pondusa Skrevet 3. september 2003 #61 Skrevet 3. september 2003 Stakkars deg som er så ille plaget med både det ene og det andre. Ville bare se hvordan det gikk med dere!! Nyt den siste tiden, før du vet ordet av det er ungen nesten konfirmant!! ..sier jeg som nesten ikke kan tro at min prinsesse blir 7 mnd på søndag!!
Gjest Mayamor Skrevet 4. september 2003 #62 Skrevet 4. september 2003 Koselig å endelig se en oppdatring da... Klem fra Mayamor
magnhild Skrevet 12. oktober 2003 #63 Skrevet 12. oktober 2003 GRATULERER MED CAMILLA!!! Må bare sladre litt her i dagboken din også, selv om du ikke har vært så aktiv her som inne på sm. Camilla kom til verden kl 1045 idag. Styrtfødsel, to timer etter de tok vannet. Hun er 2825 gram og kjempe nydelig :-) Iset ble satt i gang i går og i morges tok de vannet på henne. Grunnen til at dette skjedde nå er at hun i en periode nå har hatt svangerskapsforgiftning. Stakkers jente har vært inn og ut på sykehus i noen uker nå. Utrolig kjedelig!! Men i dag ble det bra!!! Nyt dagene fremover Iset!!! Mange klemmer Magnhild
lillen Skrevet 12. oktober 2003 #64 Skrevet 12. oktober 2003 GRATULERER! Godt å høre at alt er bra...! Kos dere fremover!
Ionaa Skrevet 12. oktober 2003 #68 Skrevet 12. oktober 2003 Gratulerer så masse med go`jenta. Koselig å høre. Klem Ionaa
Gjest Mayamor Skrevet 15. oktober 2003 #69 Skrevet 15. oktober 2003 :blomst_opp: Må få gratulere deg her også... :klem2: Gleder meg til rapport... :kysse: fra Mayamor
Furstina Skrevet 18. oktober 2003 #70 Skrevet 18. oktober 2003 Gratulerer Iset! Så härligt att höra om flickan. Nu längtar jag ännu mer tills det är dags här... bara 10 veckor kvar...
Iset Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #71 Skrevet 22. oktober 2003 åh tusen takk dere:) her er rapport fra fødselen: http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...&threadid=95610
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #74 Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå