Gå til innhold

Klissete overflate


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Her er linken:

http://www.scandion.no/article/articleview/1441/1/25/

Jeg kjenner ikke denne forhandleren, men ring eller mail og forklar hva du vil ha hjelp til, tror de har flere produkter.

De jeg kjenner, selger ikke mer, men gjør det av andre og selger kun til kjente.

Jeg ble 100 prosent overrasket over hvor effektivt det var, garanti for miljøvennlighet kan jeg ikke gi, men spør også hvordan man bruker dette produktet (det står jo på emballasjen, men i visse tilfeller står det ikke)

Lykke til.

Det overrasket meg positvit i allefall og jeg er skeptiker.

Har kun erfaring med super ti, og ingen av de andre produktene og det var en venninne som anbefalte meg dette.

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimeslot

Nei, veggene var ikke klissete her heller. Men så ekkelt når til og med telefonen var det. Vet at h*n ikke brukte hustelefonen, nå får jeg forresten besøk, må avslutte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvor jeg var, men jeg har opplevd det der en gang jeg også. Lurer på om det kan ha vært i Syden. Jeg tror jeg ville mistenkt rørene inn i huset, jeg. Kanskje ikke vannet du får inn er helt "rent". Er det andre som deler rør med deg som du kan spørre? Tror ikke løsningen er å peise på med Salmiakk. Da blir man jo løsemiddelskadet, da! Ville hvertfall ikke tatt det på oppvask og andre ting som brukes til matlaging!

Synes det er rart hvis ingen av gjestene dine synes det er klissete. Spør noen flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 183D49

Kanskje det rett og slett er noe medisinsk?

Vil ikke uro deg, men ved endel nevrologiske problemer kan hudfølelsen forandre seg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest gjestinne
Her er linken:

http://www.scandion.no/article/articleview/1441/1/25/

Jeg kjenner ikke denne forhandleren, men ring eller mail og forklar hva du vil ha hjelp til, tror de har flere produkter.

De jeg kjenner, selger ikke mer, men gjør det av andre og selger kun til kjente.

Jeg ble 100 prosent overrasket over hvor effektivt det var, garanti for miljøvennlighet kan jeg ikke gi, men spør også hvordan man bruker dette produktet (det står jo på emballasjen, men i visse tilfeller står det ikke)

Lykke til.

Det overrasket meg positvit i allefall og jeg er skeptiker.

Har kun erfaring med super ti, og ingen av de andre produktene og det var en venninne som anbefalte meg dette.

Har du super ti? Jeg leter og leter etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...