Gå til innhold

Gullkorn fra barn

Anbefalte innlegg

Gjest beekeeper
Skrevet

Når jeg leste den tissetråden i stad, så tenkte jeg på artige ting som barn sier når jeg hører dem på den offentlige doen på jobb! Det er nemlig mye artig man kan høre om man sitter der i 2 minutter :ler:

F.eks. "mamma, jeg er ferdig jeg er ferdig! NEI vent jeg er ikke ferdig! Jo nå er jeg ferdig!!" (alt sagt veldig fort og uten pause)

Så er det noen som har noen morsomme utsagn fra de små?

(Min var egentlig ikke så morsom :ler: )

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Å, denne må jeg abonnere på :-D

Gjest Silmarill
Skrevet

Elsker gullkorn fra barn!

Halsen er en stilk som hodet er festet på. :)

Folk som er forelsket holder hverandre i hendene så ikke ringene skal falle av, for de koster mange penger.

Noen lesbiske blir forelsket i det annet kjønn. Det er ikke spesielt morsomt eller spesielt rart. Det er faktisk helt unaturlig, så det er ikke noe å snakke høyt om.

I gamledager sa man "Jeg elsker deg" til folk. Nå trenger man heldigvis ikke å anstrenge seg så forferdelig skrekkelig lenger. Jeg tror det holder at man sier: "Kom hit!".

Hvis man elsker noen, så blir man veldig usymmetrisk og klarer ikke å tenke helt rent. Det tror jeg er gøy.

JODA, disse tok jeg fra en plass, men dem er nå like søte/rare uansett..syns nå jeg da :):ler:

Gjest Silmarill
Skrevet

:ler:

:popcorn: spiser litt popcorn mens jeg leser dette.

Skjelettet er et stativ som han kan henge fra seg kroppen på. (Sander, 7år)

Skjelettet er et beinrangel som man drar rundt på så lenge man lever. (Henrik, 7 år)

Den største forskjellen på mennesker og dyr er at hester får valper. (Simon, 4 år)

Dyr får avkom mens mennesker får avleggere. (Amund, 6 år)

Noen mennesker har appelsinhud. Det er særlig arabere og utvandrere. (Tora, 7 år)

Hvis man er støl i huden kan man bare smøre seg med tigerbalsam. Den virker fort, for moset tiger er ganske sterkt. (Hege, 6 år)

:ler:

Gjest Elastica
Skrevet

Denne er fra sønnen min som var forelsket i en jente i klassen. Hun er populær, og flere gutter er begeistret for henne. Jeg spurte hvordan det gikk med henne, og han svarte: "Jeg er ikke forelsket lenger, vi hadde stein, saks, papir om henne, og Petter vant!"

Grei løsning på fordelingsproblemet.

Skrevet

Og denne fra dattera mi da hu var 4. Sagt til pappaen. "Når jeg blir stor skal jeg ha sånne pupper som mamma" (Jeg smilte stolt når jeg hørte, det og ventet på fortsettelsen) " ja sånne som henger helt til knærene" :frustrert:

Gjest Elastica
Skrevet
Og denne fra dattera mi da hu var 4. Sagt til pappaen. "Når jeg blir stor skal jeg ha sånne pupper som mamma" (Jeg smilte stolt når jeg hørte, det og ventet på fortsettelsen) " ja sånne som henger helt til knærene" :frustrert:

:legrine:

Gjest beekeeper
Skrevet
Denne er fra sønnen min som var forelsket i en jente i klassen. Hun er populær, og flere gutter er begeistret for henne. Jeg spurte hvordan det gikk med henne, og han svarte: "Jeg er ikke forelsket lenger, vi hadde stein, saks, papir om henne, og Petter vant!"

Grei løsning på fordelingsproblemet.

:legrine:

:hoho:

Skrevet

:hoho: Av og til er barn grusomt ærlige...

Skrevet

Mitt barn hadde en venn på besøk her en dag og jeg nevte ett eller annet om at jeg var gammel dame eller noe...

Da sier barnet miit: "Du er jo ikke gammel! Du er jo bare 39.... eller noe sånt"

Jeg er helt i begynnelsen av 30-åra....

Gjest Dixixe i.i.
Skrevet

Vi var i kirken en gang for mange år siden, da fetteren min var 4 år eller noe sånt. Han gledet seg veldig... Men ble mer og mer deppa og sa...

mamma, det er jenter her..

Mamma: JAda, men hysj

men det er jenter her jo

Mamma; selfølgelig er det det, men hysj

hvor han da sier høyt: MEN MAMMA, DU SA DET VAT GUTTSTJENESTE JO

Skrevet
Vi var i kirken en gang for mange år siden, da fetteren min var 4 år eller noe sånt. Han gledet seg veldig... Men ble mer og mer deppa og sa...

mamma, det er jenter her..

Mamma: JAda, men hysj

men det er jenter her jo

Mamma; selfølgelig er det det, men hysj

hvor han da sier høyt: MEN MAMMA, DU SA DET VAT GUTTSTJENESTE JO

:hoho: :hoho: :hoho:

Så bra!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jenta mi var i førskolealderen da vi tok fly første gang.

Vel oppe så kom det. Mamma, jeg ser jo ingen engler.

Hadde jo sagt til henne at englene var i himmelen og det var jo der vi var da :)

Skrevet
Jenta mi var i førskolealderen da vi tok fly første gang.

Vel oppe så kom det. Mamma, jeg ser jo ingen engler.

Hadde jo sagt til henne at englene var i himmelen og det var jo der vi var da :)

Tenk å lyve slik for lillejenta da mor! Hehe! Hva svarte du da? "De er sikker på McHeaven og spiser hamburger og pommes frites"? hehe!

Skrevet

När mannen hämtade vår son i barnehagen en dag här i vintras säger han:

"Toves mamma har stor rumpa!" liten paus innan han forsätter med stolt röst

"Mamma har också stor rumpa. Min mamma har STÖRST rumpa!!"

(och jag har inte särskilt stor rumpa...)

Gjest Deception
Skrevet (endret)
När mannen hämtade vår son i barnehagen en dag här i vintras säger han:

"Toves mamma har stor rumpa!" liten paus innan han forsätter med stolt röst

"Mamma har också stor rumpa. Min mamma har STÖRST rumpa!!"

(och jag har inte särskilt stor rumpa...)

:hoho:

Endret av Deception
Skrevet

:ler: barn er herlige!

Har en treåring som kommer med masse for tiden...hun får ha smokk på nettene (jada, skal slutte;) ) men hun vet veldig godt at den ikke skal brukes på dagene. Hun var hos sin kjære mormor på overnatting, og på morgenen så stod hun opp og fortsatte å ha smokken i munnen. Da sa mormor at " hva tror du mamma sier når hun kommer å henter deg og du har smokk?" til svar får hun;" mormor, du kan jo bare ringe til mamma og si at hun ikke trenger å komme, for vi har det jo så koselig her!"

en annen gang vi var på besøk hos mormor, ville hun ikke være med hjem. hun satte i å hylgråte og ville heller være hos mormor...mens jeg kledde på min sønn som da var 6 mnd og hatet å bli kledd på, endte han også opp med å hylgrine....da kom det kontant fra den gråtende jenta;" ser du mamma, lillebror vil ikke hjem han heller!"

Skrevet

har også en lillebror som var veldig veslevoksen da han var liten...og veeeeldig sjarmerende...

han var vel ikke mer enn 4 år da han gikk bort til 2 gamle damer som hadde noen flotte pelser på seg. " å, for noen fine jakker dere har da! Fine, gamle damer dere! "...disse damene ble jo så sjarmert av denne lille gutten, og ga ham en 10er....da kikket han opp på dem" kan mamma få ein og??" ..i bakgrunnen stod mamma kjempeflau og følte hun hadde sendt gutten på tiggerjakt... ;)

Skrevet

Datteren min var vel 6-7 år og var misfornøyd med faren som sa "nei" til ett eller annet. Hun slo ut med armene, himlet med øynene og spurte: "Mor, hvordan kunne du finne på å gifte deg med Far. Han er jo fullstendig umulig!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...