Klips Skrevet 20. mars 2003 #21 Skrevet 20. mars 2003 Gratulerer og velkommen. Lykke til med bryllupet, det blir gøy!
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #22 Skrevet 20. mars 2003 Heia Iset Gratulerer med baby i magen og forestående bryllup. Alt skjer vanligvis ganske fort Riktig til lykke med både baby og bryllup i Juni :D 28+4
lillen Skrevet 20. mars 2003 #23 Skrevet 20. mars 2003 Hei! :D Stikker bare innom for å vise deg en kjole, selv om jeg ikke har peiling på smak eller din pris! Her er den: http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...hp?image_id=323 Synes bare den var perfekt for å sjule en liten mage... (Grunnen til at jeg sender den til deg, er vel fordi jeg selv hadde valgt noe liknende om jeg var noen mnd påvei i mitt bryllup! Ikke meningen å prakke på deg noe panikk...) Lykke til videre i planlegging! :D
lillen Skrevet 23. mars 2003 #24 Skrevet 23. mars 2003 (men idag så jeg at du har kjøpt en helt nydelig kjole, og jeg gratulerer med den :D :D )
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #25 Skrevet 26. mars 2003 Hei Iset Det var en flott og elegant kjole du har valgt deg. Riktig til lykke med bryllupet og planleggingen. Dere får en kjempeflott dag garantert. Det er helt magisk :D
Gjest Mayamor Skrevet 27. mars 2003 #26 Skrevet 27. mars 2003 Nå må du oppdatere oss her... Hvordan går det med alle bryllupsplanene? Klem fra Maya30 6+6
Gjest Hilde K S Skrevet 29. mars 2003 #27 Skrevet 29. mars 2003 Kjære Iset ! Så inne på hcg tråden min inne på graviditet at du tror du har mistet. Hvordan går det med deg ? Ufattelig mange som har mistet nå synes jeg. Kanskje det kommer av at vi får vite om hverandre så tidlig her inne på nettet ? Vel, her kommer i allefall en stor forstår og støtter deg klem fra meg.
Gjest Mayamor Skrevet 30. mars 2003 #28 Skrevet 30. mars 2003 Er så glad for at det gikk bra med deg. :kysse: :kysse: :kysse: Men det er skremmende med disse blødningene, ja... :cry: Nå er vi en dag nærmere termin... Klem fra Maya30 7+2 (det går nå sakte men sikkert fremover... )
lillen Skrevet 22. april 2003 #29 Skrevet 22. april 2003 Hei, Iset! Det siste jeg har fått med meg nå er at alt gikk bare bra! Men er det noe jeg har gått glipp av her eller har du bare tatt en liten ferie fra dagboka di? Eller travel med bryllupsplaner? Lurer bare litt på hvordan du har det! Lillen
Gjest Mayamor Skrevet 1. mai 2003 #30 Skrevet 1. mai 2003 Sladre - sladre... Iset har det bra og skriver inne på SM sidene... Men håper på litt oppdatering her også etterhvert... Hun skal snart flytte + bryllupet nærmer seg - så hun har det sikkert veldig travelt for tiden... Ikke si at jeg sa det...
Iset Skrevet 1. mai 2003 Forfatter #31 Skrevet 1. mai 2003 hei alle sammen:) fint at Maya holder dere oppdatert, takk Maya du er en engel:) joda her går det kjempefint. er 12+0 uker idag, og over den verste graviditets tiden:) grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv her, er at jeg har vært veeeldig kvalm (sykemeldt pga det) og veeldig travelt opptatt med bryllupet. dessuten har jeg dagbok på www.slankere.com og skriver veldig mye på snartmamma og barnimagen. hehe. skal skrive her mer, LOVER. iallefall etter bryllupet! fint å kunen se tilbake etter fødselen. morsomt. her er det stooore flytteplaner. vi flytter i hus på torsdag, gleder meg FÆÆLT. dere som vil vite hvorfor dette blir et himmelrike, kan lese klagingen min over nådagens bosituasjon i denne dagboken ellers er alt bra. prøvde brudekjolen nettopp, den satt som støpt, og magen ble så fiiiiin i den. men det ser ut som jeg er 5-6 mndr på vei. alle kan se det nå, og mamma er overbevist om at det er tvillinger jeg skal ha! magen er blitt SVÆÆÆR. kan virkelig livmoren utvide seg så mye før barnet er blitt stort nok? har jo også sett bilder av andre gravide i 3 måned, og de er like store, om ikke større, enn meg. trodde ikke det var mulig jeg. men det er jo ingen fasit på svangerskap. noen får ikke mage i det hele tatt, mens andre får svæææære mager allerede i første trimester. men men synes det er koselig og. nå er jeg gravid på orntli :D nei må avslutte nå, mannen maser på meg. vi skal opp tidlig i morgen og handle inn litt møbler, bla stereobenk og noen bokhyller:) masse klemmer fra en overlykkelig Iset 12+0
lillen Skrevet 21. mai 2003 #32 Skrevet 21. mai 2003 Stikker bare innom for å si; Ha et fantastisk bryllup! Håper det går bra med deg... Lillen
Gjest Mayamor Skrevet 23. mai 2003 #33 Skrevet 23. mai 2003 :hjerte:Håper det blir en minnerik dag for dere begge i morgen. Lykke til. Med den nydelige kjolen kan du jo "bare" bli en vakker brud. Beste lykkeønskninger fra Maya30 :kysse:
Gjest Mayamor Skrevet 26. mai 2003 #34 Skrevet 26. mai 2003 Vel overstått bryllup på lørdag. Nå venter vi spent på oppdatering. Klem fra Maya30 :kysse:
magnhild Skrevet 26. mai 2003 #35 Skrevet 26. mai 2003 GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT BRYLLUP!! Håper dere hadde en fantastisk og minnerik dag!! :D Mange klemmer fra Magnhild
Gjest Mayamor Skrevet 28. mai 2003 #36 Skrevet 28. mai 2003 Hvetebrødsdagene som hindrer deg fra å oppdatere oss? Savner deg vet du... :kysse: Klem fra Mayamor (skiftet nick her inne - mer tidløst... )
Gjest Mayamor Skrevet 14. juni 2003 #37 Skrevet 14. juni 2003 ISET... Har sett deg både her og på SM... :fy: Uten en ensete oppdatering fra bryllup og svangerskap... :evil: Savner deg vet du... Kom med oppdatering nå da... Please??? Klem fra Mayamor
lillen Skrevet 14. juni 2003 #38 Skrevet 14. juni 2003 Jeg ser deg NÅ! Til og med innlogget! Tiden har gått fort, synes jeg, da jeg så det sto 18+1 :o Kom inn hit litt da vel! :D Lillen
Gjest Mayamor Skrevet 14. juni 2003 #39 Skrevet 14. juni 2003 Sladre litt mer... :oops: Iset har ikke internett hjemme enda - hun venter og venter... :-? Men hun har lovet å oppdatere oss så snart som mulig... Ikke sant Iset... Klem fra Mayamor
lillen Skrevet 14. juni 2003 #40 Skrevet 14. juni 2003 Jeg godtar den forklaringen jeg! Du er velkommen tilbake for fult, når du har anledning, Iset! Er bare nysgjerrig da vettu! Og samtidig bruker jeg opp masse plass i boka di! Så jeg gjør som Maya, min kloke vinninne; skriver smått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå