Wonders Skrevet 4. juli 2007 #1 Del Skrevet 4. juli 2007 I de siste episodene har det vært mye om disse boksene med bitte små, detaljerte modellene av åstedr, og hvem det kan være. De fikk en bekjennelse fra han togmodellfyren, han gamle, så trodde de alt var over. Så kom en eske til... Hvem i huleste kan det være? Noen som har konspirasjonsteorier? Eller har sett flere episoder enn de på norsk tv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. juli 2007 #2 Del Skrevet 5. juli 2007 Tipper det er en på labben....mange geeks der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 5. juli 2007 #3 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Har de ikke spekulert i om det kan være et av fosterbarna til han togmodellduden? At han tilsto for å beskytte denne personen. Og at denne personen ikke blir lett å finne da det ikke finnes noen papirer på hvilke barn de var fosterforeldre for. Sånn forøvrig så håper jeg ingen vet det, for jeg vil ikke vite før jeg evt ser episoden med avsløringen selv. Men nå kommer jo denne tråden til å sprette opp på mine innlegg ustanselig Endret 5. juli 2007 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja ja, vi får vente da ikke mange som lettet på sløret her gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg vet, jeg vet Det er lett å finne ut om du søker litt rundt etter recap av siste episode. Men skriver det ikke her, vil ikke ødelegge spenningen for de som egentlig ikke vil vite :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. juli 2007 #6 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg vet også, men så har jeg sett alle episodene. Men skal ikke si for mye, ellers blir det jo ikke noe morsomt. Kan nesten ikke vente til neste sesong. Spennende å se hva som skjer videre! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå