Gå til innhold

Transformers

Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra
Jeg har førsteretten på han, siden jeg klarer å stave navnet hans :frustrert: Bumblebee var mye kjekkere enn hovedgutten ;-D

Det kan jeg også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

Usj nei ;-P

Men øy, megatron liker ingen. Iallfall ikke jeg. Har en eks som elsket transformers og hette intet annet enn Trond. En dag vi skulle legge oss så lå han på senga og sa "Kom til megatron!"

Jeg hater den figuren litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper
Usj nei ;-P

Men øy, megatron liker ingen. Iallfall ikke jeg. Har en eks som elsket transformers og hette intet annet enn Trond. En dag vi skulle legge oss så lå han på senga og sa "Kom til megatron!"

Jeg hater den figuren litt :ler:

:legrine: :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg så på Transformers da jeg var liten. Og Mask (ikke den med Jim Carrey, noe greier med biler og en blond gutt.) Skippet He-man, men hey, vi hadde bare Sky channel. Litt begrenset utvalg, så man så jo de tegnefilmene som var tilgjengelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra
Nokre her som såg tegnefilmane den gongen og som leikte med transformers?? Figurane var jo kjempekjekke å leike med!!

Har tenkt å laste ned filmen eg når det kjem ein med brukbar kvalitet på nettet... Gler meg litt no når den får so bra anmeldelser av deke her inne :)

Jeg tror du blir skuffet om du ser den på liten skjerm... For meg var film og lydeffektene det som gjorde filmen bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...