Gjest Vampyra Skrevet 9. juli 2007 #21 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har førsteretten på han, siden jeg klarer å stave navnet hans Bumblebee var mye kjekkere enn hovedgutten ;-D Det kan jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 9. juli 2007 #22 Del Skrevet 9. juli 2007 Usj nei ;-P Men øy, megatron liker ingen. Iallfall ikke jeg. Har en eks som elsket transformers og hette intet annet enn Trond. En dag vi skulle legge oss så lå han på senga og sa "Kom til megatron!" Jeg hater den figuren litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 9. juli 2007 #23 Del Skrevet 9. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 9. juli 2007 #24 Del Skrevet 9. juli 2007 Usj nei ;-P Men øy, megatron liker ingen. Iallfall ikke jeg. Har en eks som elsket transformers og hette intet annet enn Trond. En dag vi skulle legge oss så lå han på senga og sa "Kom til megatron!" Jeg hater den figuren litt :legrine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 9. juli 2007 #25 Del Skrevet 9. juli 2007 skal se den på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 20. juli 2007 #26 Del Skrevet 20. juli 2007 beste filmen ever!!!!har sett utrolig mange filmer, men denne er noe helt eget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 22. juli 2007 #27 Del Skrevet 22. juli 2007 Husker det så vagt, men mamma ville ikke jeg skulle ha "stygge gutteleker" så jeg var overlykkelig den gangen jeg fikk en transformer milkshake i happy meal da jeg var liten http://i4.ebayimg.com/01/i/02/2b/0b/e1_1_b.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 23. juli 2007 #28 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg så på Transformers da jeg var liten. Og Mask (ikke den med Jim Carrey, noe greier med biler og en blond gutt.) Skippet He-man, men hey, vi hadde bare Sky channel. Litt begrenset utvalg, så man så jo de tegnefilmene som var tilgjengelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 23. juli 2007 #29 Del Skrevet 23. juli 2007 Nokre her som såg tegnefilmane den gongen og som leikte med transformers?? Figurane var jo kjempekjekke å leike med!! Har tenkt å laste ned filmen eg når det kjem ein med brukbar kvalitet på nettet... Gler meg litt no når den får so bra anmeldelser av deke her inne Jeg tror du blir skuffet om du ser den på liten skjerm... For meg var film og lydeffektene det som gjorde filmen bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 24. juli 2007 #30 Del Skrevet 24. juli 2007 For meg var det bumblebee og optimus prime, drit i alt annet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 24. juli 2007 #31 Del Skrevet 24. juli 2007 Hjemmekino, projektor og lerret her i heimen, so det får bli bra nok Ah! Ja da går det greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå