Kummin Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer til alle som har fått de kjære små ut til seg!! Jeg har det siste døgnet begynt å merke at magen er for liten til babyen nå! Det strammer og gjør vondt på alle mulige måter. Håper litt at det er opptrekk til fødsel.. Men, det er jo litt optimistisk! :rødme: Gleder meg, i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 7. august 2007 #22 Del Skrevet 7. august 2007 Gratulerer til alle nye mammaer! Naa har jeg ogsa födt og chouchou hjemmet har faatt et 4. medlem. Lillesöster kom tidelig fredag morgen (3.aug). 3720gr og 52 cm maalte hun og er saaklart 1 av de to nydeligste i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 14. august 2007 #23 Del Skrevet 14. august 2007 Hei alle sammen Hadde termin 20 juli. Men gikk langt over tiden og ble satt igang 1.august. kl 1755 ble lille Tuva født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viburnum Skrevet 18. august 2007 #24 Del Skrevet 18. august 2007 Vi fikk en jente 15/8. I lykkerus!!! :juhu: Gratulerer til alle dere andre som har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissE Skrevet 20. august 2007 #25 Del Skrevet 20. august 2007 Min lille kjære jente kom til verden 10.august Gikk 8 dager over termin så da var det jammen godt å få henne ut! Så nå er alt bare lykke og velstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kummin Skrevet 31. august 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg fikk jente den 17. Hun er bare helt herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2007 #27 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg fikk en jente, tatt med keisersnitt den 28. august, midt mellom UL-termin og menstermin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå