Iset Skrevet 14. mars 2003 #1 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei hei alle sammen:) tenkte jeg skulle starte en dagbok om mitt svangerskap. Er jo så gøy å gå tilbake å lese ettersom månedene går, og når babyen er født :D Kan starte med å fortelle litt om meg selv: Er 23 år, født 24 januar 1980. Altså en vaske-ekte vannmann :D Er sinnsykt glad i dyr, og har 3 katter. De heter Simba, Salem og Cindy, og er verdens søteste. Mamma har halv-brødrene til Cindy, som heter Basse og Ole. Jeg er født og oppvokst i Stavanger by, og er utdannet Helsekost Faghandler. Tok eksamen i november (ernæring/vitaminer/mineraler/urter mm) og gikk ut som en av de beste i klassen, med 100 % riktig, mye bedre enn min egen sjef hihihi. Litt morsomt. Jeg eeelsker film, så jeg får ofte på kino sammen med Iset-mannen. Han er italiener og heter Roberto. Jeg elsker grøssere, men må nok passe meg fra nå av, for jeg støkker sånn at jeg kommer til å føde midt i kinosalen dersom jeg ser en skikkelig skrekkfilm mens jeg er gravid vi gifter oss 24 mai nå i år, vil helst være gift når barnet kommer. er litt gammeldags der men skulle ikke dette være en svangerskaps-dagbok? der ser dere, jeg snakker meg helt bort . vel, det er ikke så mye å si enda, annet enn at jeg testet to blå med CB nå på onsdag, og testet en enda sterkere strek dagen etter, altså i går. så det er ingen tvil!!! I AM PREGNANT! det første mamma sa, var "der er hun graverte, hva er det du har gjort, din gris" så gav hun meg en kjempeklem og sa at dette kom til å bli såås spennende. det er det første barnebarnet på begge sider, så svigers ble mildt sagt glade de også!! skal til legen tirsdag 25 mars. blir deilig å få bekrefte graviditeten hos legen, selv om jeg jo vet at jeg er gravid, og har masse tegn. er ikke kvalm ennå, men spiser som en HEST og har masse mens-murringer og er KRONISK trett!!! og denne måneden (forhåpentligvis) flytter vi inn i hus, for nå bor vi i andre etasje hos foreldrene hans, (uten eget bad og kjøkken, bare soverom og stue) og dette holder jeg IKKE ut stort lenger. jegblir gaaaaaaaal. men vi flytter altså inn i stort fint hus snart, og da får pusebarna mine løpe rundt i hagen og kose seg:) vel nå orker jeg ikke å skrive mer, er stup trøtt. har sovet 12 timer i natt, men er like trøtt fordetom. det tar på å være gravid!!!! men det er kjempedeilig også klemmer fra Iset 5+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 Gratulerer så masse med Det skal bli kjempespennende å følge deg fremover til november og den lille kommer!! Lykke til!! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. mars 2003 #3 Del Skrevet 15. mars 2003 Heisann Iset. Først av alt: gratulerer så mye med 2 blå. Kjekt å se at du også har begyndt på dagbok. Tror det kan være ok å se tilbake på senere. Jeg begyndte å skrive dagbok 12 januar - så i min ligger det mye som ikke har med graviditet å gjøre... :oops: Men det er slik livet har vært de siste månedene - på godt og vondt. Nå er alt det "glemt" og jeg er bare kjempeglad for at det etter 16 måneder lykkes for oss. Vi hadde så smått begyndt å snakke om Volvat og priser på hjelp derfra. Men er jo glad vi slapp unna den belastningen. Det lå liksom i bakhodet at jeg har nå vært gravid en gang før - og Mayamannen har jo 3 barn... :-? Så til slutt "måtte" det jo bli vår tur også... Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og sammenligne "plager" og øvrige mål... Klem fra Maya30 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. mars 2003 #4 Del Skrevet 15. mars 2003 Så koselig med en til dagbokskriver ! Du er kjempeheldig som kan gi det første barnebarnet på begge sider. Har vært der selv en gang for ni år siden og husker at alle var fryktelig spente ! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. mars 2003 #5 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei på deg, Iset! :D Må bare si GRATULERER og velkommen som dagbokskriver Høres ut som du har masse fine ting som skal skje i livet ditt fremover; graviditet, hus, bryllup... Jeg må le av mammaen din Synes jeg har hørt om "den graverte" før; det må ha vært noe på tv!? Ønsker deg lykke til, og håper du slipper å ha det "trøtthetssyndromet" så alt for lenge... Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper Skrevet 17. mars 2003 #6 Del Skrevet 17. mars 2003 Gratulerer så mye med spiren i magen og velkommen som dagbokskriver. Håper 13+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoopie Skrevet 17. mars 2003 #7 Del Skrevet 17. mars 2003 Hei å hopp!! Grattis med bebiz i magen!!!Og velkommen som dagbokskriver!! Har følgt med deg lenge på sg,så det skal bli spennende å følge med deg her også!! :D masse kosa å klemma frå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #8 Del Skrevet 17. mars 2003 Gralla Iset me baby i magen :D Stilig med giftemål i April da - vi giftet oss 20 April i fjor og det var en deilig dato Riktig til Lykke med baby og bryllup og kos deg masse masse i tiden som kommer. 28+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 17. mars 2003 er idag i uke 5+3, og begynner å merke kvalmen kommer snikende. den kommer på formiddagen, rundt 12-13 tiden. men det er ikke så voldsomt, men plagsomt nok. men men jeg har jo mange hjelpemidler til å bekjempe den:) jeg er forbannet idag!!!!!! nå skal dere høre: svigerforeldrnene mine eier 2 hus. i det ene bor de selv, og det andre har de leid ut til svogeren min og dama hans. hun gjorde det slutt litt før jul, og siden har han bodd der alene. han ville flytte hjem igjen sa han, for han hater å bo alene. og han er ALDRI hjemme, bare om natten når han sover...... jeg og Roberto bor i oppe-etasjen hos foreldrene hans, uten eget bad og kjøkken, bare soverom og stue. det er uhyre plagsomt og jeg vet ikke hvor lenge jeg orker dette mer. de snuser i alle våre saker og vi har ikke privatliv i det hele tatt!!!! vi skulle altså få lov å flytte inn i huset siden broren skulle flytte hjem igjen. alt var ordnet men nå vil han ikke allikevel!!!!!!! ingen grunn, han vil bare ikke. så nå sitter jeg her, gravid, og det ser ut til at barnet vårt skal vokse opp i en kjellerleilighet (vi har veldige problemer med å finne leilighet fordi vi har 3 katter, og ikke kjempegod råd, huset skulle vi få leie for 4000 kr i mndn) mens han sitter ALENE der med et stort hus han bare SOVER i. jeg truet omtrent med abort i går, ble så sint at jeg begynte å grine hysterisk. så nå skal Roberto (Iset-mannen) snakke med broren skikkelig idag. jeg synes det er så urettferdig. broren er alene, han har ingen dyr og er ute hele dagene. han har mye lettere for å finne seg noe annet enn det vi har.... bare en liten utblåsning fra meg :evil: klemmer fra Iset 5+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. mars 2003 #10 Del Skrevet 17. mars 2003 Ja, det var skikkelig urettferdig, ja Håper han får prata ordentlig med broren sin, så det blir en fin ordning på dette! Vet forresten broren om deres "nye" situasjon? Det burde vel få han til å tenke... Håper ellers at det går bra med deg, og at kvalmen ikke blir no verre... :D :D Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 17. mars 2003 ja broren vet alt. blir så sint :evil: men det ordner seg nok. Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. mars 2003 #12 Del Skrevet 17. mars 2003 Håper det ordner seg for dere. Er det ikke godt å kunne skrive ned HVA som gjør deg forbanna? :evil: Jeg synes det iallefall... :oops: Klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. mars 2003 #13 Del Skrevet 18. mars 2003 Det er DEILIG med en utblåsning av og til. Fordelen her inne er at du slipper å rope TIL noen og du får trøst og støtte ( eller omvendt ). Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 18. mars 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 18. mars 2003 nå er Iset i rosenrødt humør igjen:) hihi. vi får ikke huset, men vi er på leilighets jakt, og det er like greit:) JEG SKAL GIFTE MEG OM TO MÅNEDER!!!!!!!!!!!!! er helt skjelven. jeg og Roberto ble nettopp enige om at vi vil være gift når barnet kommer,og jeg vil ikke gifte meg med stor mage. dermed blir det i siste liten, altså 24 mai 2003:) HJELP vi har bare 2 måneder å planlegge på, starter jo på null. men vi skal bare ha et lite bryllup, så det går jo greit:) ellers er formen helt fin, har ikke merket noe til graviditeten idag, mindre murringer, og ikke kvalme. men brystene er litt ømme. masse klemmer fra Iset 5+4 :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 18. mars 2003 #15 Del Skrevet 18. mars 2003 Lykke til så masse både med graviditeten og bryllupet. Kjenner igjen det med kvalmen... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. mars 2003 #16 Del Skrevet 19. mars 2003 Så bra at livet er herlig igjen! :D Og GRATULERER med bryllup SNART! Dette gikk fort! Du slipper kanskje kul i brudekjolen, eller? Kanskje bare en liten en; spørs hvor fort det går... Blir kjempespennende å følge med her nå! Lykke til i planlegginga, iset! Klems lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 19. mars 2003 #17 Del Skrevet 19. mars 2003 Gratulerer til gravititet og til bryllup! Du har dubbelt härligt att se fram emot, både bröllop och graviditet/barn. Ett litet bröllop kan vara fantastiskt, det hade vi... och bara 3 månaders planering vi med. Nu väntar jag bara på att kunna göra dig sällskap i gravidklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 19. mars 2003 tusen takk alle sammen:) Furstina: jeg venter på deg i graviditetklubben jeg :D det er utrolig så heldig jeg er, har alltid hatt lyst å gifte meg å få barn, men det så ikke ut til at det var i nærmeste fremtid, men nå får jeg alt på en gang klem Iset 5+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. mars 2003 #19 Del Skrevet 19. mars 2003 Velkommen hit og gratulerer så mye med baby i magen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 19. mars 2003 #20 Del Skrevet 19. mars 2003 Et kjempe GRATULERER fra meg også- det er sååå koselig at vi blir flere gravide her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå