AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #3801 Del Skrevet 15. november 2010 kallenavn på exen Klovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 15. november 2010 #3802 Del Skrevet 15. november 2010 I dag er jeg glad fordi... Jeg har ingen venner igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 15. november 2010 #3803 Del Skrevet 15. november 2010 - Dere som kjøper pels... - Hvordan ble dere fridd til? - Når begynte dere å gi fast føde? - Alle må ha en hobby. Sikkert en morsom hobby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 18. november 2010 #3804 Del Skrevet 18. november 2010 Hva gjorde deg kåt sist? Luft i kuken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. november 2010 #3805 Del Skrevet 18. november 2010 PLanlegger tre muslimske skoler i oslo Kurs i suging Fyllesex, g-punktsorgasmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. november 2010 #3806 Del Skrevet 19. november 2010 har vi gått for langt? "Knullemaskin" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. november 2010 #3807 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg trenger et spark bak, og noen tips Hva ønsker du deg til jul ? KLYSter eller klystER? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 20. november 2010 #3808 Del Skrevet 20. november 2010 Mye regler på ordleker: Si et ord, la neste bruker si akkurat det en tenkte på da. Ikke lov å svare ja eller nei! Komplimenter, brasilians voks for første gang i dag. (koselig, da!) Evt: Gunhild Stordalen vil ikke ha barn, brasiliansk voks for første gang i dag. (fødsel er vel kanskje ikke det første som frister etter en brasiliansk voks, nei...) Middagstråden, alle typer! SUKKERFEST! Går opp i vekt. (hmmm.. wonder why? ) Brasiliansk voks i dag, jeg trenger et spark bak og noen tips. (er sparket for å komme igang, eller for å få løs voksen?) Gunhild Stordalen vil ikke ha barn, går opp i vekt. (uff da...) Denne trådem var gøyal!!! Kravstore voksne barn-gjelder de tre forsøkene for et barn. (Nei, dessverre... Du får bare en "strike" på oppdragelsen...) Også ble denne veldig gøyal hvis man tar bort det som kommer på .... og setter inn et komma: Hvorfor reagerer folk så veldig når jeg sier at jeg spiser Gunhild Stordalen, vil ikke ha barn! (nei si det du... Hadde jo vært verre om du åt barn.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 20. november 2010 #3809 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Ikke forumstittel, men artiklene øverst på siden Finn rett leketøy Menn bryr seg faktisk om dette Good to know :gjeiper: Hihi! Good vibrations, antrekk: pent! (jaja, tar da alltid en anledning til å pynte seg! ) P-piller gir bedre livskvalitet, ring er tingen! (her tenkte jeg p-ring med en gang! ) Dette var gøy! Visste forresten ikke at Petter Stordalen var på KG... Men nå er han visst singel! Da var man singel og sønderknust igjen Stordalen-Gunhild vil ikke ha barn Mens jeg venter Endret 20. november 2010 av kaprifolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. november 2010 #3810 Del Skrevet 22. november 2010 I kjærlighetens navn...hva er det verste dere har gjort hverandre..... Nedtelling til jul Han er motbydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 22. november 2010 #3811 Del Skrevet 22. november 2010 Gidder ikke å lage gavekalender i år På jakt etter beboelige planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 22. november 2010 #3812 Del Skrevet 22. november 2010 Sexstillinger Veien blir til mens vi går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 22. november 2010 #3813 Del Skrevet 22. november 2010 Bo i hus med svigermor i sokkel under? Når partneren vil ha sex med andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 23. november 2010 #3814 Del Skrevet 23. november 2010 *Jeg har for stor kuk *Dama har stor mus Noen som burde slå seg sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 24. november 2010 #3815 Del Skrevet 24. november 2010 Ung mor, dette irriterer meg noe GRUSOMT! Kan ikke endre brukernavnet mitt? Får ikke sove i slutten av svangerskapet. Får ikke endret brukernavnet? Høres grusomt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. november 2010 #3816 Del Skrevet 27. november 2010 - Hva gleder du deg til akkurat nå? - Ny kjæreste med dilla på poker - Labb hundefôr - Tvinge barna til å spise opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3817 Del Skrevet 27. november 2010 Hva er en liten pikk - jeg har en usedvanlig sønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 27. november 2010 #3818 Del Skrevet 27. november 2010 Får kjæresten din kysse andre jenter? Tolkningssak Tolkningssak Standard på utleiebolig Har alle rett på et suksessfullt liv? Har alle rett på et suksessfullt liv? Min kone vil forlate meg... vårt håp på en spire vårt håp på en spire Han vil aldri ha sex! Er det skikkelig krise hvis studiet blir for mye? Er det skikkelig krise hvis studiet blir for mye? Har du lest bibelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 27. november 2010 #3819 Del Skrevet 27. november 2010 Denne så jeg for noen dager siden, men klarte ikke å finne igjen denne tråden: Spise på do Drittlei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest benighted Skrevet 27. november 2010 #3820 Del Skrevet 27. november 2010 Vibratorer o.l. som dere kvinner bruker... Alle må ha en hobby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå