Ardwinna Skrevet 10. mai 2022 #5541 Del Skrevet 10. mai 2022 Tror dere Jesus kommer tilbake snart? Han har ny dame nå😢 Tror bare du må innse at forholdet deres er over. Han har gått videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. august 2022 #5542 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg squirta og typen ble sur og avsluttet sexen Til deg som er voksen og ikke kan svømme Hvis han ikke kan svømme, ble han vel kanskje redd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 12. mai 2023 #5543 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) Hvor engasjert er du i tante/onkel barna? Er disse virkelig vanntette? Jeg er ikke så veldig engasjert, så jeg er usikker på hvor vanntette de er. (Beklager at jeg holder liv i en gammel tråd, men det er freddan og jeg er slitenovertrøtt med dårlig humor) Endret 12. mai 2023 av Ardwinna 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai 2023 #5544 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg har aldri… Dagens romperose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai 2023 #5545 Del Skrevet 12. mai 2023 Ardwinna skrev (1 time siden): Hvor engasjert er du i tante/onkel barna? Er disse virkelig vanntette? Jeg er ikke så veldig engasjert, så jeg er usikker på hvor vanntette de er. (Beklager at jeg holder liv i en gammel tråd, men det er freddan og jeg er slitenovertrøtt med dårlig humor) Takker deg for det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai 2023 #5546 Del Skrevet 12. mai 2023 Ardwinna skrev (På 10.5.2022 den 23.58): Tror dere Jesus kommer tilbake snart? Han har ny dame nå😢 Tror bare du må innse at forholdet deres er over. Han har gått videre. Tenk at man fortsatt kan være sjalu etter 2000 år 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai 2023 #5547 Del Skrevet 12. mai 2023 Hva gjør du akkurat nå? 😊 Holder pusten under samleie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. mai 2023 #5548 Del Skrevet 12. mai 2023 Hva var der siste du puttet i munnen? Only fans par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. mai 2023 #5549 Del Skrevet 13. mai 2023 Vil bort fra pleiesektoren Forræder 2023 - Tv2 play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. mai 2023 #5550 Del Skrevet 13. mai 2023 Nevn gode ting som starter med K Kjæresten bor i 50+ leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 12. juli 2023 #5551 Del Skrevet 12. juli 2023 Denne trippelen var jo litt god: Bli dyrepleier i voksen alder Jeg vurderer anskaffelse av mann. Hvor mye arbeid er det egentlig å ha mann? La menn være menn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. juli 2023 #5552 Del Skrevet 13. juli 2023 Halvparten av Norges befolkning er overvektige. For tjukk for Liseberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 31. august #5553 Del Skrevet 31. august Brudekjolen til Märtha Louise.. Forlagt og finner den ikke Sikkert Durek som har trancendert den til en annen dimensjon. Uansett er jo bryllupet over, så tror ikke det er helt krise. (Synes denne gamle tråden er litt gøy, så tillater meg å dra den opp igjen) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september #5554 Del Skrevet 1. september Ardwinna skrev (På 31.8.2024 den 20.18): Brudekjolen til Märtha Louise.. Forlagt og finner den ikke Sikkert Durek som har trancendert den til en annen dimensjon. Uansett er jo bryllupet over, så tror ikke det er helt krise. (Synes denne gamle tråden er litt gøy, så tillater meg å dra den opp igjen) Man kan håpe og drømme om at M og D blir forlagt med med årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. september #5555 Del Skrevet 1. september Cid skrev (1 time siden): Man kan håpe og drømme om at M og D blir forlagt med med årene. Ja jeg synes de bør få være i fred og ikke omtales så mye i media. Ikke så mye for deres skyld, men for vår andres skyld Når bryllupet ble solgt til Hello og Netflix, burde norske medier bare ha latt dem være, så kunne de bare ha stått der med duker over hodet og hatt det så godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. september #5556 Del Skrevet 1. september Ardwinna skrev (3 minutter siden): Ja jeg synes de bør få være i fred og ikke omtales så mye i media. Ikke så mye for deres skyld, men for vår andres skyld Når bryllupet ble solgt til Hello og Netflix, burde norske medier bare ha latt dem være, så kunne de bare ha stått der med duker over hodet og hatt det så godt! Håper at det neste vi hører om dem er at de flytter til Amerika og så blir det amerikanerne som må lese om dem i medie hele tiden istedenfor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. september #5557 Del Skrevet 6. september Disse stod nettopp rett over hverandre😂 Sexdukke selges Sophie Elise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #5558 Del Skrevet 6. september Frøkenfryden skrev (51 minutter siden): Disse stod nettopp rett over hverandre😂 Sexdukke selges Sophie Elise Selges for 69.060kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå