Titta Skrevet 8. juli 2007 #21 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har hengt opp knagger på innsiden av klesskapet mitt og der henger alle store og lange smykker. Veldig greit, finner fort det jeg vil ha og det floker seg aldri. I tillegg har jeg et smykkeskrin hvor jeg har øredobber, armbånd, klokker og mindre halskjeder. Smykkeskrinet er kjempefint så der står på nattbordet mitt.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #22 Skrevet 9. juli 2007 Vet ikke hvor mange smykker det er snakk om, men de hadde mange fine smykkestativ på eBay.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #23 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har en knaggrekke på soverommet, og i tillegg dette smykketreet stående på en kommode. Det siste er dessuten ganske dekorativt
Gjest Frysepulver Skrevet 9. juli 2007 #24 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har en knaggrekke på soverommet, og i tillegg dette smykketreet stående på en kommode. Det siste er dessuten ganske dekorativt Det smyekketreet var fint! Hvor kjøpte du det? Knotet bare frem og tilbake på den nettsiden jeg
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #25 Skrevet 11. juli 2007 Det smyekketreet var fint! Hvor kjøpte du det? Knotet bare frem og tilbake på den nettsiden jeg Det kjøpte jeg på butikken som heter "detaljer" på Grønland Basar
Gjest Pjusk Skrevet 13. juli 2007 #27 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har et sånt (med bare den øverste stangen), kjøpt på "Ting" (?). Nei, du har kjøpt ditt på "Kremmerhuset".
bille Skrevet 22. juli 2007 #29 Skrevet 22. juli 2007 jeg har hermet etter tanten min ved å male en korktavle i ønsket farge og henger smykkene opp på tegnestifter..veldig oversiktlig! har hengt korktavla bak døra.. nyter plass som jeg ikke bruker til noe annet..
Gjest Smykkeoppheng Skrevet 9. april 2008 #30 Skrevet 9. april 2008 (endret) Innlegg endret. Reglene Pasha mod Endret 10. april 2008 av Pasha
**Emma** Skrevet 10. april 2008 #31 Skrevet 10. april 2008 Jeg har kjøpt noen slags "fiskebokser" med mange små rom fra Granit. Det er i blank plast, sånn at man lett kan se hva som er oppi, og ting floker seg ikke siden hvert smykke har et eget lite rom. De er ganske store da, men man kan jo få kjøpt mindre varianter også. Ellers har jeg også et smykkekors som jeg kjøpte på Sjarm, og et smykkeskrin til de dyrere smykkene mine.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #32 Skrevet 18. april 2008 Kjøp en trespon-plate, kle den med et fint stoff (f.eks svart velurstoff) som du liker, skru inn noen fine stifter/hekter (eller hva det heter) og dekorer plata med smykkene dine. Blir kjempefint!
Gjest Jente37 Skrevet 19. april 2008 #33 Skrevet 19. april 2008 Har ein heil haug av smykker, og kunne tenkt meg å hatt dei i eit slags system. Litt greit å oppbevara dei på ein ok måte og samtidig ha oversikten. Nokon som har geniale forslag?? Kjøp deg et smykke-tre. Fås i alle prisklasser fra rimelig (f.eks Åhlens) til svinedyrt (gullsmed). Den er best egnet til halssmykker, ringer og armbånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå