007 Da Lilleeple var litt over to, drev vi og øvde på å gå på do, og han fikk mye tid til å studere tissen sin. En dag han hadde vært på do, var jeg på do etterpå, og jeg syns han kikket veldig inntrengende på meg. Da jeg skulle kle på meg, sier han : Mamma ikke tiss? Joda, sier jeg, jeg har tiss, men ikke sånn utenpå som din. Han ble stille litt mens jeg fortsatte å kle på meg, hvorpå han utbryter med et fornøyd glis: Mamma rompe!! Mamma dooor rompe! ...sukk... av barn og fulle folk osv...
Gjest beekeeper Skrevet 8. juli 2007 #34 Skrevet 8. juli 2007 Jeg vil ha meeeeeeeeer!!! Kom igjen da!!
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 8. juli 2007 #35 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Denne må jeg abbonere på 2 åringen til venninna mi syntes synd på mamman sin fordi hun ikke hadde sånn tiss slik som han og pappaen hadde, men trøstet sin mor med å si: "Stakkars deg mamma, men jei tror den vokser snait ut "! Endret 8. juli 2007 av TuttaCalcutta
Aurela Skrevet 8. juli 2007 #36 Skrevet 8. juli 2007 Har en lillesøster som for en tid siden skulle lære seg å spørre før hun gjorde/tok ting.. Etter en stund ble vi fortsatt litt oppgitt når hun gjorde ting selvom hun fikk nei som svar.. Da skriker jenta av full røst "men jeg spuuuuurte jo!!!!".. Neste plan på agendaen var å lære henne at å spørre er ikke nok, hun må jo få lov også
Furstina Skrevet 8. juli 2007 #37 Skrevet 8. juli 2007 Har en lillesøster som for en tid siden skulle lære seg å spørre før hun gjorde/tok ting.. Etter en stund ble vi fortsatt litt oppgitt når hun gjorde ting selvom hun fikk nei som svar.. Da skriker jenta av full røst "men jeg spuuuuurte jo!!!!".. Neste plan på agendaen var å lære henne at å spørre er ikke nok, hun må jo få lov også Jag har en variant på den... sonen lärde sig att man måste fråga först. Fråga innan man får titta på TV, titta på datorn, eller ta något att äta. Frågar man inte så blir det automatiskt NEJ. En dag var han på väg att sätta på datorn och jag sa: Du vet att du måste fråga först? och han svarade: men ni säger ju bara nej hela tiden ju! så nu har jag insett att ibland måste jag svara ja - även om jag tycker vi ska göra något annat tillsammans, så han lär sig att man faktiskt kan få ett "Ja" när man frågar också *sträng mamma*
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #38 Skrevet 8. juli 2007 Snakket om pølser fordi 5 åringen min liker det så godt, så jeg nevnte for ham at I Danmark har de røde pølser. Det gikk vel to stille minutter før han utbrøt: "mamma i Afrika har de grønne pølser"! Hadde grublet på dette da...
milla-mor Skrevet 9. juli 2007 #39 Skrevet 9. juli 2007 datteren min på 2 1/2... "jeg har liten rumpe og er ny. mamma har stor rumpe og er gammel". takk, jenta mi!
Daiquiry Skrevet 10. juli 2007 #40 Skrevet 10. juli 2007 Min lillesøster var vel ca 2 år gammel, og vi bodde i samme hus som mormor og morfar på den tiden. Det var søndag morgen og soveromsdørene stod åpne og min søster og morfar var på badet. Morfar stod og barberte seg og min søster stod leeeenge å så på han. Så utbryter hun høyt og tydelig mens hun peker: "Har du også sånn???" Ja, sier morfar, alle gutter har en sånn. Min søster svarer da: det har pappa'en min også, men han har kjøpt den i belgia og limt den på.... (vi har bodd der tidligere...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå