FantasDick Skrevet 30. oktober 2007 #901 Del Skrevet 30. oktober 2007 - Husarbeidet - Ny hobby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 30. oktober 2007 #902 Del Skrevet 30. oktober 2007 - Mamas bryllupsdagbok - Hva er vitsen med en kjærestefri dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. oktober 2007 #903 Del Skrevet 30. oktober 2007 Artige kombinasjoner av forumstitler Lurer på om jeg skal spørre dama LETT eller VANSKELIG? Vårens forhåndskatalog fra H&M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2007 #904 Del Skrevet 30. oktober 2007 Skulle kjøpe lettøl: Vi får en julebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. oktober 2007 #905 Del Skrevet 30. oktober 2007 "har man ikke som uføretrygdet lov til å si at området rundt brystvortene... husker ikke hva det heter" "noen i Rogaland so vil bli bedre kjent kuppmaker, fruktfatet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #906 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har man ikke som uføretrygdet lov til å si at Området rundt brystvortene...Husker ikke hva det heter (Nei, som uføretrygdet burde du da klare å huske såpass.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. oktober 2007 #907 Del Skrevet 30. oktober 2007 "får ikke være alene hjemme, endelig var det min tur" Så bra du endelig får være alene hjemme, da! "hva kan dette være? Vask av kjøleskap" Ja, hvis man sjeldent vasker kjøleskapet kan man finne mye rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #908 Del Skrevet 31. oktober 2007 # Hva leser du for barna dine? # Blad ..sannsynligvis Donaldblad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #909 Del Skrevet 31. oktober 2007 # Amerikanerne har gått over til.. # Bøker bøker bøker! Pennen ER virkelig mektigere enn sverdet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 31. oktober 2007 #910 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har man ikke som uføretrygdet lov til å si at Halloween, hva skal du kle deg ut som? Joo... det har man vel lov til å si.. eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #911 Del Skrevet 31. oktober 2007 Fortell noe helt uinteressant! Angrer på barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 31. oktober 2007 #912 Del Skrevet 31. oktober 2007 - Kvinne i nød, hva gjør man? - Planleggingsboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 31. oktober 2007 #913 Del Skrevet 31. oktober 2007 #Galehuset #Kengubarn i magen #SJØLVLYSANDE Ja skjønner at det fort kan bli et galehus hvis man har et selvlysende kengubarn i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 31. oktober 2007 #914 Del Skrevet 31. oktober 2007 # Kengubarn i magen! # Hvor mye "knask"? Kengubarn krever myyye "knask" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #915 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva hadde du sist i munnen? Frekke barn! I stedet for å skremme, så blir de spist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 31. oktober 2007 #916 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Shopping i hovedstaden... Spanderer, men vil ha tilbake alt.. Jeg ville ikke ha dratt på shopping i oslo med noen som spanderer, hvis jeg ikke fikk beholde det... Dum fisk? Bregne Okai, hvis fisken er dum, så er den en bregne... Endret 31. oktober 2007 av No Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. november 2007 #917 Del Skrevet 1. november 2007 Impala's nye dager - 0 orgasme Så kjedelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 3. november 2007 #918 Del Skrevet 3. november 2007 Nå syntes jeg det var på tide å bidra litt her, denne rekken taler vel for seg selv: *Er det vanlig å sove så tungt? *Hva ville dere gjort i samme situasjon? *pris på kastrering. *Dugelige mannfolk finnes ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 3. november 2007 #919 Del Skrevet 3. november 2007 Nå syntes jeg det var på tide å bidra litt her, denne rekken taler vel for seg selv: *Er det vanlig å sove så tungt? *Hva ville dere gjort i samme situasjon? *pris på kastrering. *Dugelige mannfolk finnes ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 4. november 2007 #920 Del Skrevet 4. november 2007 Nå syntes jeg det var på tide å bidra litt her, denne rekken taler vel for seg selv: *Er det vanlig å sove så tungt? *Hva ville dere gjort i samme situasjon? *pris på kastrering. *Dugelige mannfolk finnes ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå