ehv61 Skrevet 2. juli 2007 #22 Skrevet 2. juli 2007 Jada,det vet jeg også.Har selv vært pillenarkoman for noen år tilbake.Man er så desperat at man tar det man kommer over.det meste i allefall. Se det ja.Kanskje det er Extacy.Har aldri prøvd det og ikke skal jeg heller.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #24 Skrevet 2. juli 2007 Hvis du vil henvise til fellesktalogen, må du ta med hele avsnittet, for ikke å snakke om oversikriften: Det må jeg ikke, jeg siterte den delen som var relevant for det jeg skulle si. Og som du ser i teksten vi begge har sitert, brukes ikke Nozinan kun ved psykoser om det er riktig eller ikke er en annen diskusjon, men som det står i felleskatalogen kan det brukes mot flere tilstander.
Gjest lenne Skrevet 2. juli 2007 #25 Skrevet 2. juli 2007 Antipsykotika virker mot mye annet enn bare psykoser.. Den hjelper også mot tankeforstyrrelser hos feks angst, men også ved alvorlige depresjoner. Men dette er veldig på siden av det som TS spør om. TS burde ta opp dette med venninnen. Det finnes ørten røde tabletter (Concerta feks), men du kommer ingen vei med å spekulere i hva hun misbruker..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå