Gå til innhold

FAEN jeg elsket den katten

Fremhevede innlegg

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Jeg vet, den var helt utrolig nusselig! :)

kondolerer med pusen og boffen din også..

Ja kanskje jeg får en liten en snart, det er iallfall garantert at den får lov å bo her hos oss, så da håper jeg å få svar på mailen min fra dyrebeskyttelsen snart. Tror ikke de svarer på søndager, men kan jo prøve å ringe i morra hvis ikke de har svart.

Se denne her også:

http://www.dyrebeskyttelsen-kristiansand.n...er/RSCN2345.jpg

jeg har egentlig lyst til å bare ta dem alle med hjem, men det går jo ikke.

Vanskelig å velge. :hjerter_rundt: Lag deg et sånt svært kattebur hjemme og ta med deg alle. Si fra hvis du trenger snekker. Jeg kjenner en sabla flink en sjø ;D

Lykke til i jakten. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet (endret)

Jeg føler jeg svarer det samme hver gang, emn igjen; tusen takk til dere som er så snille. :)

Pusen jeg postet bilde av blir forresten min, fikk mail og jeg skal inn på onsdag og skrive under kontrakt.. Mio glemmer jeg aldri, har hengt opp flere bilder av henne på veggen :) Nydeligste lille pusen!

Var en liten trøst å få denne mailen iallfall:

Hei.

Ser at du gjerne vil ha katt nr 503. Den er leveringsklar uke 30. Den er hos

forvert nå, men kom gjerne opp på huset vårt på lørdag og skriv kontrakt og

betal, da er du sikker på at du får den katten du gjerne vil ha.

Vi er på huset lørdag mellom 12 og 15 og på onsdager mellom 18 og 20.

Med vennlig hilsen

Dyrebeskyttelsen

Håper den blir glad hjemme hos meg! Og slipper å gå igjennom alt Mio måtte (livmorbetennelse, amutering av poten, forgiftning, halsprobemer osv). Stakkar lille..

Endret av DyneTryne
Gjest Veronica Mars
Skrevet

Så bra at du får en liten pusekatt å kose med da, det hjelper mye på sorgen. :klem:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ja, de er utrolig flinke til å trøste, selv om ikke det er hensikten deres en gang :)

Hvem er forvert forresten, midlertidig hjem til den er stor nok? Skulle ønske jeg kunne titte på den, men den er vel for bitteliten ennå til det..

Gjest Brunhilde unplugged
Skrevet
Ja, de er utrolig flinke til å trøste, selv om ikke det er hensikten deres en gang :)

Hvem er forvert forresten, midlertidig hjem til den er stor nok? Skulle ønske jeg kunne titte på den, men den er vel for bitteliten ennå til det..

Du kan spørre når du er der om du kan få se den hos forverten. Kanskje det går.

Gratulerer med pus. Den får det helt sikkert fint hos deg!

Gjest Catwoman
Skrevet

Kondolerer med pusen din :klem: Det er så utrolig vondt å miste et kjæledyr.

Og gratulerer med en ny en :) Den kommer sikkert til å bli lykkelig over å få flytte til deg.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Jeg føler jeg svarer det samme hver gang, emn igjen; tusen takk til dere som er så snille. :)

Pusen jeg postet bilde av blir forresten min, fikk mail og jeg skal inn på onsdag og skrive under kontrakt.. Mio glemmer jeg aldri, har hengt opp flere bilder av henne på veggen :) Nydeligste lille pusen!

Var en liten trøst å få denne mailen iallfall:

Håper den blir glad hjemme hos meg! Og slipper å gå igjennom alt Mio måtte (livmorbetennelse, amutering av poten, forgiftning, halsprobemer osv). Stakkar lille..

Så gøy, med en ny liten en altså. :D

Men hvem av dem du linket til valgte du? Den svarte eller den spraglete?

Mio, hvis det er han du har vist bilde av før så var han kjempe fin ja. Alltid søte dyr. :)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Den lille svarte ja :)

Mio var faktisk jentepus, men jeg visste ikke det var guttenavn før senere :rodme: jeg bare valgte navnet utifra lyden kattunger lager, de sier jo "Miiiio miiiio" kreativ, jeg :-P

Er hun i avataren min, hun var kjempesøt selv om hun hadde steriliseringshengebuk ;(

Skrevet

Kondolerer med katten din :klem:

Det er jo helt umulig å ikke bli glad i disse dyrene våre, selv har jeg en stor kastrert hannpus på 6 år, som er superkosete, og den dagen han ikke er her lenger kommer til å bli kjempetrist :tristbla: . Uff, nei vil ikke tenke på det nå.

Gratulerer med nypus da, siden mio ble 11 år så tyder på at pusen hadde det bra, så hvis du følger samme oppskrift til neste pus så kommer den helt sikkert til å få et godt hjem hos deg. :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...