Gå til innhold

Hellas i slutten av mai

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Reisegal

Noen som har vært i Hellas i slutten av april? Feks Lesvos eller Pelponnes?

Noen som vet noe om å reise hit under den greske påsken (rundt den 24 april). Har veldig lyst til å reise et eller annet sted i denne perioden, er det noen som har andre forslag - så mottas det med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har ikke vært der på den tiden så vet jo ikke sikkert.. Men tror det kanskje er litt tidlig hvis du ønsker garantert sol og varme.. Ville ha ventet med å dra til Hellas til tidligst månedskifte mai/juni hvis jeg var deg... Må litt lenger sydover for å få den ordentlige sydenfølelsen.. Men hvis du ikke er ute etter varmen så er det sikkert fint å få med seg denne årstiden av Hellas også..

Jeg og min sambo har nettopp vært i Egypt nå.. Det er noe jeg vil anbfale! Men de slutter med turer nå midt i april dit pga at det blir FOR varmt for oss skandinaviere :ler: Men det var veldig alright der. 2 uker anbefales!! (dra på utflukter og oppleve det virkelige Egypt!)

Så blir det Hellas de 2 siste ukene i august på oss da!! Jeg trenger å vite at det blir varmt :wink:

Men uansett, god tur hva dere enn gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. meg igjen.. Ser nå at det står "Hellas i slutten av mai" i overskriften din... også skriver du om 24 april i innlegget... Ble litt usikker her men.. Kort summert fra meg da er Slutten av mai er sikkert fint men slutten av april enda litt kaldt (hvertfall kan være) hvis du er ute etter varme! Ja... Så får du se selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisegal

Hm, jeg mente i slutten av april..snek seg inn en liten feil gitt. Lurte også på om noen har vært på Kreta i denne perioden og kan si noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Vi lurer også på Hellas i denne perioden! Ingen som har noe svar her???

XSiljeX: vi var i Egypt i juli i fjor. Varmt, men fantastisk. Pyramidene og Egyptreiser har turer hele året, bare slik at det ikke blir noen missforståelser her. Vi hadde rundt 35-38 grader hele tiden, noe høy luftfuktighet i tillegg, men hva gjør vel det? Drar gjerne tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det noen som har turer til Egypt på sommerstid også da. Vi reiste med Saga og de opplyste når vi dro hjem at de sluttet å kjøre turer dit i slutten av april og flere andre reiseselskap også.

Uansett: skal tilbake ja, i Egypt er det mulighet for mange opplevelser som er verdt å ha med seg!

(beklager, vet jo at det er Hellas denne tråden handlet om)

XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...