Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2003 #1 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg holder på å bli sprø,ble singel igjen for to mnd siden,og har i mange år vært vant til å ha sex hver dag,flere ganger om dagen. og nå lever jeg her i sølibat da,frister ikke med one night stand heller,får liksom ikke noe ut av det jeg. er det normalt dette da,at jeg skal gå rundt å tenke på sex hele tiden? holder på å bli smårar jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 15. mars 2003 #2 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gabriel Skrevet 15. mars 2003 #3 Del Skrevet 15. mars 2003 Seksuelle behov er både et innstinkt og en vane. Hvis en har mye sex og av en eller annen grunn plutselig ikke har en partner (partneren dør, et brått brudd i forholdet) eller partneren har født et barn så er det mange som har et alvorlig problem med å takle en brå reduksjon. Men over noe tid venner en seg mere til det. Men fantasiene og ønskene er der nok hvis de har vært der tidligere. Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. mars 2003 #4 Del Skrevet 15. mars 2003 jeg tror at vi, til en viss grad, venner oss til et visst nivå, -er du vant til mye sex, trenger du mye sex. Har du sjeldent sex, "tørker du inn". Men jeg tror også at andre faktorer er med på å avgjøre, eks om du tenker på ting som gjør at du får lyst (tenker du kun på tørre, triste greier, blir vel sexlysten deretter?). så vidt jeg vet, spiller både hormoner, tankevirksomhet (fokus), og "vane" en rolle. Tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå